неділя, 4 жовтня 2020 р.

КРИТЕРІЇ оцінювання результатів навчання учнів 3-4-х класів НУШ

 

до Критеріїв оцінювання результатів навчання учнів (вихованців) у системі повної загальної середньої освіти

КРИТЕРІЇ

оцінювання результатів навчання учнів 3-4-х класів НУШ, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти (2018)

Рівні результатів навчання

Загальна характеристика

І. Початковий

Учень/учениця  володіє уміннями на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії;

з допомогою вчителя виконує елементарні завдання, потребує детального кількаразового їх пояснення;

не завжди виявляє та розуміє власні помилки, навіть після допомоги вчителя;

не завжди розпізнає проблемну ситуацію;

відтворює основний навчальний   матеріал, іноді з допомогою вчителя. 

ІІ. Середній

Учень/учениця повторює за зразком певну операцію, дію; будує відповідь у засвоєній послідовності; 

виконує навчальні дії за алгоритмом, у разі утруднення звертається до вчителя по допомогу; 

вносить коректні уточнення і виправляє помилки після допомоги вчителя;

розпізнає проблемну ситуацію, але не завжди визначає шляхи розв’язання проблемної ситуації;

відтворює основний навчальний   матеріал, здійснює пошукову діяльність у супроводі вчителя. 

ІІІ. Достатній

Учень/учениця  демонструє уміння на  рівні свідомого вибору способу дії у стандартних ситуаціях;

висловлює власні думки, наводить окремі приклади на їх підтвердження;   

під час відповіді відтворює засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; 

самостійні роботи виконує із  незначною допомогою вчителя; 

вносить уточнення, виправляє помилки  в усній  відповіді / письмовій роботі самостійно;

складає план  роботи  для розв’язання проблемної ситуації, розв'язує проблемні ситуації у співпраці з учителем

ІV. Високий

Учень/учениця  демонструє уміння на  рівні свідомого вибору способу дії в нових ситуаціях (нестандартних);   

аналізує, класифікує, узагальнює об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями;

аргументує прикладами власні відповіді, судження;

самостійні роботи виконує під опосередкованим керівництвом учителя; 

аналізує власні відповіді / письмові роботи, вносить коригування  та уточнення (за потреби);

обґрунтовує способи розв’язання навчальних /життєвих проблем та ситуацій, спираючись на набуті знання, власний досвід; 

розв’язує проблемні ситуації, виконує дослідницькі та творчі навчальні завдання 


Немає коментарів:

Дописати коментар