до
Критеріїв оцінювання результатів навчання учнів (вихованців) у системі повної
загальної середньої освіти
КРИТЕРІЇ
оцінювання результатів
навчання учнів 3-4-х класів НУШ, які навчаються за Державним стандартом
початкової освіти (2018)
Рівні результатів навчання Загальна
характеристика І. Початковий Учень/учениця володіє уміннями на рівні копіювання зразка
виконання певної навчальної дії; з допомогою вчителя виконує
елементарні завдання, потребує детального кількаразового їх пояснення; не завжди виявляє та розуміє власні
помилки, навіть після допомоги вчителя; не завжди розпізнає проблемну
ситуацію; відтворює основний навчальний
матеріал, іноді з допомогою вчителя. ІІ. Середній Учень/учениця повторює
за зразком певну операцію, дію; будує відповідь у засвоєній
послідовності; виконує навчальні дії за
алгоритмом, у разі утруднення звертається до вчителя по допомогу; вносить коректні уточнення і
виправляє помилки після допомоги вчителя; розпізнає
проблемну ситуацію, але не завжди визначає шляхи розв’язання проблемної
ситуації; відтворює основний навчальний
матеріал, здійснює пошукову діяльність у супроводі вчителя. ІІІ. Достатній Учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії у
стандартних ситуаціях; висловлює власні думки, наводить
окремі приклади на їх підтвердження; під час відповіді відтворює
засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; самостійні роботи виконує із
незначною допомогою вчителя; вносить уточнення, виправляє
помилки в усній відповіді / письмовій роботі самостійно; складає
план роботи для розв’язання проблемної ситуації, розв'язує
проблемні ситуації у співпраці з учителем ІV. Високий Учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії в нових
ситуаціях (нестандартних); аналізує, класифікує, узагальнює
об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями; аргументує прикладами власні
відповіді, судження; самостійні роботи виконує під
опосередкованим керівництвом учителя; аналізує власні відповіді /
письмові роботи, вносить коригування та уточнення (за потреби); обґрунтовує способи розв’язання
навчальних /життєвих проблем та ситуацій, спираючись на набуті знання,
власний досвід; розв’язує проблемні ситуації, виконує
дослідницькі та творчі навчальні завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар