Лист-звернення до
батьків
Дорогі батьки!
Я прагну Вашої підтримки, тому звертаюся до Вас.
Буду найщасливішою людиною,
якщо мої
рекомендації Вам допоможуть.
Ви – найважливіші люди у житті Вашої
дитини, тому підтримка, віра, любов і безпосередня участь у навчанні, вихованні
та розвитку дитини є надзвичайно важливою для її майбутнього.
Зараз діти, так само як і ми
перебувають у напрузі. Вони відчувають загальну тривогу від невизначеності, від
зміни звичного режиму та обмежень в усьому до чого звикли. Діти саме сьогодні,
в умовах карантину, потребують батьківської підтримки, вони очікують від Вас
допомоги. Я розумію, що не всі можуть її надати, тому що більшість із Вас
продовжує працювати в таких важких умовах надзвичайної ситуації під час
пандемії.
У вільний від роботи час, ввечері
сядьте разом із дитиною/дітьми в родинному колі та складіть розклад/план (училися складати на уроках) на наступний
день. Скажіть, що Ви без дитини не справитеся і Ви потребуєте допомоги.
1.
Візьміть
роздрукований розклад уроків на ІІ
семестр. Перегляньте його. Щодня п’ять уроків.
2. Разом передивіться
завдання в електронному варіанті (якщо є можливість,
то роздрукуйте). Запишіть в окремий
зошит (або працюйте в роздрукованому варіанті) задання, щоб дитина могла
працювати самостійно, коли Ви працюєте.
3. Разом з дитиною
складіть розклад/план на день, враховуючи дистанційне
навчання (щодня п’ять уроків), руханки, перегляд навчальних відео, перерви,
провітрювання, відпочинок, дозвілля дитини. Привчайте дитину до самостійності.
Розташуйте
розклад/план разом з дитиною на висоті її очей.
9:00 – Підйом
9:10 – Ранкова гімнастика
9:20 – Ранковий туалет
9:30 – Сніданок
10:00 – 10:30 – Дистанційне навчання
10:30 – 10:40 – Руханка/Перерва
10:40 – 11:10 – Дистанційне навчання
11:10 – 11:30 – Руханка/Перекус
11:30 – 12:00 – Дистанційне навчання
12:00 – 12:10 – Руханка/Перерва
12:10 – 12:40 – Дистанційне навчання
12:40 – 12:50 – Руханка/Перерва
12:50 – 13:20 – Дистанційне навчання
13:20 – 14:00 – Обід 16:00-16:30
– Перекус 21:00 – Сон
А далі складаєте план разом з
дитиною, враховуючи її вподобання: перегляд улюблених телепередач,
мультфільмів, читання улюбленої книги, ігри, конструювання та моделювання,
малювання, вишивання та інші вподобання. Після виконання кожного пункту поруч
ставиться галочка.
З 18:00 або 19:00 – Зустріч у родинному
колі:
1. Обговорення досягнень дитини, що вдалося/не вдалося протягом дня.
2. Перевірка завдань дистанційного навчання (ДН). Проаналізуйте з дитиною
виконання кожного завдання, які вона самостійно виконувала.
3. Виконайте роботу над помилками попередніх завдань ДН.
Пам’ятайте,
що Ви не няньки і за дитину завдання не робите. Адже на передодні, ввечері,
Ви разом з дитиною передивлялися та розбирали завдання і складали розклад/план
дня.
Якщо Ви протягом дня перебуваєте разом
з дитиною вдома, то час від часу підходьте до дитини, питайте, як справи,
підтримуйте її, прикладаючи руку до місця підтримки – між лопатками на спині.
Це таємне місце підвищення самооцінки, додавання сил. Підтримуйте словами «Ти з
усім впораєшся».
Допомагайте дитині в навчанні, домагайтеся, щоб вона досконало зрозуміла навіть
найдрібніші деталі виконання важкого завдання. Спробуйте виконати
одну-дві подібних вправи для закріплення результату. Користуйтеся пам’ятками-підказками з математики та української мови
(завантаження на https://drive.google.com/drive/my-drive
за посиланнями).
Розвивайте увагу, мислення, пам’ять дитини,
у будь-якому віці грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості, вирішуйте
посильні головоломки, розв’язуйте кросворди, шаради тощо. Проявляйте інтерес до
захоплень.
Розвивайте волю дитини,
привчайте до режиму дня, емоційно забарвлюйте її навчальну діяльність.
Любі батьки! Виконуйте побажання Ваших
дітей, порівну приділяйте увагу своїм дітям.
Зараз непростий час і випробування для
всіх – тож зичу здоров’я, терпіння і сил Вам та дітям.
Успіхів! Я сподіваюся у Вас все вийде.
Будьте здорові! Бережіть себе та близьких.
З
найкращими побажаннями Світлана Леонідівна
Немає коментарів:
Дописати коментар