ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 29.09. 2020
рік (Вівторок)
Розклад уроків 3-І класу-групи
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
Понеділок |
УВАГА!!! Дистанційне
навчання з
08:00 до 17:30 Обговорення
досягнень дитини з
18:00 до 19:00 |
|
1. |
«ЯДС» (МОВ) |
|
2. |
Українська мова |
|
3. |
Англійська мова |
|
4. |
Математика |
|
5. |
ЯДС (СіЗО/ГіО) |
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
12.30-13.00 Прогулянка-спостереження
на свіжому повітрі |
13.00-13.30 Обід/Прогулянка на свіжому повітрі |
13.30-14.00 Рухливі
ігри на свіжому повітрі /Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі |
14.00-14.30 Відпочинок (Слухання музики/Перегляд мультфільмів,
відео/Читання творів художньої літератури) |
14.30-15.00
Самопідготовка (мовно-літературна
галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення
коміксів. Перегляд навчальних відео) |
15.00-15.30 Рухливі
ігри на свіжому повітрі/Спортивна година (естафети) |
15.30-16.00 Самопідготовка
(математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування.
Дослідницька робота |
16.00-16.30 Прогулянка
на свіжому повітрі/Рухливі ігри |
16.30-17.00 Розвиток
дрібної моторики (LEGO/пазли/3D конструктор)/Розвиток уваги (дидактичні та розвивальні ігри) |
17.00-17.30 Спортивна
година (естафети) /Рухливі ігри на свіжому повітрі |
Привіт, мій маленький друже.
Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!
1 урок ЯДС (МОВ)
Тема. Оповідання. Аналіз тексту
«Матильда» (за Роальдом Далом). Перегляд медіа. Факти про автора
Підручник, с.29-31
Стіна слів:
персонаж
Словник (тлумачення слів):
ПЕРСОНА́Ж, а, чол. Дійова особа художнього
твору.
КНИГОГРИ́З,
а, чол.
1.
Комаха з ряду сіноїдів, що розмножується в старих паперах, книжках.
2.
Те саме, що буквоїд.
3.
Про людину, що надмірно захоплюється книжками; книжник.
10 фактів про Роальда Дала https://hromadske.ua/posts/khto-takyi-roald-dal
1.
Народився письменник у 1916 році в Уельсі, у родині норвежців.
2.
У часи Другої світової війни був військовим пілотом у Африці.
3.
Перший свій твір Дал опублікував у 1942 році. Розповідав він про його кар'єру
пілота.
4.
Дебютна дитяча історія розповідала про гремлінів. Самі істотки завдяки Disney
отримали велику популярність.
5.
У 1967 році Дал написав сценарій для фільму про Джеймса Бонда «Живеш лише двічі».
6.
Був близьким другом Яна Флемінга, Альфреда Гічкока та Ернеста Гемінгвея.
7.
Дал дуже любив експериментувати з мовою і створив 250 нових слів.
8.
Новела Дала «Людина з Півдня» чотири рази екранізувалась. Двічі Гічкоком та
одного разу Квентіном Тарантіно (новела у кіноальманаху «4 кімнати»).
9.
«Великого дружнього велетня» написав для власної внучки Софії, яку й зробив
головною героїнею.
10.
Помер у 1990 році й похований разом з улюбленими речами: більярдним києм,
бургундським вином, шоколадом та електропилкою.
«Матильда» — найпопулярніша
книга Роальда Дала, одного з літературних батьків Джоан Ролінґ — авторки «Гаррі
Поттера»... Матильда — геніальна дитина, проте її родичі так не вважають. Для
них вона — зайвий клопіт, головний біль. І Матильда вирішує перевиховати своїх
обмежених і зациклених на собі родичів, а заодно й жахливу директорку школи
пані Транчбул... 1988 року «Матильду» було визнано найкращою книжкою для дітей.
Переглянь
відео https://youtu.be/rDTZ6A5zsYc?t=35 і
скажи, які надзвичайні здібності мала дівчинка.
Дай повні відповіді на запитання:
-
Про кого це відео?
-
Скільки дівчинці років на твою думку?
-
Що вона вміє робити?
-
Які у неї надзвичайні здібності? (Матильда
- геніальна дитина. Вона вміє рухати поглядом предмети).
-
Що вразило?
-
Що відчуваєш, дивлячись на неї?
-
Чи знаєш ти людей з такими супер здібностями? Що сам хотів/хотіла б уміти?
-
Як думаєш з чого почалися такі вміння дівчинки?
-
Що ще вона вміє робити?
-
Припусти, у якому віці дівчинка навчилася читати? Хто її навчив? (Матильда сама навчилася читати у три роки).
-
Чи пам’ятаєш ти, як навчився/навчилася читати?
- Які тобі книги подобалось читати у
дитинстві?
Відпочинь. Сучасна
фізкультхвилинка «Alien Dance» (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Прочитай
текст із зупинками. Читай запитання перед частинами та відповідай.
Обговорення
частин оповідання за запитаннями до
твору (Теги
перед текстом указують на питання, які варто розглянути, обговорюючи текст):
-
Чи сподівався/лася
ти, що будуть такі події у оповіданні?
-
Що ти відчував/ла, коли читав/ла оповідання?
-
Чому кімната Матильди перетворилася на читальню?
-
Визнач головних героїв оповідання.
-
Яка тема тексту?
-
Яка головна думка тексту?
- Як називають людей, які люблять книги та
читання?
-
Хто такий книгогриз?
-
Кого в оповіданні можна так назвати?
Працюй з діаграмою Венна спробуй порівняти «Матильду» за уривком
книги та переглянутим відео.
Підсумок/Рефлексія
Я дізнався/дізналася:
1. Персонаж
– це дійова особа художнього твору. 2. Книгогриз –
комаха,
що розмножується в старих паперах, книжках. 3. Книгогризом
називають людину, що надмірно захоплюється книжками. 4. Роальд Дал
- популярний британський письменник.
Я
вчуся: 1. Прогнозувати
орієнтовний зміст тексту на основі заголовка. 2. Передавати
зміст прочитаного за допомогою асоціативних схем, таблиць. 3. Знаходити
у тексті відповіді на поставлені запитання. 4. Описувати
враження від змісту і форми медіатексту.
Відпочинь. Руханка. Монатік. Monatik (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s
2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Оповідання. Аналіз тексту
«Матильда» (за Роальдом Далом)
Підручник,
с.31.
Вправа «Серце-Рука-Думка»
Прочитай запитання та дай усно відповіді.
- Що
ти відчуваєш після читання тексту? Чому?
- Що тебе найбільше здивувало?/Що вразило?
- Чи був/ла ти на місці
Матильди, коли батьки не хотіли купити тобі
книгу?
- Як вирішилася твоя проблема?
- Що ти відчував/ла у той
час?
- Як часто ти відвідуєш бібліотеку?
· Постав
запитання за змістом тексту за допомогою питальних слів (дивися схему біля руки).
· У робочому зошиті запиши два питальних речення й повні відповіді на них.
·
Виконай
завдання біля хмаринки.
Вправа «Письмо для себе»
·
Завдання
виконай в робочому зошиті.
3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Завдання у Вайбері
4 урок МАТЕМАТИКА
Тема.
«Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника»
Підручник,
с.24-25.
№ 1, 2 (1,2,3), 4 – виконай усно.
№ 3 – виконай письмово.
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за
посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Задача 3
Скористайся інструкцією!
1. Прочитай
текст задачі. 2. Які
числа відомі? 3. Що
означає кожне число? 4. Що в задачі
невідомо? 5. Які
ключові слова потрібно записати в короткому записі? |
6. Запиши
короткий запис. 7.
Розв’яжи задачу. 8. Запиши
повну відповідь.
|
План розв’язання:
1)
Скільки
кг помідорів господиня продала двом покупцям?
2)
Скільки
кг помідорів було в господині?
Руханка танець «Marshmallow Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
Друкований
зошит, с.17.
№ 67, 68, 69 – виконай в друкованому зошиті;
№ 70– виконай в робочому зошиті.
Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
5 урок ЯДС (СіЗО/ГіО)
Друкований
інтегрований навчальний посібник (Галина Іваниця-Частина 1),
с.22-23,
виконай усні та письмове завдання (с.23, Вправа
«Словник-помічник»).
УРОК 2. Дніпро.
Що було, коли мене не було?
Мета
·
продовжити ознайомлювати дітей
з областями й містами України;
·
поглибити знання про Дніпропетровську
область;
·
навчити знаходити Дніпропетровську область
на мапі України;
·
ознайомити із символами
Дніпропетровської області;
·
дослідити річки Дніпропетровщини;
·
з’ясувати значення річок для людей;
·
закріпити знання про прісноводних
і морських риб;
·
збагачувати активний словник дітей
відповідно до тематики тижня;
·
активізувати пізнавальну діяльність;
·
розвивати самостійне мислення, уяву,
доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне
мислення, навички вільного спілкування;
·
учити берегти водні ресурси, виховувати
любов до України, естетичний смак.
Очікувані
результати навчання
·
дитина звертається та вітається,
дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
·
об’єднується з іншими дітьми
у групу, в пари для спільної діяльності;
·
висловлює та аргументує власну думку,
поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
·
вступає і підтримує діалог
на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями;
·
зіставляє почуте з власним досвідом;
·
уміє працювати з адміністративною
мапою України;
·
розуміє, яке значення мають річки
у житті людини;
·
розподіляє риб на прісноводних
і морських;
·
виготовляє рибку в техніці оригамі;
· презентує результат творчої роботи.
Віртуальна подорож Дніпропетровською областю
Робота
з адміністративною мапою України (друк.зош., с.9)
Знайди
на мапі Дніпропетровську область.
У якій
частині України вона розташована?
(Розташована в центрально-східній
частині країни.)
З якими
областями межує? Назви.
Площа області —
31,9 тис. км² (це друга
за величиною території область після Одеської).
Адміністративний центр області
й найбільше місто — Дніпро.
Інші великі міста: Кривий Ріг, Кам’янське, Нікополь, Павлоград.
Як гадаєш, чому найбільше місто області називається саме так?
Робота
з контурною мапою (зош. с. 19, завд. 4).
Знайди
на контурній мапі Дніпропетровську область і зафарбуй її.
Познач обласний центр.
Ознайомлення
із символікою області
Подивися
на герб і прапор Дніпропетровської області.
Що на них зображено?
Як ти думаєш,
що це може символізувати?
Дніпропетровщина є колискою
українського козацтва.
За всю історію запорозького
козацтва існувало вісім Січей,
п’ять із них були
розташовані на території сучасної Дніпропетровської області.
Що в символах
Дніпропетровської області розповідає про цю славну сторінку
її історії?
Дніпропетровці пишаються тим,
що саме тут виникла одна з перших у Європі
демократичних республік, якою,
по суті, була Запорозька Січ.
Управлінський центр Січі
розташовувався у Великому Лузі на території
сучасного Нікопольського району.
За різних обставин у межах
цього району управлінський центр Січі
п’ять разів змінював місце свого
розташування,
через що Січ щоразу отримувала
іншу назву:
Відпочинь.
Руханка «Запалюємо з Данею Вегасом» (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0
Водні ресурси
Водні
ресурси Дніпропетровщини.
Територією
Дніпропетровської області протікає 270 річок.
55 із них мають
довжину понад 25 км.
Дніпро —
найбільша в Україні й четверта за величиною в Європі річка.
Починається
в Росії (на півночі Смоленської області) і несе свої води
до Чорного
моря через Росію, Білорусь, Україну. Довжина Дніпра — 2285 км,
в межах України – 981 км.
Як ти гадаєш,
це велика відстань чи мала?
Найбільші
притоки Дніпра — Прип’ять і Десна.
Менші
за величиною — річки Тетерів, Псьол, Ворскла, Рось, Самара.
Загалом у Дніпра 1424 притоки.
Вправа
«Істинні, хибні» (Перевірка завдання у друк. зош. с. 19, завд. 3).
Чи багато
ти знаєш про річку Дніпро?
Познач + біля
істинних тверджень, а – біля хибних.
-
А зараз перевір, чи правильно
ти виконав/ла завдання —
подивися відео про річку Дніпро.
Перегляд
відео про Дніпро.
Варіант 1. «Дніпро —
найбільша річка України».
https://www.youtube.com/watch?v=Iw_5cwDWn3A&feature=emb_logo
Варіант 2. «Цікаві
факти про річку Дніпро».
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=ex279SwPn4w&feature=emb_logo
Варіант
3. «10
фактів про Дніпро».
https://www.youtube.com/watch?v=WR8JESbl5RI
Які факти
про річку Дніпро із записаних раніше в друкованому зошиті,
с.19,
підтвердило
відео?
Які спростувало?
Яке твердження
не перевірив/ла?
Які нові
факти про Дніпро запам’ятав/ла?
Що здивувало?
Яка інформація
вразила?
Що нового
хотів/ла б дізнатися про річку Дніпро?
Поміркуй! Ця інформація – Факт чи Фейк. Доведи свою думку.
«У затонах живе річкова видра,
а біля річки й частково у воді — норка.
Вони належать до хижих звірів,
їх занесено до Червоної книги України.
Водиться в Дніпрі та його
притоках і річковий бобер — найбільший гризун Євразії.
Полювання на нього
в Україні заборонене.
Також у Дніпрі живе нутрія.
А в 1944–1946 роках в Україну завезли
Розглянь
схему і розкажи, як людина використовує річки.
(Ловить і розводить рибу, сплавляє ліс,
перевозить пасажирів і вантажі,
відпочиває на берегах, милується
красою річки, бере воду,
живе коло річок, будує
електростанції, купається, зрошує ґрунт).
Перегляд
відео «Природознавство 3 клас. Риби»
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZFH8LD0DYxw&feature=emb_logo
Річки —
це не просто вода. Це дім, у якому мешкають різні істоти.
Найбільш
відомі, звичайно, риби.
-Яка особлива ознака всіх риб?
-Як називаємо риб, які мешкають
у прісній воді?
-Яких річкових
риб ти запам’ятав/ла? Чим вони зацікавили?
Відео «11 цікавих фактів про риб та інших морських тварин і
жителів»
https://www.youtube.com/watch?v=mJwCyMLOxhU&feature=emb_rel_end
Виготовлення
рибки в техніці оригамі
https://www.youtube.com/watch?v=G-Nwl6oEuLU
Підсумок
Рефлексія.
З яким
настроєм ти закінчуєш заняття?
Чи було
тобі цікаво подорожувати?
Які таємниці
подорожі відкрив/ла ви сьогодні для себе?
У якому
мальовничому куточку України ми сьогодні побували?
Яка найбільша
річка України протікає територією Дніпропетровської області?
Яку перлину
Дніпропетровщини порадите жевжикам покласти до скриньки?
«Незавершені
речення»
Уважно читай завдання.
Спочатку думай, а потім записуй.
Я впевнена, у тебе все вийде.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар