вівторок, 2 березня 2021 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (02.03.2021р., ВІВТОРОК)

                                              Привіт, мій маленький друже.

Матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

                                                          svetlanaivanovich65@gmail.com

День 1

2 березня (вівторок)

ЯДС (МОВ)

ТЕМА: « Яблучна скарбничка. Властивості яблука. Що приховує яблуко?»

1.    Склади, прочитай та відгадай загадку.

Мов маленький м’ячик.
Рум’яне, гладеньке,
Висить, а не скаче,
На смак солоденьке.

2. Передбачення теми уроку

Чи здогадався/здогадалася, чиї таємниці будемо відкривати?

Які слова підказали тобі, що це яблуко?

3. Хмара слів «Яблуко» (намалюй яблуко)

 

Пригадай і запиши у хмару слів усе, що ти вже знаєш про яблука.



4. Вправа «Віднови діалог»

 

Якось дід Оксеник показував жевжикам яблука і розповідав,

що ці фрукти мають особливі властивості.

Які саме? Віднови діалог, доповнюючи прикладами 

(підр. с. 59, завд. 1).



5. Вправа «Впиши слова»

 

Впиши у схему ознаки яблука (зош. с. 29, завд. 1).



6. Читання з позначками

 

Прочитай цікаві факти про яблука 

Під час читання роби позначки:

 — інформація відома;

 — інформація нова для мене;

 — інформація здивувала;

 — хочу більше про це дізнатися.

-         Чи була в тексті інформація, яку ви вже знали?

-         Які факти були для вас новими?

-         Про що захотіли більше дізнатися? Чому?

-         Якою інформацією можеш доповнити свою хмару слів?

-         Допиши слова.








7. Фізкультхвилинка «Розминка»

https://www.youtube.com/watch?v=7UIHVxIDc8M

8. Перегляд відео про користь яблук

https://www.youtube.com/watch?v=_FxqfBMLOls&t=3s

 

Яблуко — це скарбничка поживних і корисних речовин.

Людям давно відомо про корисні властивості яблук і, можливо,

тому вони часто фігурують у різноманітних міфах і легендах.

Сподіваюсь, цікаві факти про користь яблук стануть ще однією

причиною з’їсти смачний і соковитий фрукт.

-         Що нового ти дізнався про яблука?

-         Які факти тебе здивували/зацікавили?

-         Про що захотілося дізнатися більше?

9. Вправа «Поясни»

 

Відчувши чудовий аромат яблука, Пузлик не втримався

і потягнувся за фруктом, аби його скуштувати.

Але дід Оксеник миттю зупинив жевжика. Чому?

10. Вправа «Розкажи»

 

Хробачок хоче з’їсти ваше яблуко.

Як гадаєте, чому воно йому так подобається?

Розкажи (зош. с. 29, завд. 2).

11. Слухання аудіоказки В. Сутєєва «Яблуко»

https://www.youtube.com/watch?v=qnsF-eaYW2Q&t=10s

 

Як ти думаєш, чи тільки хробачкам подобаються яблучка?

Послухай уважно казку і з’ясуй, хто ще любить

ласувати яблуками.

Де відбувалися події, описані в казці?

Яка ситуація виникла між тваринами? Чому?

Хто допоміг розв’язати конфлікт?

Як тварини віддячили ведмедеві?

Яка головна думка казки?

Які висновки ти зробив/зробила для себе?

-         Як ти гадаєш, чи всі таємниці розкрило нам яблуко?

-         Чим ще воно нас може здивувати?

Ми продовжимо розкривати нові таємниці цього корисного,

смачного соковитого фрукта.

12. Перегляд мультфільму «Мудрі казки. Смачні яблука»

https://www.youtube.com/watch?v=2a_vgRV4qp0&t=7s

-         Назви головних героїв казки.

-         У яку ситуацію потрапили звірята?

-         Чому вони не змогли порозумітися одне з одним?

-         Хто допоміг їм? Як?

-         Що зрозуміли звірята?

-         Чи бували у тебе схожі ситуації?

-         Як ти їх розв’язував/розв’язувала?

13. Вправа «Поміркуй, запропонуй»

 

-         Як розділити три яблука на чотири однакові частини?

-         Запропонуй власну стратегію (підр. с. 59, завд. 2).

14. Вправа «Досліди і порівняй»

 

За деякий час шматочок яблука на місці зрізу потемнів.

Борис пошукав інформацію і дізнався, що так плід захищається

від шкідників, які можуть проникнути всередину.

Яблуко містить речовини, які при взаємодії з киснем утворюють

темну плівку, яка запобігає псуванню фрукта.

 Проведи дослідження й довідайся, які плоди мають подібну

властивість (підр. с. 59, завд. 3).

Результати дослідження запиши у таблиці в Щоденнику вражень.

Матеріали для дослідження: буряк, картопля, морква, капуста,

помідор, банан.

Що досліджуємо?

Результати дослідження

 

 

15. Вправа «Досліди»

 

Четверо дітей висловили гіпотези про те, як уникнути потемніння

 яблука, не зіпсувавши його смаку.

Досліди, який спосіб дасть найкращий результат 

(зош. с. 29, завд. 3 / підр. с. 60, завд. 4).














Матеріали для дослідження: яблуко, лимон, таблетка вітаміну С,

чайна ложка меду, вода з-під крану.

16. Фізкультхвилинка з котиками

 

Відпочиньте. Порухайтеся під музику.

https://www.youtube.com/watch?v=kH3OZ5ZRnUw

17. Вправа «Поміркуй»

-         Як ти гадаєш, що буде з яблуком, якщо його покласти у воду?

-         Воно потоне чи буде плавати на поверхні?

-         Поясни свої міркування.

-         Якщо яблуко порізати на скибочки й покласти у воду,

вони плаватимуть чи потонуть?

-         Пригадай, що відбувається з яблуками, коли мама або бабуся

варить компот.

Цікавинки про яблука

1.    Чи замислювався/замислювалася ти коли-небудь, чому яблука

плавають і не тонуть? Відповідь доволі проста — вони на 25% 

складаються з повітря, м’якоть доволі пориста і всередині яблука є 

поржнеча, яка виконує роль поплавка.

2.    Усі, хто коли-небудь варив компот із яблук, помічали,

що яблука спочатку спливають, а потім тонуть. При цьому самі

яблука не втрачають своєї форми, а лише трохи розварюються

в киплячій воді. Це відбувається тому, що коли вода починає

нагріватися й доходить до кипіння, повітря в яблуках починає

вивільнятися, у порожнечах збирається вода і вони змінюють

свою щільність. Коли компот вже майже готовий, яблука тонуть.

18. Вправа «Продовж речення»

 

Продовж речення (зош. с. 29, завд. 4):

 

_______________________________ дав найкращий результат.

19. Вправа «Чарівне яблучко»

 

Розглянь розмальовки яблук, вибери ту, яка тобі більше подобається,

і розфарбуй. 






 
     

20. Підсумок

1

Рефлексія.

З яким настроєм ти закінчуєш урок?

Які таємниці яблука відкрив/відкрила для себе?

Які цікавинки про яблука розкажеш друзям і подругам?

 

2.

Вправа «Думки».

Пригадай свої думки. Чи змінилися вони наприкінці уроку?











 

МАТЕМАТИКА

Тема «Перевіряємо свої досягнення»

1.    Підручник, с. 70, № 1, 2, 3, 4

Руханка танець «Monster Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=9xP-9tbL6iw

2.    Арифметична задача (запиши у робочий зошит)











3.    Геометрична задача (запиши у робочий зошит)



 Уважно читай інструкції до завдання та підказки.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!




Немає коментарів:

Дописати коментар