вівторок, 16 березня 2021 р.

Дистанційне навчання. 16-19.03.2021р. (Вівторок-П'ятниця)

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

16-19.03.2021 рік (Вівторок-П'ятниця)

матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

svetlanaivanovich65@gmail.com

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

     Правильно оформлюй письмові роботи:

16 (Шістнадцяте) березня

 (цифрами записуй у зошиті з математики,

а словами у зошиті з української мови)

Дистанційне навчання

ВІВТОРОК-СЕРЕДА

ЯДС (МОВ)

Тема. Досліджуємо дієслова.

Вірш «Садок вишневий коло хати» (Тарас Шевченко)

І. Словник

Запиши по 5 словникових слів у кожну колонку на відповідну букву

( Г, Д), орфограми виділяй зеленою ручкою.

(Розміщено у блозі. Стіна слів/Словникові слова 1-4 клас)

ІІ. Переглянь відео: «Дієслово» ТВ – урок https://www.youtube.com/watch?v=H6XRxUws0XI&t=146s

2.2. Підручник, с. 45, вправа 1 (усно).

 - Виконай такі самі дії (біг на місці)

- Пострибай. Присядь. Повернись. Нахились це  дії.

Запам’ятай!







2.3. Підручник, с. 45, вправа 2 (усно).

Запам’ятай! Дієслова підкреслюй двома рисками.

2.4. Підручник, с. 46, вправи 3-4 (письмово, виконай за зразком), дієслова підкресли під лінійку простим олівцем двома рисками.

Речення записуй у колонку. Початок пиши з великої букви з нового рядка, в кінці став крапку.

ІІІ. Досліджуємо медіа

3.1. Прослухай дитячу пісеньку «У мандри!» Янко Гортало

https://www.youtube.com/watch?v=WVQ1a-i-aKI&t=12s

- Що відчували герої пісеньки?

- А що відчував/відчувала ти?

- Чи хотілося тобі опинитися там?

- Де саме?

3.2. Підручник, с. 46, вправа 5 (усно). Прочитай слова. Визнач частини мови кожного слова. Назви корінь у кожному слові.

Запам’ятай!




3.3. Підручник, с. 46, вправа 6 (письмово, виконай за зразком).

Пари слів записуй у колонку. Початок пиши з великої букви з нового рядка, в кінці став крапку.

Запам’ятай!





3.4. Підручник, с. 46, вправа 7 (письмово, виконай за зразком).

Прочитай речення. Пари слів записуй у колонку за зразком. Початок пиши з великої букви з нового рядка, в кінці став крапку.

Відпочинь. Руханка танець «Halloween Dance» with Dracula

https://www.youtube.com/watch?v=4FCvA8RIMKg

 

ІV. Про Кобзаря дітям! Віршована розповідь про життєвий шлях Т. Г. Шевченка.

https://www.youtube.com/channel/UCydle-k7ild-1xXoSyMYpGg

4.1.        Робота з текстом про Тараса Шевченка. Підручник, с. 47.

- Прочитай текст мовчки, а потім вголос.

         -  Дай усно відповіді на запитання.

- Як називають поета Тараса Шевченка?

- Як називається його збірка поезій?

- Що Шевченко описує у своїх творах?

- Ким був Шевченко?

- Чому він малював себе, дивлячись у відро?

- Чому важливо цінувати і шанувати українську культуру?

- Що означає слово автопортрет?

4.2. Виконай завдання письмово.

Випиши з тексту дієслова. Запиши їх у віконечка.













4.3.        Досліджуємо поезію Тараса Шевченка «Садок вишневий коло хати».

Прослухай ВІРШ «Садок вишневий коло хати» Тарас Шевченко

https://www.youtube.com/watch?v=SGTe9AOrOEo

4.4.        Прочитай вірш, підручник, с. 48, вправа 1 (письмово).

Випиши з вірша дієслова. Поясни їх значення.

Дай усно відповіді на запитання:

-         Про що йде мова у вірші?

-         Яку пору року зобразив автор?

-         Яку картину ти побачив/побачила у своїй уяві? Чому?

-         Як автор змальовує вечір у родині? Чому сім’я вечеряє коло хати?

-         Хто і чому подає вечерю?

-         Чому автор використовує багато дієслів?

1.    Спиши 5 рядків вірша і підкресли дієслова.

2.    Запиши до таблиці по три дієслова з вірша, змінюючи форму.











 Вивчи напам’ять вірш Тараса Шевченка 

«Садок вишневий коло хати»

4.3.        Виконай завдання на вибір (підручник, с.48).

Запиши у Щоденник вражень.





4.3.        Відео «Як Тарас Шевченко став зіркою». 3 серія «Книга-мандрівка. Україна».

https://www.youtube.com/watch?v=Ktb-0LRm2Pk&t=196s

Запиши свої враження від переглянутого відео  у Щоденник вражень.

Якщо більше хочеш дізнатися про Тараса Шевченка, скористайся інформацією в блозі.

(Розміщено у блозі.) Про Тараса Шевченка.

4.4.      Прочитай оповідання Оксани Кротюк «Літачок» (підручник, с.49-50).

1.    Дай усні відповіді на запитання.










1.    Випиши з тексту дієслова (в дужках став запитання).

Відпочинь. Руханка танець «Lemur Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ УСЬОГО ТІЛА З ВИКОРИСТАННЯМ СТІЛЬЦЯ

https://www.youtube.com/watch?v=aV3SQG08BJQ

Займатися спортом та тримати тіло у формі можна в домашніх умовах, без вибагливих тренажерів. Потрібно лише бажання, спортивний одяг, пара кросівок, стілець та звичайно наші цікаві відео, які телешкола «Ліцеїст» продовжує знімати для наших любих глядачів у чудовій компанії вчительки фізичної культури Ланової Г. В.

 

МАТЕМАТИКА

Тема. Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба.

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда.

Перетворення іменованих чисел та дії над ними.

                   УВАГА!!!

Усі завдання виконати в робочому зошиті з математики, а не на аркушах.























1.    ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ з математики:





































































































Цікаве відео «Вивчаємо час»:

https://www.youtube.com/watch?v=qHAUeVC8QuY&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F

Відпочинь. Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=r44y0oKKuJs&ab_channel=CreativeTeacher

1.    ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ з математики:

Розгадай кросворд. 

















1.  Один із 12 братів.

2.   У цій сім’ї є 3 брати і 4 сестриці.

3.   Старим проводжають, новим зустрічають.

4.   Її тривалість 60 хвилин.

5.   Ранок + День + Вечір + Ніч.

6.    Їх є у 60 у годині.

Прочитай по вертикалі ще одну одиницю часу.













  Обчисли за зразком.




















Відпочинь. «Ennie and Yoyky». Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14&feature=emb_logo











































Розв’яжи задачу.






Інструкція до розв’язання задачі:

2.      План розв’язання задачі:

1. Скільки літер написала Уляна за 1 хвилину у другому класі?

2. Скільки літер за хвилину Уляна написала в з класі?

3. Скільки літер містить диктант для 3 класу, який Уляна писала 20 хвилин?

3.       Запиши вираз.

4.      Запиши повну відповідь.






















Відпочинь. Фізкультхвилинка, руханка - танець «Dance battle Tiger vs Hare»

https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

ЯДС (СіЗО/ГіО)

Тема. Публічний виступ — це просто. Що приховує довкілля?

1.    Слухання вірша. Грицько Бойко «Як невдаха виступав» https://www.youtube.com/watch?v=hdzWhL87ce0&t=6s

2.    Дай усні відповіді на запитання.

-         Який настрій викликав у тебе цей вірш?

-         Де виступав хлопчик? Що він виконував?

-         Чи сподобався йому власний спів? - Як ти це зрозумів/зрозуміла?

-         Як слухачі відреагували на виступ артиста?

-         Чи зрозумів він свою невдачу?

-         Як ти думаєш, чому хлопчик опинився в такій ситуації?

-         Чи потрапляв/потрапляла ти у схожі ситуації? Коли? - Як ти з них виходив/виходила?

3.    Робота з коміксом «Правильна репетиція — вдалий виступ». Дай усні відповіді на запитання.

-         Довідайся, як можна подолати страх виступів перед класом (підручник, с. 65).

-         Як гадаєш, чому саме такий спосіб допоміг дівчинці?

-         Чому «перед смартфоном» виступати легше?

-         Яка ще користь від запису виступу?

-         Порадь дівчинці, як іще можна використати такі відео?

-         Чому на уроці дівчинка виступала впевнено?

-         Як гадаєш, чи можна навчитися впевнено й точно відповідати на запитання слухачів? Як саме?

-         Навіщо треба вчитися презентувати свою роботу?

-         Чи є у тебе свої способи готувати виступи? Які саме?

Відпочинь. Виконай рухи під веселу пісеньку.

БУЛЬКА | Весела Дитяча Пісня й Розвиваюча Руханка | Фітнес Для Дітей | Руханка для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE

4.    Перегляд відео «Як не хвилюватися перед публічним виступом»

-         Про які ще способи подолання хвилювання перед публічним виступом ти дізнався/дізналася?

-         А які захотілося випробувати?

Рефлексія. (Відповіді запиши у Щоденник вражень)

-         З яким настроєм ти закінчуєш урок?

-         Що ти сьогодні зрозумів/зрозуміла?

-         Чого навчився/навчилася на сьогоднішньому уроці?

-         Які поради дасиш своїм друзям?

-         Якими порадами скористаєшся?

17 (Сімнадцяте) березня

(цифрами записуй у зошиті з математики,

а словами у зошиті з української мови)

Дистанційне навчання

 ЯДС (ПРО)

Тема. Кобзарі завжди сучасні. Тернопільщина вражає.
Що зберігає історичну пам’ять?

1.    Робота з уривком «Сучасні кобзарі» (підручник, с. 66).

Дай усні відповіді.

-         Чому жевжикам довелося летіти вночі?

-         Як гадаєш, чи вдасться жевжикам полагодити ковпак, який робить жевжоліт невидимим?

-         До якої області прилетіли жевжики?

-         Яким скарбом вони мають поповнити свою скриню?

-         Що ти знаєш про кобзарів і бандури? Із яких джерел можеш про них дізнатися?

Кобзарі, бандуристи — співці-музиканти, які супроводжують свій спів грою на кобзі чи бандурі.

Хоча слова «кобза» і «бандура» досить часто вживаються як синоніми, однак ці інструменти

відрізняються один від одного. Кобза має вужчий, ніж бандура, корпус, коротшу шийку й меншу

кількість струн.

2.    Вправа «Доповни речення». Пригадай події пригоди та доповни речення (друк.зош. с. 34, завд. 1).

3.    Хвилинка відпочинку. «White Bandura. Fantastic sound!/Грає бандура»

https://www.youtube.com/watch?v=1KAHyuVjjmg

-         Який голос у бандури? Опиши його, дібравши яскраві слова.

-         Як не переплутати бандуру з іншими музичними інструментами?

    

Порівняй музичні інструменти. (Завдання виконай у Щоденнику вражень).
















Руханка для дітей. DANCE! DANCE!

https://www.youtube.com/watch?v=76Nwi_DKNh4&t=1s

Наша мандрівка Україною триває. Ми завітаємо до Тернопільської області, дізнаємося, чим славиться Тернопільщина.

1.    Перегляд відео «Цікаві місця Тернопільщини. Тур на Тернопільщину»

https://www.youtube.com/watch?v=VzfCnzKiU7k&t=1s

2.    Попрацюй з картою. (Форзац підручника, контурна карта в друк.зош.)

Тернопільська область з центром у місті Тернополі. Розташована на Подільській височині. Південна межа області проходить по річці Дністер, східна — по річці Збруч.

Тернопільська область розташована на західній частині Подільського плато й межує на півночі з Рівненською, на півдні з Чернівецькою, на південному заході з Івано-Франківською, на заході з Львівською, а на сході з Хмельницькою областями України. Тернопільщина, хоч і розташована поблизу українського кордону з Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією і Молдовою, власних наземних кордонів з сусідніми державами не має, як і не має виходу до моря.

10.Символіка Тернопільщини.











         Герб: у синьому полі навхрест золоті меч і ключ, над ними три срібні вежі.

        Меч і ключ на гербі відображають історичну роль краю в захисті українських земель і Європи від нашестя завойовників із прадавніх часів. Три фортечні вежі символізують три історичні землі, з частин яких сформована сучасна Тернопільська область, — Галичину, Волинь і Поділля.








Прапор: прямокутне синє полотнище, посередині покладені навхрест жовті меч і ключ, над ними — три білі вежі.

Гра руханка для дітей «Чіка Бум» (МОЛОДА ГВАРДІЯ)

https://www.youtube.com/watch?v=P4HpiRdiVl8

11.Походження назви міста Тернопіль.

Тернопіль — місто, яке славиться своєю історією. Як же виникла така назва — Тернопіль? Існує чимало версій щодо походження назви міста, та головними є дві. За першою версією вона походить від польського слова taru, яке майже співзвучне з українським словом «терен», та словом поле. У поєднані цих двох слів маємо тернове поле — тобто місцина, що поросла терном.

За другою версією місто назване на честь його засновника Яна Тарновського. До речі, до 1944 року місто іменували Тарнополем.

  









12. Перегляд відео. Анімаційний серіал «Моя країна Україна» - 7 серія

https://www.youtube.com/watch?v=6grPIMF6ysE

Рефлексія. (Відповіді запиши у Щоденник вражень).

-         Про що ти дізнався/дізналася з легенди?

-         Як автори мультфільму пояснили походження назви міста?

-         Що тебе вразило/здивувало?

-    Яка версія походження назви міста Тернопіль видається тобі найбільш правдоподібною?

 УКРАЇНСЬКА МОВА

Прочитай текст «Пташиний театр» (друга дія) 5 разів.

(Розміщено у блозі. «Пташиний театр» (друга дія). «Переполох».)

https://www.blogger.com/blog/post/edit/9157471970012440597/4029315457929690271

Вправа «Запитання-Відповідь»

Запищи в Щоденник вражень 5 запитань до тексту та дай повні відповіді.

Завдання до тексту.

Випиши з тексту в робочий зошит та виконай завдання:

1.    Спиши із частини «Синиччине соло» виділене речення, підкресли дієслова. Поясни письмово, як ти розумієш вислів «на вус собі мотають».

Почни запис так – Я розумію вислів «на вус собі мотають» … .

2.    У другій частині «Із глядачів в артисти» знайди 10 дієслів і випиши їх у робочий зошит, у дужках запиши питання.

Запиши за зразком у колонку.

(Що роблять?) сидять.

3.    Із третьої частини «Індивідуаліст» спиши виділену частину. Дієслова одягни у червоні хмаринки.

4.    Із четвертої частини «Несподіваний гість» випиши виділені слова та виконай звуко-буквений аналіз слів.

5.    Із п’ятої частини «Горобці-розбійники» спиши виділену частину.

Уважно читай інструкції до завдання та підказки.

Користуйся блогом і знайдеш потрібну інформацію та правила

з української мови та математики.

Усі виконані завдання відмічай галочками.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!     

 









Немає коментарів:

Дописати коментар