середа, 3 березня 2021 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (03-04 БЕРЕЗНЯ 2021р.) Середа-Четвер

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

03-04.03.2021 рік (Середа-Четвер)

матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

svetlanaivanovich65@gmail.com

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

     Правильно оформлюй письмові роботи:

3 (Третє) березня

(цифрами записуй у зошиті з математики,

а словами у зошиті з української мови)

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

 

ЯДС (ПРО)

Тема «Яблуня-колонія. Що приховує яблуко?»

У Щоденнику вражень накресли таблицю (Таблиця З-Х-Д) та запиши у колонки свої думки, що ти знаєш про яблуню та яблука і що хотів би дізнатися.

Знаю

(З)

Хочу дізнатися

(Х)

Дізнався/дізналася (Д)

 

 

 

Вправа «Збери слово»

Прочитай слово за стрілочками. Що у тебе вийшло?

Запиши назву у Щоденник вражень.

Ми продовжуємо мандрувати Сумщиною.

Ти побуваєш в унікальному містечку Сумської області Кролевці й дізнаєшся, чим воно славиться. Під час подорожі продовжиш розкривати таємниці яблука.

Містечко Кролевець на Сумщині відоме на весь світ своїми біло-червоними тканими рушниками. Але сьогодні мова піде про диво, створене не людськими руками, а самою природою.

Перегляд відео «Диво-яблуня розквітла в м. Кролевці на Сумщині»

https://www.youtube.com/watch?v=YWeMVXIkWXE

-         Про що ти дізнався/дізналася з відео?

-         Чим славиться містечко?

-         Яка інформація тебе зацікавила/здивувала?

-         Про що захотілося дізнатися більше?

Цікавинки про диво яблуню.

Яблуня, що стелиться землею, росте і родить у Кролевці вже понад два століття. «Садок» з одного дерева обнесено металевою загорожею, при вході табличка: «Природно-заповідний фонд України. Яблуня-колонія. Охороняється законом». Коли дивишся на неї, складається враження, що це гігантська доісторична істота: стовбури то «пірнають» у траву, то виринають із неї, звиваються, наче хвіст якоїсь підземної «Нессі». Важко повірити в те, що це одна-єдина рослина, адже її пагони простягаються майже на тисячу квадратних метрів!

Первісний материнський стовбур диво-яблуні давно зник, і тепер в усі боки тягнуться півтора десятки зв’язаних між собою дерев. Цілий яблуневий гай шумить вітами, буйно квітнучи навесні, а восени приносячи рясний врожай червоно-білих смачнющих плодів.

За переказами, посадив і доглядав яблуньку князь Мещерський, а після його смерті вона засумувала, похилила віти – і почала розростатися. Через те й звуть її «княжою». Інша назва незвичайного дерева«лозівка», бо розростається, як лоза над ставом. А ще кличуть її «крученою» (через покручені стовбури) і «крокуючою яблунею».

-         Поміркуй: яблуня-колонія — це дерево чи кущ?

Продовжи речення:

Кролевецька яблуня-колонія — це ______________ , оскільки ____________________.

Руханка танець «Dance Boy»

https://www.youtube.com/watch?v=ZLZA3q2N4VA

У Щоденнику вражень у Таблиці З-Х-Д доповни свої думки після переглянутого відео «Диво-яблуня розквітла в м. Кролевці на Сумщині». Що нового ти дізнався/дізналася про яблуні та яблука?

Вправа «Віднови прислів’я» (підр. с. 61, завд. 8).

Вправа «Обгрунтуй» (підр. с. 61, завд. 6).

Кві́лінг (англ. quilling — «рюш»[1]. Походить від слова quill — пташине перо, гофрувати, плоїти[1]паперокручення) — мистецтво виготовлення плоских або об'ємних композицій зі скручених у спіралі смужок паперу.

Перегляд відео «Квілінг. Фрукти та ягоди».

https://www.youtube.com/watch?v=r5AkhYS8d9o

Виготов і ти композицію із фруктів у техніці «квілінг» (фотозвіт композиції відправляй на пошту)

Рефлексія (запиши у Щоденник вражень)

-         З яким настроєм ти закінчуєш урок?

-         Які таємниці яблука відкрив/відкрила для себе?

-         Які нові цікавинки про яблуню та яблука розкажеш друзям і подругам?

Вправа «5 слів»

Запиши у Щоденник вражень 5 слів, пов’язаних з темою уроку.

Тема «Найстаріше в Україні озеро Що приховує довкілля?»

-         Пригадай, якою областю ми подорожуємо разом із жевжиками. Які дива в ній ми вже бачили?

-         Дізнайся про 7 природних чудес Сумщини із відео.

Перегляд відеопрезентації «7 природних чудес Сумщини»

https://www.youtube.com/watch?v=-ZU7S9QLjEQ

-         Чи були у відео вже відомі тобі факти?

-         Які чудеса Сумщини тебе зацікавили? Чому?

-         Які місцевості Сумщини захотілося відвідати?

Вправа «Розкодуй»

За допомогою коду розшифруй і прочитай слово, записане в таблиці. Запиши розкодоване слово у Щоденник вражень.

Код: 2б, 3а, 1в, 4в, 2б.

- Яке слово утворилося?

- Чи здогадався/здогадалася, куди саме ти з вами вирушиш?

- Мандруючи Сумщиною, ти побуваєш на Шелехівському озері й дізнаєшся, у чому його унікальність.

Вправа «Перевір»

Перегляд відео «Шелехівське озеро»

https://www.youtube.com/watch?v=kV0s2nu09Ns

-         Чи сподобалося тобі озеро з висоти пташиного польоту?

-         Опиши свої враження. Що цікавого ти помітив/помітила?

Вправа «Запам’ятай»

-         За можливості потренуйтеся зберігати світлини на комп’ютері.

Руханка танець «School Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=r44y0oKKuJs

Заповнення хмари слів «Шелехівське озеро»

Ше́лехівське — озеро в Україні, гідрологічна пам'ятка природи загальнодержавного значення. Розташоване в межах Лебединського району Сумської області, серед лісового масиву, на північ від села Межиріч, що на південний захід від міста Сум.

-         Переглянь уважно відео й заповни хмару слів «Шелехівське озеро» (Намалюй озеро у Щоденнику вражень та запиши в в хмару слів можна записати назву озера, де воно розташоване, його вік, площу, що воно нагадує, особливості рослинного і тваринного світу) 

https://www.youtube.com/watch?v=SwBzSCLl-qk

-         Які слова/факти про Шелехівське озеро ит записав/записала? Прочитай.

Цікавинки про Шелехівське озеро.

Найдавніше озеро Україні розташоване на Сумщині. Це Шелехівське озеро, утворене ще за часів льодовикового періоду.

З висоти пташиного польоту озеро нагадує розігнуту підкову із «зеленою цяткою» острівця посередині. На берегах ростуть берези, верби, вільхи, ожина, малина. Площа озера невелика — лише 7 гектарів.

Вода в ньому чиста, прозора та дуже холодна. У лісі, що поряд, ростуть дуби, груші, клени, акації та сосни. Північний берег озера, до якого пробиваються численні джерела, називають Гузирем. За невеликим ярком — залишки садиби поміщиків Селихівських, з якими пов'язують назву озера. Сотник Селехівський з’явився в цих краях в середині XVII століття разом із козаками-переселенцями з Правобережжя.

За переказами старожилів, місцева джерельна вода допомагає від багатьох недуг і додає неабиякої сили туристам під час подорожей.

У цих місцях можна побачити стежки, якими ходять дикі кабани, бобри створюють загати, які регулюють рівень озера. В озері багато риби: окуні, щуки, линки, карасі та в’юни. Можна порибалити поплавковою вудкою.

Віртуальна прогулянка лісом. Перегляд відео «Ukraine Природа України. Прогулянка лісом» (Ліс. Спів пташок)

https://www.youtube.com/watch?v=9Qfc-lDoPho

Вправа «Об’єднай і поясни» (друк.зош. с. 30, завд. 1).

Вправа «Дай пораду» (підр. с. 63, завд. 4)

Обережно! Дикі тварини. (друк.зош., с 30; п.,с. 63)

Перегляд відео «Ранок на Скіфії»: природознавець М.Підгайний - як відрізнити вужа від гадюки»

Підсумок

Рефлексія

-         З яким настроєм ти закінчуєш урок?

-         Чи сподобалась наша мандрівка?

-         Куди ти сьогодні мандрував/мандрувала?

-         Що нового й цікавого для себе відкрив/відкрила?

-         Про що розкажеш друзям?

ІНФОРМАТИКА

Завдання. Друкований зошит, с.38-39. Опрацювати завдання, знайти інформацію та намалювати або вклеїти у завдання 2 про креативну/дизайнерську годівничку.

(Завдання (фото) завантажити на пошту Наталії Георгіївні та Тетяні Станіславівні)

МАТЕМАТИКА

Завдання:

І. Підручник, с.75, рівняння 7 (2, 3 рівняння).

1.    Обов’язково зверху простим олівцем написати назви компонентів.

2.    За правилом знайти невідомий компонент.

3.    Виконати перевірку рівняння.

4.    Записати відповідь.

Вивчи правила знаходження невідомих компонентів:

ІІ. Підручник, с.77, приклади 7 (2, 3 стовпчики, приклади з остачею)

ІІІ. Підручник, с.84, завдання 4 (1 стовпчик, порівняння виразів)

1.    Запиши вираз.

2.    Знайди значення виразу лівої частини. Зверху записуй проміжкові результати зеленою ручкою, а кінцевий результат обведи у кружечок.

3.    Знайди значення виразу правої частини. Зверху записуй проміжкові результати зеленою ручкою, а кінцевий результат обведи у кружечок.

4.    Порівняй кінцеві результати.

5.  Постав відповідний знак (більше, менше, дорівнює)

IV. Задача

Школярі посадили 24 саджанці тополь у 4 ряди порівну і 35 саджанців кленів у 5 рядів порівну. На скільки більше посадили кленів, ніж тополь в одному ряді?

1

Кількість

Усього

Тополі - ? с.

4 р.

24 с.

Клени  - ? с.

5р.

35  с.

Інструкція до розв’язання задачі:

1.    У колонці під 1 домалювати порівняльну дужку, а за нею написати на ? с. (саджанців) більше.

2.    План розв’язання задачі:

1. Скільки саджанців тополь посадили в одному ряді?

2. Скільки саджанців кленів посадили в одному ряді?

3. На скільки більше посадили кленів, ніж тополь в одному ряді?

3.    Записати вираз.

4.    Записати відповідь.

V. Геометрична задача

Накресли коло. Радіус = 3 см. Центр кола познач точкою О, проведи радіус. Знайди діаметр кола.

VI. Приклади

Знайди значення виразів письмово та виконай перевірку.

1000 – 356       47 + 986

897 + 305         702 – 359

Руханка «А ти лети у далекі світи» 

https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

УРАЇНСЬКА МОВА

Завдання:

І. Здати вірш Анатолія Костецького «Ранок».

Записати відео. Скинути у Вайбер (група «Розумники 3-І»)

ІІ. Виконати вправи:

Вправа 1

Запиши словосполучення у колонку. Числівники записуй словами, виділяючи орфограми (ст, тс, дц, стс, тн, ст, ь).

500 гривень;

у класі 29 учнів;

600 років;

щодня 5 уроків;

мені 11 років;

19 зошитів.

Вправа 2

Запиши словосполучення, розкриваючи дужки. Займенники став у потрібній формі та виділяй зеленою ручкою.

         Знайду (вони), привітався з (ти), намалюю (воно), побачила (я), позаду (ми).

Вправа 3

Запиши по 5 словникових слів у кожну колонку на відповідну букву

( А, В), орфограми виділяй зеленою ручкою.

(Розміщено у блозі. Стіна слів/Словникові слова 1-4 клас)

Руханка-танець «Cucumber Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

Завдання для читання.

Прочитай текст «Пташиний театр» (увертюра та перша дія). «Пригоди синичок і несподіваних гостей»

(Розміщено у блозі. «Пташиний театр» (увертюра та перша дія). «Пригоди синичок і несподіваних гостей»)

Завдання до тексту.

Випиши з тексту в робочий зошит та виконай завдання:

1.    Як виглядала двоповерхова їдальня для синичок?

(у сині хмаринки одягни іменники)

2.    За чим спостерігала зграя птахів?

(у червоні хмаринки одягни дієслова)

3.    Якими гостинцями пригощалися птахи?

(підкресли числівники)

4.    Які синички на вигляд?

(у рожеві хмаринки одягни порівняння та опис птахів)

Уважно читай інструкції до завдання та підказки.

Користуйся блогом і знайдеш потрібну інформацію 

та правила

з української мови та математики.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

     

1 коментар: