ДН (13.04.2021р.-Вівторок)
День експерименту
та віртуального 3-D туру
Привіт, мій маленький
друже.
Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед! Розпочни свій день з позитиву.
Руханка. «Бедрик»
https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU
ЯДС (МОВ)
ТЕМА: ПРИГОДА ТРЕТЯ. «Золоте й солодке»
(завдання до підручника,с.104; 15 цікавих фактів про бджіл і переглянутих відео. Публікація в БЛОЗІ
– ДН (12.04.2021р.-Понеділок)
Д/З ЯДС
(МОВ) – На середу:
Уважно прочитай покрокові інструкції до виконання кожної вправи.
Вправа 1 Хмара слів «Бджола»
Крок 1. У Щоденнику вражень намалюй бджолу (на половину сторінки) або роздрукуй аркуш, якщо є
можливість. У Щоденнику вражень запиши заголовок Хмара
слів «Бджола».
Крок 2. Склади хмару слів «Бджола». Запиши слова.
Крок 3. Сфотографуй аркуш та завантаж на пошту для перевірки.
Вправа 2 «Звіт читача»
Крок 1. У Щоденнику вражень заповни інформацію за поданим
зразком-карткою «Звіт читача» (на
половину сторінки) або роздрукуй
аркуш, якщо є можливість. У Щоденнику вражень запиши заголовок «Звіт читача».
Крок 2. Для заповнення картки «Звіт читача», використай
оповідання-пригоду Ганни Остапенко «Золоте й солодке».
Крок 3. Сфотографуй аркуш та завантаж на пошту для перевірки.
(пропоную провести експеримент)
Усі знають
про користь меду та його цілющі властивості. На ринкових
прилавках можна знайти мед різних кольорів, різний за ціною —
і світлий, і жовтий, і темний, і дорогий, і дешевший.
Очі розбігаються! Проте в банці може ховатися сфальсифікований
продукт від недобросовісного виробника. Як перевірити,
чи справді мед якісний?
Хід експерименту:
1.У пів склянки
холодної води поклади ложку меду, перемішай.
2.Простеж,
що відбулося. Натуральний продукт розчиниться без залишку. Якщо
ж це підробка, на дні склянки залишиться осад.
3.Зроби
висновок про якість меду, який ти перевіряєш.
4.Поміркуй,
як цей експеримент може допомогти при виборі меду.
5.Запиши в Щоденник вражень:
- висновок про якість меду;
- міркування, як цей експеримент
може допомогти при виборі меду.
6.Сфотографуй хід експерименту, аркуш з висновком та міркуванням та
завантаж на пошту для перевірки.
Руханка. Body Bop Bop Dance | Body Parts Song | Dance Along |
Pinkfong Songs for Children
https://www.youtube.com/watch?v=YGi3f_fHIzg
Вправа 4 «Віртуальний 3-D тур»
12 квітня – 60 річниця першого польоту людини в космос.
Здійсни віртуальну прогулянку-подорож єдиним в Україні музеєм космонавтики!
Перегляд відео. «Віртуальний 3-D
тур»
Запиши в Щоденник вражень повні відповіді на запитання:
1.Де знаходиться Національний
музей космонавтики ім. С.П.Корольова?
2.Які експонати можна
побачити в музеї?
МАТЕМАТИКА
Тема: «Порядок дій у виразах»
Виконай завдання за зразком!
Підручник, с.99.
ЗРАЗОК: Приклади 4 (перший вираз)
567
– (349 + 630 : 70 – 246) + 476 = 931
1)
630 : 70 = 9; 2)
349 + 9 = 358; 3)
358 – 246 = 112; |
4)
567 – 112 = 455; 5)
455 + 476 = 931;
|
Д/З МАТЕМАТИКА
– На середу:
Підручник.,с.99. Приклади №4 (другий
і третій вирази за зразком).
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Обирай публікації в БЛОЗІ за 30 березня:
ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - КЗ «Вінницький
ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського»
ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - Спортивний клуб «ПУМА ЮНІОР»
Д/З УКР.МОВА (Задала у понеділок 12.04.) – На середу:
1.Підручник, с.77. Уважно читай інструкції до кожної вправи та мої підказки
в дужках біля вправ.
Вправа 1, усно.
Вправа 2, письмово. (Запиши
в три колонки по три слова в кожну).
Вправа 3, письмово. (Випиши
три словосполучення).
Вправа 4, письмово. (Випиши
три пари слів).
Вправа 5, письмово.
Руханка. I've Got the Rhythm | Dance Along | Pinkfong Songs for Children
https://www.youtube.com/watch?v=Sux_Ut4nKGw
2.Підготуйся до Діагностичної роботи з теми «Службові
частини мови». Попрацюй з
інформацією в БЛОЗІ – ДН (12.04.2021р.-Понеділок) та пригадай правопис
вигуків публікація у БЛОЗІ – ДН (07.04.201р.-Середа).
3.Виразно прочитай
казку «Акація і Бджола» (5 разів) аркуш у
блозі.
4.Склади та запиши тест до казки «Акація та Бджола» в
Щоденник вражень (5 запитань, до
кожного запитання напиши 2 варіанти відповідей за зразком).
Зразок:
1.Коли вилетіла
Бджола з вулика?
А) ввечері;
Б) ранесенько.
Уважно читай Покрокові інструкції до
завдань та користуйся підказками.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙТЕ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Немає коментарів:
Дописати коментар