вівторок, 13 квітня 2021 р.

ДН (13.04.2021р.-Вівторок)

ДН (13.04.2021р.-Вівторок)

День експерименту

та віртуального 3-D туру 

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?

Тоді вперед! Розпочни свій день з позитиву.

 

Руханка. «Бедрик»

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

ЯДС (МОВ)    

ТЕМА: ПРИГОДА ТРЕТЯ. «Золоте й солодке»

(завдання до підручника,с.104; 15 цікавих фактів про бджіл і переглянутих відео. Публікація в БЛОЗІ – ДН (12.04.2021р.-Понеділок)

Д/З  ЯДС (МОВ)На середу:

Уважно прочитай покрокові інструкції до виконання кожної вправи.

Вправа 1 Хмара слів «Бджола»

Крок 1. У Щоденнику вражень намалюй бджолу (на половину сторінки) або роздрукуй аркуш, якщо є можливість. У Щоденнику вражень запиши заголовок Хмара слів «Бджола».

Крок 2. Склади хмару слів «Бджола». Запиши слова.

Крок 3. Сфотографуй аркуш та завантаж на пошту для перевірки. 

Вправа 2 «Звіт читача»

Крок 1. У Щоденнику вражень заповни інформацію за поданим зразком-карткою «Звіт читача» (на половину сторінки) або роздрукуй аркуш, якщо є можливість. У Щоденнику вражень запиши заголовок «Звіт читача».

Крок 2. Для заповнення картки «Звіт читача», використай оповідання-пригоду Ганни Остапенко «Золоте й солодке».

Крок 3. Сфотографуй аркуш та завантаж на пошту для перевірки.

Вправа 3 «Експеримент»

(пропоную провести експеримент)

        Усі знають про користь меду та його цілющі властивості. На ринкових прилавках можна знайти мед різних кольорів, різний за ціною — і світлий, і жовтий, і темний, і дорогий, і дешевший. Очі розбігаються! Проте в банці може ховатися сфальсифікований продукт від недобросовісного виробника. Як перевірити, чи справді мед якісний?

Перевірити якість меду можна за допомогою експерименту.

Хід експерименту:

1.У пів склянки холодної води поклади ложку меду, перемішай.

2.Простеж, що відбулося. Натуральний продукт розчиниться без залишку. Якщо ж це підробка, на дні склянки залишиться осад.

3.Зроби висновок про якість меду, який ти перевіряєш.

4.Поміркуй, як цей експеримент може допомогти при виборі меду.

5.Запиши в Щоденник вражень:

 - висновок про якість меду;

 - міркування, як цей експеримент може допомогти при виборі меду.

6.Сфотографуй хід експерименту, аркуш з висновком та міркуванням та завантаж на пошту для перевірки.

Руханка. Body Bop Bop Dance | Body Parts Song | Dance Along | Pinkfong Songs for Children

https://www.youtube.com/watch?v=YGi3f_fHIzg

Вправа 4 «Віртуальний 3-D тур»

12 квітня – 60 річниця першого польоту людини в космос. Здійсни віртуальну прогулянку-подорож єдиним в Україні музеєм космонавтики!

Перегляд відео. «Віртуальний 3-D тур»

https://raduga-duga.com.ua/portfolio/virtualnij-3-d-tur-nacionalnim-muzejem-kosmonavtiki-im-s-p-korolova/?fbclid=IwAR0KNIE8sJXqjRc7Tm9itJ9Y8pABdb8ILCllae2KfO4rrq7d13ntwDNrvGU

Запиши в Щоденник вражень повні відповіді на запитання:

1.Де знаходиться Національний музей космонавтики ім. С.П.Корольова?

2.Які експонати можна побачити в музеї?

МАТЕМАТИКА

Тема: «Порядок дій у виразах»

Виконай завдання за зразком!

Підручник, с.99.

ЗРАЗОК: Приклади 4 (перший вираз)

567 – (349 + 630 : 70 – 246) + 476 = 931

 

1) 630 : 70 = 9;

2) 349 + 9 = 358;

3) 358 – 246 = 112;

4) 567 – 112 = 455;

5) 455 + 476 = 931;

 

Д/З  МАТЕМАТИКАНа середу:

Підручник.,с.99. Приклади №4 (другий і третій вирази за зразком).

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Обирай публікації в БЛОЗІ за 30 березня:

ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - КЗ «Вінницький ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського»

ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - Спортивний клуб «ПУМА ЮНІОР»

Д/З   УКР.МОВА (Задала у понеділок 12.04.) – На середу:

1.Підручник, с.77. Уважно читай інструкції до кожної вправи та мої підказки в дужках біля вправ.

Вправа 1, усно.

Вправа 2, письмово. (Запиши в три колонки по три слова в кожну).

Вправа 3, письмово. (Випиши три словосполучення).

Вправа 4, письмово. (Випиши три пари слів).

Вправа 5, письмово.

Руханка. I've Got the Rhythm | Dance Along | Pinkfong Songs for Children

https://www.youtube.com/watch?v=Sux_Ut4nKGw

2.Підготуйся до Діагностичної роботи з теми «Службові частини мови».  Попрацюй з інформацією в БЛОЗІ – ДН (12.04.2021р.-Понеділок) та пригадай правопис вигуків публікація у БЛОЗІ – ДН (07.04.201р.-Середа).

3.Виразно прочитай казку «Акація і Бджола» (5 разів) аркуш у блозі.

4.Склади та запиши тест до казки «Акація та Бджола» в Щоденник вражень (5 запитань, до кожного запитання напиши 2 варіанти відповідей за зразком).

Зразок:

1.Коли вилетіла Бджола з вулика?

А) ввечері;

Б) ранесенько.

Уважно читай Покрокові інструкції до завдань та користуйся підказками.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙТЕ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!

 




Немає коментарів:

Дописати коментар