середа, 28 квітня 2021 р.

ДН (28-29.04.2021р.-Середа-Четвер)

 

ДН (28-29.04.2021р.-Середа-Четвер)

 

УВАГА!!!  МІЙ МАЛЕНЬКИЙ ДРУЖЕ, НЕ ЗАВАНТАЖУЙ, будь ласка, завдання, якщо ти їх повністю не виконав.

Д/З НА 2 ДНІ (Середа-Четвер).

Виконай усі завдання, а потім завантажуй окремими листами, тому що МЕНІ ДОВОДИТЬСЯ ПЕРЕВІРЯТИ Д/З по 2-4 РАЗИ, дописувати й перераховувати заохочувальні жетони.

Не здавайся! Учися долати труднощі. Я впевнена, у тебе все вийде.

Усі завдання з математики+ ЯДС (МАО);

укр.мови+ЯДС (МОВ);

ЯДС (ПРО)+ ЯДС (СЗО/ГІО);

ЯДС(ТЕО)+образотворче мистецтво,

завантажуй, будь ласка, окремими листами для перевірки.

Дякую за розуміння

   Світлана Леонідівна

Доброго дня вам, любі малятка!
Хлопчики милі мої і дівчатка!
Щирою усмішкою я вас вітаю,
Гарного настрою на весь день бажаю!

Ви готові трохи попрацювати і дізнатися щось новеньке?
Тоді вперед!
Розпочніть свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ "СКАРБ".

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

28 квітня (Середа)

ЯДС (ПРО)

ТЕМА 9 «Я-ЛЮДИНА»

ПРИГОДА ПЕРША. «Душа народу»

 ідручник,с.116-118; друк.зош.,с.55-56).

Мандрівка нашою Батьківщиною разом із дружним екіпажем жевжольота добігає кінця. Цього місяця наш маршрут пройде Чернівецькою областю і завершиться у Чернігівській. Ти дізнаєшся більше про свою родину і з’ясуєш, що твої близькі робили на дозвіллі в дитячі роки. Відкриєш для себе різні способи розмноження рослин. Поміркуєш про гідні й негідні вчинки. Довідаєшся, що робити, якщо твої права порушують. Навчишся готувати розчин для мильних бульбашок. Створиш електронний фотоальбом.

Завдання 1. Розглянь уважно сюжетну картину та дай відповіді на запитання (п.,с.116-117).

Завдання 2. У травні українці відзначають чимало пам’ятних дат. З’єднай їхні назви і час, коли їх відзначають.

Наклей або намалюйте відповідні символи (друк.зош.,с.55,завд. 2).

Завдання 3 «Поміркуй і поясни».

Пригадай, хто на картині (п.,с.116-117) працює/змагається в команді.

-Чим команда відрізняється від людей, що стоять на зупинці й чекають транспорт, від людей у черзі?

-У Щоденник вражень запиши 3 прикметники, якими можна схарактеризувати команду. Поясни свій вибір.

-Чи може у класі бути кілька команд? Наведи приклади.

-Що треба зробити для того, щоб зібрати команду?

-Що потрібно, аби кілька людей стали командою?

-Чому команда може зробити більше і краще? Чи завжди так?

-Чи всі в команді повинні думати однаково? Чому?

-Що треба робити, аби команда все встигала? Чи потрібен команді лідер? Навіщо?

Завдання 4. Заповни таблиці-порівняння (роздрукуй аркуш або накресли

 в Щоденнику вражень). Обґрунтуй свої міркування. 

(Фотозвіт на пошту)

Завдання 5. Онлайн-вправа «Утвори прислів’я» 

(З’єднай початок і кінець прислів’їв) (Фотозвіт на пошту)

https://learningapps.org/19438667

Яким із прислів’їв можна описати сюжетну картину? Чому?

Завдання 6. Аудіокнига за оповіданням Василя Сухомлинського 

«Бо я Людина»

https://www.youtube.com/watch?v=DpU6ZCbPIFQ

Послухай притчу і запиши в Щоденник вражень, чому вона має таку назву. (Фотозвіт на пошту)

Завдання 7. Яким, на твою думку, є той/та, про кого кажуть «справжня людина»?

Запиши свої ідеї у хмару слів (друк.зош.,с.55,завд.1). (Фотозвіт на пошту)

Відпочинь. Руханка/фізкультхвилинка. «Справжній друг»  https://www.youtube.com/watch?v=8P0zMhCZP8c

Щоб дізнатися, куди вирушимо сьогодні, прочитай цікаву історію, яка сталася із жевжиками.

Завдання 8. Робота над змістом уривка «Душа народу».

Підручник, с.118, прочитай текст 5 разів. У Щоденник вражень

 запиши 5 запитань до тексту. (Фотозвіт на пошту)

Завдання 9. Онлайн-вправа «Знайди і зафарбуй слова з прочитаного уривка «Душа народу» (Фотозвіт на пошту)

https://learningapps.org/19476971

Завдання 10. Жевжики вирішили навчитися нотній грамоті, щоб краще співати пісні. Прочитай або наспівай вірш Андрія Малишка «Дощик», який їм сподобався. Познач ноти, які вже встигли вивчити жевжики.

Поміркуй і знайди слова, у яких «заховалися» ноти. Випиши ці слова в Щоденник вражень, а «заховані» ноти одягни у зелені хмаринки. (Фотозвіт на пошту)

Завдання 11. Запиши назви своїх улюблених українських пісень. (друк.зош.,с.56, завд.2). (Фотозвіт на пошту)

Завдання 12. Вправа «Музична математика»

Розв’яжи вирази і дізнайся назву музичного інструмента, який часто використовують співаки.

Запиши слово, що утворилося (друк.зош.,с.56, завд.3). (Фотозвіт на пошту)

Завдання 13. Вправа «Познач»

Познач  інструменти, які, на твою думку, найкраще пасують для виконання української народної пісні. Напиши їхні назви (друк.зош.,с.56, завд.4). (Фотозвіт на пошту)

Відпочинь. Пісня Володимира Івасюка “Червона рута”

https://www.youtube.com/watch?v=vmkA13Q-jcI

«Червона рута» — українська пісня, яка стала однією з найвідоміших українських пісень у світі.

Її автор — Володимир Івасюк — український композитор-виконавець, мультиінструменталіст, поет, Герой України.

Ця пісня швидко стала популярною: її наспівували в усіх куточках України, тому іноді забувають, що вона авторська, і вважають її народною.

Дізнайся про цікаві факти з відео:

«Не уявляв свого життя без пісні – історія співака Назарія Яремчука»

https://www.youtube.com/watch?v=nfUNaPaWzKc&t=8s

«Червона рута розквітла в Карпатах»

https://www.youtube.com/watch?v=447GXr6EQvA

Червона рута — назва гірської квітки, що за давніми гуцульськими легендами росте у високогір’ї Українських Карпат. Червоною рутою вважають рододендрон миртолистий.

Це низькорослий сланкий вічнозелений кущ, який у червні розквітає яскраво-червоним цвітом на полонинах.

Завдання 14. Вправа «Істинне — хибне»

Пригадай правила поведінки в музеї. Визнач, які судження істинні, а які — хибні. Кожне хибне висловлювання усно перетвори на істинне (п.,с.120, завд.6).

Пригадай правила поводження у музеї з відео:

 «Добрі манери - У музеї»

https://www.youtube.com/watch?v=qV_i89z8wKU

«Корисні підказки 2. Помузеймося!?»

https://www.youtube.com/watch?v=-F-bMZhaK-M

Д/З  ЯДС (ПРО)

1.Підручник, с.116-117, опрацюй усно завдання.

2.Підручник, с.118, прочитай текст 5 разів. У Щоденник вражень запиши 5 запитань до тексту. (Фотозвіт на пошту)

3. Запиши в Щоденник вражень, чому притча В.Сухомлинського «Бо я Людина» має таку назву. (Фотозвіт на пошту)

4.Друкований зошит, с.55, завдання 1-4. (Фотозвіт завдань на пошту)

5.Друкований зошит, с.56, завдання 1-4. (Фотозвіт завдань на пошту)

6.Друкований зошит, с.56, завдання 5. Зафарбуй на контурній мапі (друк.зош., с.32-33) Чернівецьку область. Познач обласний центр. (Фотозвіт завдань на пошту)

7.Таблиці-порівняння (роздрукуй аркуш або накресли в Щоденнику вражень). Обґрунтуй свої міркування. (Фотозвіт на пошту)

8.Онлайн-вправа “Утвори прислів’я” (З’єднай початок і кінець прислів’їв) (Фотозвіт на пошту)

9.Онлайн-вправа «Знайди і зафарбуй слова з прочитаного уривка «Душа народу» (Фотозвіт на пошту)

10.Випиши слова, у яких «заховалися» ноти в Щоденник вражень, а «заховані» ноти одягни у зелені хмаринки. (Фотозвіт на пошту)

Відпочинь. Дитяча пісня - ДОЩИК НАКРАПАЄ 

https://www.youtube.com/watch?v=6NdeZd1VIbQ

МАТЕМАТИКА

Тема: «Вивчаємо ділення на одноцифрове та двоцифрове число. Досліджуємо задачі»

Д/З  МАТЕМАТИКА

Друкований зошит, с.53 (фотозвіт с.53 на пошту):

№187 (2,3 стовпчики в друк.зош);

№188 (2 стовпчик в друк.зош);

№189 (1), склади та розв’яжи обернену задачу (в роб.зош); (фотозвіт завдання на пошту)

№189 (2), склади та розв’яжи обернену задачу (в роб.зош); (фотозвіт завдання на пошту)

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: «Електромобіль Сашко» (Частина 2)

(За Олесею Мамчич)

Підручник, с.94-95, прочитай 5 разів+5 запитань у Щоденник вражень. (Фотозвіт завдання на пошту)

Словникова робота

Склад — це частина слова, складена з одного чи кількох звуків і вимовлена одним поштовхом видихуваного повітря: о-ко, по-го-да, о-зе-ро.

У слові стільки складів, скільки голосних звуків. 

Слова бувають:

одно-складові (хрущ, ківш, ніч);

двоскладові (ти-хий, роз-мір);

багатоскладові (ве-че-ря-ти, не-на-сит-ність).

1.Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Саме поняття (в перекладі з англійської workshopмайстерня) вказує на його центральну ідею: на воркшопі всі учасники активні і самостійні.

2.Воркшоп – це захід, на якому учасники отримують знання самостійно. Основні відмінності воркшопу від заходів іншого

типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід й особисте переживання. 

Відпочинь. «Українська фізкультхвилинка»

https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE

Дізнайся про цікаві факти з відео:

«Найдешевший електромобіль в Україні»

https://www.youtube.com/watch?v=Co29WaqT0Dg

«Як будують вітряні електростанції»

https://www.youtube.com/watch?v=XrIF7kQkcKg

Д/З  УКРАЇНСЬКА МОВА

1.Заповни в Щоденнику вражень або роздрукуй аркуш «Звіт читача» (Частина 2, п.,с.94-95) . (Фотозвіт завдання на пошту)

2.Запиши у Щоденник вражень 5 запитань до тексту «Елетромобіль Сашко» (п.,с.94-95). (Фотозвіт завдання на пошту)

3.Запиши у Щоденник вражень 5 фактів із переглянотого відео «Як будують вітряні електростанції» (Фотозвіт завдання на пошту)

4.Із казки «Електромобіль Сашко» (Частина 2, п.с.94-95) випиши

 у робочий зошит по 3 слова в кожну колонку:

2 склади

3 склади

4 склади

 (Фотозвіт завдання на пошту)

5.Підготуйся до написання Тесту компетентностей №3

(з української мови). Нагадай, будь ласка, батькам роздрукувати аркуші на четвер.

6.Підготуй переказ казки «Електромобіль Сашко» 

(Частина 1, п.,с.90-91).

7.Підготуй виразне читання казки «Електромобіль Сашко» 

(Частина 2, п.,с.94-95).

Відпочинь. Фізкультура/руханка. KADNAY. 

https://www.youtube.com/watch?v=5g37SlrUeko

29 квітня (Четвер)

ЯДС (МАО)

ТЕМА 9 «Я-ЛЮДИНА»

ПРИГОДА ПЕРША. «Душа народу»

«У чому моя неповторність?»

ідручник,с.119-121; друк.зош.,с.57).

Чернівецька область — область у південно-західній частині України. Розташована у межах Карпат, Передкарпаття (Буковинське Прикарпаття) та Покутсько-Бессарабської височини.

Область межує з Румунією на півдні та Молдовою на південному сході. На заході та північному заході — з Івано-Франківською, на півночі — з Тернопільською і Хмельницькою, а на сході —

з Вінницькою областями. Це найменша за площею область України.

Дізнайся про цікаві факти з відео:

«Варто відвідати: Чернівецька область»

https://www.youtube.com/watch?v=QC57RLbUq2g

«Мандрівка Чернівцями (drones video)»

https://www.youtube.com/watch?v=s_g1S-194ac

Відпочинь. Фізхвилинка. «ПЕРЛИНА Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=fay4etkp-Jg

Припускають, що назва міста Чернівці, центру області, походить від велелюдного міста-фортеці на південних рубежах Галицької держави, що мало назву «Чернь» або «Чорне місто». Можливо,

ця назва походить від чорних дубових стін фортеці, яка була повністю зруйнована монгольським завойовником Бурундаєм, після чого жителі переселились на правий берег річки Прут.

Існує також народна легенда, за якою назва міста походить від словосполучення «чорні вівці», бо саме в цій місцевості з давніх-давен розводили й випасали чорних овець.

Кажуть, Україна зібрала на своїй території по маленькому шматочку зі всіх куточків Європи.

Є у нас свій «Лондон», своя «Венеція», свій «Париж» і навіть своя «Голландія». А щоб дізнатися про неї, продовжимо разом із жевжиками подорож унікальними куточками Чернівецької області.

Дізнайся про цікаві факти з відео:

«Неймовірна краса квітів з висоти – ексклюзивне відео тюльпанового поля»

https://www.youtube.com/watch?v=n5T76Bbi8bM

«Голландія під Чернівцями»

https://www.youtube.com/watch?v=RUOE9gxu87c












З ілюмінатора Блискавка побачила ніби якийсь смугастий килим і одразу

 попросила зупинитися.

«Так це ж ціла долина тюльпанів!» — вигукнув Пузлик. Визнач, скільки днів цвітуть тюльпани, якщо вони розквітли цього року 21 квітня, а завершили своє цвітіння 5 травня (п.,с.119, завд.1).

Неймовірною красою тюльпанового поля можна насолодитися не лише в Голландії.

На Буковинських землях також ростуть ці дивовижні квіти — понад 50 сортів на одному гектарі землі.

У селі Мамаївці місцевий житель поєднав бізнес і красу. З усієї області до нього приїжджають люди, щоб сфотографуватися в тюльпанах, насолодитися неймовірним ароматом, помилуватися різнобарв’ям весняних квітів.

Відео: «Тюльпанове поле розквітло на Буковині»

https://www.youtube.com/watch?v=c6L9RQp15bQ

Відпочинь. Веселі Дитячі Пісні Українською Мовою - А Рам Зам-Зам

https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

«Цікаві факти про тюльпани»

-У світі існує понад 80 видів тюльпанів, які поділяються на 150 сортів і понад 3000 різновидів.

-Перші тюльпани з’явилися на Землі близько 10-15 млн років тому.

-У деяких азіатських країнах цибулини тюльпанів вживають у їжу.

-Батьківщиною цих квітів є північ Ірану й гори Центральної Азії.

-Вони належать до родини лілійних, тобто лілії є їхніми родичами.

-Найбільше у світі тюльпанів вирощують у Нідерландах.

 Ця країна експортує близько 3 млрд квітів щороку.

 Середньовіччі в Європі бідні люди використовували цибулини   цих квітів як дешеву заміну звичайної ріпчастої цибулі. Пелюстки деяких видів також цілком їстівні. У деяких країнах їх навіть додають у салати.

-Ще кілька століть тому тюльпани були найдорожчими квітами.

-Діаметр квіток деяких сортів тюльпанів сягає 20 сантиметрів.

-Тюльпани мають від 2 до 6 листків. Деякі види мають до 12 листків. Зазвичай тюльпани квітнуть від 3 до 7 днів.

-Оригінальні смуги, які прикрашають пелюстки деяких видів тюльпанів, спочатку були результатом вірусної інфекції, що вразила ці рослини.

Творча робота. Виготовлення тюльпану в техніці оригамі

Тюльпан — улюблена квітка Уляни. Дівчинка вирішила навчитися виготовляти її в техніці оригамі.

Зроби тюльпан за інструкцією. За бажання можеш скористатися відео (п.,с.119, завд.2).

Відео: «Як зробити тюльпан з паперу своїми руками | ОРИГАМИ ТЮЛЬПАН | Квіти з паперу» (Фотозвіт на пошту)

https://www.youtube.com/watch?v=WjCTQf9F8fg

Для роботи тобі знадобиться: кольоровий папір,  ножиці.

Відпочинь. Руханка «ЯКЩО ТИ ЩАСЛИВИЙ»

https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg

Д/З  ЯДС

1.Підручник, с.119-121, опрацюй усно завдання.

2.Друкований зошит, с.57, завдання 1-3. (Фотозвіт завдань на пошту)

3.Творча робота. Виготовлення тюльпанів (3 квітки різних кольорів) в техніці оригамі. (Фотозвіт на пошту)

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Обирай публікації в блозі за 30 березня:

ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - КЗ «Вінницький ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського»

ДН-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА - Спортивний клуб «ПУМА ЮНІОР»

Уважно читай інструкції до кожного завдання.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати й відразу

 знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙТЕ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!


Немає коментарів:

Дописати коментар