середа, 14 квітня 2021 р.

ДН (14.04.2021р.-Середа)

 ДН (14.04.2021р.-Середа)

День віртуальних подорожей

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
Розпочни свій день з позитиву.

 

Руханка «Україно, ми твоя надія»

https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM

ЯДС (ПРО)  ТЕМА: ПРИГОДА ТРЕТЯ. «Золоте й солодке»

«Які природні явища бувають небезпечними?»

Відео. «Велетенський смерч, буревій та потоп. Україною знов гуляла негода»

https://www.youtube.com/watch?v=nQQG-etGKjU

(завдання до підручника,с.105-107; друкований зошит, с.52)

Покрокова інструкція виконання завдань!!!

1.Прочитай сторінки підручника (с.105-107).

2.Предивися відео до теми:

«Черкащина. Тут починається Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=LF3nX40AJNE

«Мандрівка Україною: Парк "Софіївка". Місто Умань»

https://www.youtube.com/watch?v=v1DVaTvusY8

«Туристична Україна: чим вабить туристів Черкащина»

https://www.youtube.com/watch?v=HMUbRZ_G6TI

«Чигирин - Гетьманська резиденція Богдана Хмельницького | Україна вражає»

https://www.youtube.com/watch?v=ET2Rto7XFi8

Д/З  ЯДС (ПРО) – На четвер:

Покрокова інструкція виконання завдань!!!

1.Виконай завдання 1-3 в друкованому зошиті «ЯДС» на с.52.

2.Запиши в Щоденник вражень,  що найбільше тобі сподобалося під час віртуальної подорожі парком «Софіївка»

3.У Щоденнику вражень створи комікс до відео «Червонокнижні підсніжники розквітли в урочищі Холодний Яр, що в Черкаській області»

https://www.youtube.com/watch?v=BO9wAFFhvv4

або «Щорічна акція «Первоцвіт» стартувала на Черкащині»

https://www.youtube.com/watch?v=BH3UcWjOPPM

Покрокова інструкція створення коміксу!!!

Крок 1.  Для малюнків використовуй кольорові олівці або фломастери.

Крок 2. Роботу створи на новій сторінці в Щоденнику вражень.  Добери та запиши заголовок коміксу.

Крок 3. Намалюй хмаринки або бульбашки для реплік.

Крок 4. Запиши репліки.

Крок 5. Сфотографуй с.52; с 45; сторінки Щоденника вражень з виконаними завданнями.

Крок 6. Завантаж на пошту для перевірки.

Відпочинь. «Пальчикові ігри для дітей. Пальчикова гра "Доброго ранку"».

https://www.youtube.com/watch?v=aT40Sw5eIRQ&t=8s

УКРАЇНСЬКА МОВА 

ТЕМА: «Слово і словосполучення»

Пригадай і закріпи матеріал уроку (усно):

Словосполучення — це синтаксична одиниця, утворена поєднанням двох і більше повнозначних слів, повязаних між собою за змістом і граматично.

У словосполученні виділяють головне і залежне слова.

Від головного слова до залежного ставиться питання, за допомогою якого встановлюється змістовий звязок:

Наприклад: Ясне сонечко - (сонечко (яке?).













1.Підручник, с.78.

Вправа 2 (усно попрацюй з іншими синтаксичними одиницями, які не розбирали під час уроку);

Вправа 3 (усно попрацюй з іншими синтаксичними одиницями, які не розбирали під час уроку);

2.Підручник, с.79.

Вправа 2, (усно попрацюй з другим реченням за зразком);

Д/З   УКР.МОВА – На п’ятницю:

1.Підручник, с.79-80, Вправа 3, письмово.

Покрокова інструкція виконання Вправи 3!!!

Крок 1. Прочитай текст.

Крок 2. Перевір інформацію в різних джерелах (Інтернет, енциклопедія).

Крок 3. Випиши з тексту п’ять словосполучень. Постав питання від головного слова до залежного. (За зразком класної роботи).

Крок 4. Створи плакат на захист морських черепах.

Крок 5. Сфотографуй сторінки робочого зошита з виконаним завданням та створений плакат на захист морських черепах.

Крок 6. Завантаж на пошту для перевірки.

Руханка. I've Got the Rhythm | Dance Along | Pinkfong Songs for Children

https://www.youtube.com/watch?v=Sux_Ut4nKGw

2.Підручник, с.80-82. Виразно прочитай текст «Сенсаційний репортаж Лоли» (5 разів).

Крок 1. Спробуй і ти скласти сенсаційний репортаж на власну тему. Запиши в Щоденник вражень 5 запитань. До кожного запитання напиши варіант відповіді за зразком в прочитаному тексті, с.81-82.

Крок 2. Сфотографуй сторінки Щоденника вражень з репортажем.

Крок 3. Завантаж на пошту для перевірки.

Руханка. «Baby Shark Dance and more | Summer Songs Special | +Compilation | Pinkfong Songs for Children»

https://www.youtube.com/watch?v=rlYHL_VpTBc

МАТЕМАТИКА

Тема: «Розв’язуємо задачі на спільну роботу»

Пригадай і закріпи матеріал уроку (усно):

Підручник, с.99:

Задача 3 (усно попрацюй над задачею, яку розбирали під час уроку, Зверни увагу на складання та розв’язання оберненої задачі.);

Д/З  МАТЕМАТИКА – На п’ятницю:

Друкований зошит,с.50:

Приклади №177 (три стовпчики. Записи виконай в друкованому зошиті з математики);

Приклади №178 (усі приклади. Записи виконай в друкованому зошиті з математики);

Задача №179 (розв’яжи задачу та склади і розв’яжи обернену до даної. Записи виконай в робочому зошиті з математики).

Покрокова інструкція розв’язання задачі №179!!!

Крок 1. Прочитай умову задачі.

Крок 2. Про що розповідається в задачі?

Крок 3. Назви які числа відомі?

              Що означає кожне число?

Крок 4. Запиши короткий запис задачі.

Крок 5. Розв’яжи задачу з поясненнями за поданим планом.

Крок 6. Склади та запиши вираз.

Крок 7. Запиши повну відповідь.

Крок 8. Перевір свої записи.

Задача 179 (друк.зош., с.50)

І м. – 5с.

ІІ м. – 6 с.

Постав об’єднувальну дужку, а за дужкою запиши:

? с., ? с. за 7 год

 План розв’язання:

1)   Скільки серветок вишивають обидві майстрині щогодини ?

2)   Скільки серветок вишиють обидві майстрині за 7 годин, якщо працюватимуть разом?

Вираз:

Відповідь:

1.Склади і розв’яжи обернену задачу до даної, щоб шуканим було число 7.

2.Склади для себе покрокову інструкцію для розв’язання оберненої задачі.

Уважно читай Покрокові інструкції до завдань та користуйся підказками.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙТЕ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар