ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 03.05.2022 рік (Вівторок)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними
версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Вівторок |
Середа |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у вівторок – о 9:00; у четвер – о 10:50. Пол.мова у середу – о 10:15; у п’ятницю – о 9.00. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
Англ.мов |
ЯДС(ПРО) |
|
2. |
Математ. |
Математ. |
|
3. |
ЯДС(МОВ) |
Укр.мова |
|
4. |
Муз.мист. |
Пол.мов |
|
5. |
|
Інформат. |
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ
1 урок МАТЕМАТИКА
(обов’язково користуйся підручником)
Урок 108. «Дроби, які дорівнюють одиниці.
Порівняння дробів з однаковими знаменниками»
(підручник, с 166-169)
Правильно оформлюй письмові роботи:
3 травня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Пригадай!
1. Виконай
усно №413, с.166.
2.
Практичне завдання (накресли) №414, с.167.
Перевір!
3.
Виконай усно №415, с.167.
Перевір!
Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes
https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA
Запам’ятай!
4.
Виконай письмово №416, №417, №418, с.168.
5.
Виконай письмово №419, с.168.
Перевір!
6.
Виконай усно №421, с.169.
Перевір!
Д/З. Підручник, с.169,
виконай письмово №422 (зверху над кожним виразом установи порядок дій. Виконай письмові
обчислення в стовпчик);
виконай письмово №423 (задача на рух у протилежному напрямку. Накресли схему-малюнок до задачі та розв’яжи.
Увага! Перша година дня – це 13:00);
виконай письмово №424 (виконай завдання за інструкцією);
Друкований зошит. Урок 108, с.59-60
(якщо немає др.зош,
виконай завдання 1-6 в робочому).
Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s
2 урок ЯДС (МОВ)
Тема: Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»
(хрестоматія, с.33-41, електронна версія підручника - публікація в блозі за 18 квітня)
Робота з текстом.
Словничок:
Згірок
– пагорб, невисока гірка.
Ряднина
– старе покривало, простирадло.
Ночви
– старовинний різновид ванни. Крім купання, цю велику посудину використовували
для замішування тіста, прання білизни (вручну).
Правильно оформлюй письмові
роботи:
3 травня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Щербаченко (Стус) Тетяна Василівна (нар. 21 лютого 1976, с. Можняківка, Новопсковський район, Луганська область) — українська поетеса, літературний критик, дитяча письменниця, арт-менеджерка.
Відео.
Іртерв’ю з письменницею.
Тетяна Стус / #ЖивіПисьменники
https://www.youtube.com/watch?v=nqCfmkwSdFU
Аудіослухання. #ЧитаємоРазом: Тетяна Стус (Щербаченко), «Як пасує
краватка, або Чому не всі поросята брудні»
https://www.youtube.com/watch?v=dsMd0JNpqTQ
Робота з текстом.
Виконай завдання в зошиті з української мови.
Д/З. 1) Напиши текст-опис за поданою інструкцією.
Яку інформацію про порося ти отримав/отримала з прочитаного
уривку оповідання «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»? Створи
текст-опис. Запиши, як виглядало порося, як поводило себе, що йому подобалося,
що не подобалося.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2) Запиши синоніми.
Знайди в прочитаному уривку на с. 40 синоніми до
слів, поданих нижче, і запиши поруч.
Перелякав - … |
Подивилася - … |
Здивовані - … |
Проговорив -… |
Опам'ятовувалися - … |
Роздивлявся -… |
3) Запиши парами фразеологізми.
Знайди в уривку на с.40 фразеологізм. Що він
означає?
Прочитай фразеологізми, подані нижче в лівій колонці,
і поміркуй, якими словами з правої колонки можна
розтлумачити
їх значення.
З’єднай рискою фразеологізми з
відповідними словами. Запиши.
За тридев'ять земель Кури не клюють Як сніг на голову Голці ніде впасти Рукою подати На весь голос Мчати як стріла Як кіт наплакав |
швидко голосно зненацька багато близько тісно мало далеко |
5) Випиши імена, використані в тексті «Як
пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» для називання того самого
персонажу.
Даринка – ____________________
Микита – ____________________
Яся – ____________________
Подумай, коли доцільно
використовувати повну форму імені, а коли скорочену, як це роблять персонажі
оповідання.
Коли використовуємо ім’я зі
зменшувально-пестливим значенням? Прочитай кілька порад щодо того, як використовувати
імена, щоб не образити іншу людину, і поміркуй, чи корисні вони для тебе.
1.
У спілкуванні з малознайомими людьми використовуй нейтральну форму
імені: Дарина, Микита. 2.
У спілкуванні з друзями доречними є скорочені форми імені: Дар, Мик. 3. У спілкуванні з дуже близькими людьми використовуй імена з зменшувально-пестливим значенням: Дарця, Микитка. |
Д/З. Хрестоматія (3-4 клас).
Читай уважно.
Підготуйся до тесту: Тетяна Стус (Щербаченко) «Як
пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»,
с.33-41, читати 5 разів.
Електронна
версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»
(публікація у блозі за 18 квітня)
У зошиті з української мові на новій сторінці підготуй таблицю
для тесту:
4
травня
Дистанційне
навчання
Тетяна
Стус (Щербаченко)
«Як
пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»»
ТЕСТ
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Відпочинь. Руханка танець «Ice Cream Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=q2gT1d_JFR4
3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Відпочинь після уроку. Руханка танець “Pen, Eraser and Pencil Dance”
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
4 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема:
Мистецтво. 4 клас. США
Відео-урок. «Мистецтво.
4 клас. США»
(продовження)
https://www.youtube.com/watch?v=JAuz2mZH9CQ
Уважно читай Покрокові інструкції та
користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Дз +
ВідповістиВидалитиВеронічко, розумашка.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Дз+
ВідповістиВидалитиДанилко, розумничок.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Дз+
ВідповістиВидалитиВладику, розумничок.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Жоріку, розумничок.
ВідповістиВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Артемчику, розумничок.
ВідповістиВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Укр.мова+
ВідповістиВидалитиМатематика+
Дорошкевич🇺🇦