вівторок, 3 травня 2022 р.

ДН-03.05.2022 рік (Вівторок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        03.05.2022 рік (Вівторок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу

Вівторок

Середа

УВАГА!!! 

Онлайн-уроки з 9:00

Англ.мова

у вівторок – 

о 9:00;

у четвер – 

о 10:50.

Пол.мова

у середу – 

о 10:15;

у п’ятницю –

 о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

Англ.мов

ЯДС(ПРО)

2.

Математ.

Математ.

3.

ЯДС(МОВ)

Укр.мова

4.

Муз.мист.

Пол.мов

5.

 

Інформат.

 

 

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок МАТЕМАТИКА

(обов’язково користуйся підручником)

Урок 108. «Дроби, які дорівнюють одиниці.

Порівняння дробів з однаковими знаменниками»

(підручник, с 166-169)

Правильно оформлюй письмові роботи:

3 травня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Пригадай!

1.    Виконай усно №413, с.166.

2.    Практичне завдання (накресли) №414, с.167.

Перевір!


3.    Виконай усно №415, с.167.

Перевір!

Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes

https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA

Запам’ятай!

4.    Виконай письмово №416, №417, №418, с.168.

5.    Виконай письмово №419, с.168.

Перевір!

6.    Виконай усно №421, с.169.

Перевір!

Д/З. Підручник, с.169, 

виконай письмово №422 (зверху над кожним виразом установи порядок дій. Виконай письмові обчислення в стовпчик);

виконай письмово №423 (задача на рух у протилежному напрямку. Накресли схему-малюнок до задачі та розв’яжи.

Увага! Перша година дня – це 13:00);

виконай письмово №424 (виконай завдання за інструкцією);

Друкований зошит. Урок 108, с.59-60

(якщо немає др.зош, виконай завдання 1-6 в робочому).


Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s

2 урок ЯДС (МОВ)

Тема: Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» 

(хрестоматія, с.33-41, електронна версія підручника - публікація в блозі за 18 квітня)

Робота з текстом.

Словничок:

Згірок – пагорб, невисока гірка.

Ряднина – старе покривало, простирадло.

Ночви – старовинний різновид ванни. Крім купання, цю велику посудину використовували для замішування тіста, прання білизни (вручну).

Правильно оформлюй письмові роботи:

3 травня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Щербаченко (Стус) Тетяна Василівна (нар. 21 лютого 1976, с. МожняківкаНовопсковський районЛуганська область) — українська поетесалітературний критик, дитяча письменницяарт-менеджерка.

Відео. Іртерв’ю з письменницею.

Тетяна Стус / #ЖивіПисьменники

https://www.youtube.com/watch?v=nqCfmkwSdFU

Аудіослухання. #ЧитаємоРазом: Тетяна Стус (Щербаченко), «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»

https://www.youtube.com/watch?v=dsMd0JNpqTQ

Робота з текстом.

Виконай завдання в зошиті з української мови.




Д/З. 1) Напиши текст-опис за поданою інструкцією.

Яку інформацію про порося ти отримав/отримала з прочитаного уривку оповідання «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»? Створи текст-опис. Запиши, як виглядало порося, як поводило себе, що йому подобалося, що не подобалося.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 2) Запиши синоніми.

Знайди в прочитаному уривку на с. 40 синоніми до слів, поданих нижче, і запиши поруч.

 

Перелякав  -

 

Подивилася -

 

Здивовані -

 

Проговорив -

 

Опам'ятовувалися  -

 

Роздивлявся -

3) Запиши парами фразеологізми.

Знайди в уривку на с.40 фразеологізм. Що він означає?

Прочитай фразеологізми, подані нижче в лівій колонці,

і поміркуй, якими словами з правої колонки можна розтлумачити

їх значення.

З’єднай рискою фразеологізми з відповідними словами. Запиши.

 

За тридев'ять земель

Кури не клюють

Як сніг на голову

Голці ніде впасти

Рукою подати

На весь голос

Мчати як стріла

Як кіт наплакав

швидко

голосно

зненацька

багато

близько

тісно

мало

далеко

5) Випиши імена, використані в тексті «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні» для називання того самого персонажу.

Даринка  ____________________

Микита –  ____________________

Яся –          ____________________

Подумай, коли доцільно використовувати повну форму імені, а коли скорочену, як це роблять персонажі оповідання.

Коли використовуємо ім’я зі зменшувально-пестливим значенням? Прочитай кілька порад щодо того, як використовувати імена, щоб не образити іншу людину, і поміркуй, чи корисні вони для тебе. 

Поради

1.    У спілкуванні з малознайомими людьми використовуй нейтральну форму імені:

Дарина, Микита.

2.    У спілкуванні з друзями доречними є скорочені форми імені: Дар, Мик.

3.    У спілкуванні з дуже близькими людьми використовуй імена з зменшувально-пестливим значенням: Дарця, Микитка.

Д/З. Хрестоматія (3-4 клас).

Читай уважно.

Підготуйся до тесту: Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»,

с.33-41, читати 5 разів.

Електронна версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»

(публікація у блозі за 18 квітня)

У зошиті з української мові на новій сторінці підготуй таблицю 

для тесту:

4 травня

Дистанційне навчання

Тетяна Стус (Щербаченко)

«Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»»

ТЕСТ

1

2

3

4

5

6

.

.

.

.

.

.

7

8

9

10

11

12

.

.

.

.

.

.

Відпочинь. Руханка танець «Ice Cream Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=q2gT1d_JFR4

3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА

Відпочинь після уроку. Руханка танець “Pen, Eraser and Pencil Dance”

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

4 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: Мистецтво. 4 клас. США

Відео-урок. «Мистецтво. 4 клас. США» (продовження)

 https://www.youtube.com/watch?v=JAuz2mZH9CQ

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!



9 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Веронічко, розумашка.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Данилко, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Владику, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  4. Жоріку, розумничок.
    Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
    Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  5. Артемчику, розумничок.
    Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
    Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  6. Укр.мова+
    Математика+
    Дорошкевич🇺🇦

    ВідповістиВидалити