середа, 4 травня 2022 р.

ДН-04.05.2022 рік (Середа)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        04.05.2022 рік (Середа)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями (публікація в блозі за 18 квітня 2022р.)

Розклад уроків 4-І класу

Середа

Четвер 

УВАГА!!! 

Онлайн-уроки 

з 9:00 

Англ.мова

у вівторок – о 9:00;

у четвер – о 10:50.

Пол.мова

у середу – о 10:15;

у п’ятницю – о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

Математика

ЯДС(МАО)

2.

Укр.мова

ЯДС(ТЕО)

3.

ЯДС (ПРО)

Англ.мова

4.

Пол.мова

Обр.мист.

5.

Інформатика

 

 

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (ПРО)

ТЕМА «МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ»

«Як розв’язувати конфлікти?»

(підручник, с.116-117)

Люди за характером неоднакові, тому вони по-різному сприймають ситуацію, в якій опиняються. Людина, наскільки б вона не була безконфліктною, не в змозі уникнути розбіжностей з оточуючими. Скільки людей – стільки думок. Усі ми різні. У кожного з нас є свої інтереси, уподобання, плюси та мінуси в характері. Тому дуже важливо вміти спілкуватися з іншими людьми, щоб уникати конфлікту. Буває так, що люди не можуть про щось домовитися, сперечаються, сваряться. Тоді кажуть, що виник конфлікт.

Конфлікт визначається тим, що свідома поведінка однієї особистості, або групи порушує інтереси іншої сторони.

Поняття конфлікту має безліч визначень і тлумачень, але всі вони підкреслюють наявність протиріччя, яке приймає форму розбіжностей, якщо йдеться про взаємодію людей.

Як визначити конфлікт, як поводитися у конфліктних ситуаціях, як навчитися виявляти причини й вирішувати конфлікти – про це сьогоднішній урок.

1.    Вправа «Асоціативний кущ». Доповни записи своїми

словами.

Конфлікт (від лат. Conflictus – зіткнення) це відсутність згоди між двома або більше сторонами, які можуть бути конкретними особами або групами. Кожна сторона робить все, щоб прийнята була її точка зору і мета, і заважає іншій стороні робити те ж саме.

Коли люди думають про конфлікт, вони найчастіше асоціюють його з агресією, погрозами, суперечками, ворожістю.

Також існує думка, що конфлікт – явище завжди небажане, що його слід негайно вирішувати, як тільки він виникає. Але в багатьох ситуаціях конфлікт допомагає виявити різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більше число альтернатив або проблем.

Справжній конфлікт часто проявляється при спробі переконати іншу сторону прийняти її точку зору або заблокувати чужу за допомогою таких засобів, як нав’язування думки, винагорода, переконання.

Конфлікт, як і хворобу, легше попередити ніж лікувати. Потрібно намагатися робити упор на позитивні думки і оцінки, пам'ятаючи, що всі люди більш прихильно приймають позитивну інформацію,

а не негативну, яка часто призводить до конфліктних ситуацій. Істотно знижує ймовірність виникнення конфліктної ситуації поважна манера розмови під час спілкування, уміння слухати співрозмовника, не допускати суперечок під час бесіди, тому що іноді й не помічаємо, як допускаємо прикру грубість.

Пригадай і передивися відео:

Про академічну доброчесність.

https://www.youtube.com/watch?v=fiqPeQ_cyJ0

Академічна доброчесність у школі

https://www.youtube.com/watch?v=UWlvg-iPOLM

2.    Робота з підручником, с.116-117.

3.    Передивися відео. 

     Запиши в Щоденник вражень правила

вирішення конфліктів мирним шляхом.

«Вирішення конфліктів мирним шляхом. Поради від поліції»

https://www.youtube.com/watch?v=BAB4kA4lmuY

Корисні підказки 2. Злість. Карати чи помилувати?

https://www.youtube.com/watch?v=S9gYGvC4Dt4

Д/З. Підручник, с.116-117;

Друкований зошит, с.52-53.

  

Відпочинь. Руханка «Freeze Dance | Freeze Song | Freeze Dance for Kids | Music for Kids | The Kiboomers»

https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE

Відпочинь. Руханка «The Hokey Pokey Song with Actions»

https://www.youtube.com/watch?v=YzSJBowPECY

2 урок МАТЕМАТИКА

Урок 109

Тема: «Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Знаходження дробу від числа»

Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:

4 травня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.170-173.

Якщо немає підручника, користуйся електронною версією

(публікація в блозі за 18 квітня 2022р.)

Пригадай і запам’ятай!

1.    Виконай усно. №425, №426.

2.    Виконай письмово. №427.

Перевір!

3.    Практичне завдання. Накресли відрізки, познач дроби.

Опрацюй самостійно №429.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!

4.    Виконай письмово №430.

ПЕРЕВІР!

5.     Виконай письмово №431.

ПЕРЕВІР!

6.    Виконай письмово №432.

Міркуй так:

в 1 км – 1000 м, значить 8 м = ; ….

1 га = 100 а, значить 1 а = ; ….

1 доба = 24 год, значить 1 год = ; ….

1 год = 60 хв, значить 1 хв = ; …  

ПЕРЕВІР!

7.    Виконай письмово №433.

ПЕРЕВІР!


8.    Опрацюй самостійно №435. Математичний лабіринт.

Обчисли ланцюжок за допомогою стрілочок. 

9.    Виконай письмово №436.

ПЕРЕВІР!

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Д/З. Підручник, с.173,

№437 (дії з величинами та числами),

№438 (задача).

ПІДКАЗКА!

3 і 4 класи - ? кг, , від 104 кг            104 кг

2 і 1 класи - ? кг, решта, порівну

План розв’язання:

1)   Скільки кг макулатури зібрали 3 і 4 класи?

2)   Скільки кг макулатури зібрали 2 і 1 класи?

3)   Скільки кг макулатури зібрали першокласники?

Відповідь:

Відпочинь. Руханка «The Stop Song | Road Safety & Family Friendly | Educational Song For Kids & Families»

https://www.youtube.com/watch?v=DowlGfZMNOQ

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тетяна Стус (Щербаченко)

«Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні»

ПЕРЕВІР!

ТЕСТ

1

2

3

4

5

6

в

г

в

г

а

в

7

8

9

10

11

12

б

а

б

г

в

в

 

Тема: «Що я знаю/умію? Повторення тем: «Прислівник. Службові частини мови».

Текст-розповідь з елементами опису»

(підручник, с.104-105)

Правильно оформлюй письмові роботи:

4 травня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

ПРИГАДАЙ І ПОВТОРИ!

Передивися відео:

Частини мови: самостійні, службові, вигук.

https://www.youtube.com/watch?v=CKavBdB7wmk&list=LL&index=23&t=2s

Виконай інтерактивні вправи:

Онлайн-вправ. «Частини мови»

(розподіли: самостійні, службові, вигук)

https://learningapps.org/7703336

Онлайн-вправа. «Службові частини мови» (розподіли)

https://learningapps.org/watch?v=px820qgd522&fbclid=IwAR2IdeOxgDUtHt45C4vVu8SSii_SLQKf1WPw6tx52MA1l4z9qt6D-7x20a0

Тренувальні вправи:

Вправа 1, с.104

Запис речення під диктування.

Творення прислівників від прикметників.

Пошук антонімів та синонімів.

Вправа 2.

Відпочинь. Дитяча руханка – танець, фізкультхвилинка «Hare Dance»  https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Д/З. Напиши текст-розповідь з елементами опису за інструкцією в підручнику та переглянутими відео.

Найбільші хижаки на планеті: цікаві факти про білих ведмедів https://www.youtube.com/watch?v=ZRhTBHjq5Cs

Цікаві факти про білого ведмедя українською мовою. Полярний ведмідь.

https://www.youtube.com/watch?v=XHHT-hk-MbI

Найбільші хижаки на планеті: цікаві факти про білих ведмедів https://www.youtube.com/watch?v=ZRhTBHjq5Cs

ПРИГАДАЙ!

МУЛЬТ-ПРАВИЛА. Розрізняю текст-розповідь і текст-опис.

https://www.youtube.com/watch?v=Rfyz1ggmJgE

Відпочинь після уроку. Руханка танець «Pen, Eraser and Pencil Dance»  https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями 

до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!



14 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Веронічко, розумничка.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Данилко, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дмитрику, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Матвійчику, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Сашунечко, розумничок.
      Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
      Так тримати.

      Видалити
  6. Артемчику, розумничок.
    Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
    Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  7. Жоріку, розумничок.
    Дякую, що наполегливо виконуєш завдання.
    Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  8. ЯДС+
    Математика+
    Укр.мова+
    Дорошкевич🇺🇦

    ВідповістиВидалити