ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 02.05.2022 рік (Понеділок)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними
версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Понеділок |
Вівторок |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у
вівторок – о 9:00; у четвер – о 10:50. Пол.мова у середу
– о 10:15; у п’ятницю – о 9.00. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
ЯДС (ПРО) |
Англ.мов |
|
2. |
Математика |
ЯДС(МОВ) |
|
3. |
Українська мова |
Математ |
|
4. |
ЯДС (СіЗО/ГіО) |
Муз.мист |
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ
СЬОГОДНІ
2 травня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО)
ТЕМА МІСЯЦЯ «МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ»
(Підручник,с.110-111)
Вжодження в картину.
Усно дай відповіді на запитання.
Пригода перша «Троє друзів і математика»
(уривок з книжки Лариси Ніцой «Дві бабуськи в незвичайній школі, або
скарб у візку»)
ПОДИВИСЯ ВІДЕО І ДІЗНАЄШСЯ БАГАТО КОРИСНОГО ДЛЯ СЕБЕ:
Академічна доброчесність
https://www.youtube.com/watch?v=ebAbzlErXv8
«Навчаємо дітей
доброчесності»
https://www.youtube.com/watch?v=dezdi1MipGo
Академічна доброчесність
у школі
https://www.youtube.com/watch?v=UWlvg-iPOLM
Тема: «Якими мають бути друзі?»
(Підручник,с.114-115)
Виконай практичне завдання (п., с.114, завдання 2).
Творча робота «Квітка класу».
Виконай за зразком у підручнику для усіх учнів класу
на аркуші (А-4)- 6 квіток по 5 пелюсток.
Роботу виконай кольоровими олівцями, ручкою запиши імена друкованими
літерами.
Роботу завантаж на
пошту не пізніше 3 травня до 18:00,
(фотозвіт відправляй на пошту) svetlanaivanovich65@gmail.com
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за
посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Д/З. Підручник, с.110-113;
Друкований зошит, с.50-51.
Відпочинь. Виконай
руханку «А ти готовий?»
https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A
2 урок МАТЕМАТИКА
Урок 107. Тема: «Дріб. Чисельник і знаменник дробу» (підручник, с.162-165)
2 травня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
1. Виконай
усно №399, підручник, с.162.
2. Виконай
письмово №400, підручник, с.162.
3. Виконай
письмово №401, підручник, с.162.
ПРИГАДАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ ПРАВИЛО!
4. Опрацюй
самостійно №402 (усно),
підручник, с.163.
5. Виконай
письмово №403, підручник, с.163.
6. Опрацюй
самостійно №404 (з’єднай
простим олівцем),
підручник,
с.164.
ПЕРЕВІР!
Відпочинь. Нейропсихологічна
гра «Майстерні руки»
(повтори, якщо зможеш)
https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo
7. Опрацюй самостійно №405 (письмово), підручник, с.164.
8. Виконай
практичне завдання №406 (накресли, зафарбуй), підручник, с.164.
9. Виконай
письмово №407 (2,3,4), підручник,
с.164.
ПЕРЕВІР!
10. Виконай письмово №408,
підручник, с.165.
Д/З. Підручник, с.162-165, №410, 411, 412;
Друкований зошит. Урок 107, с.58-59
(якщо немає др.зош, виконай завдання 1-2 в робочому).
Руханка танець «Marshmallow Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: «Вигук»
(підручник, с.103-104)
Правильно оформлюй письмові
роботи:
2 травня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
ПРИГАДАЙ!
Вигук – це особлива
незмінна частина мови, яка виражає почуття, емоції, не називаючи їх і служить
засобом виразності в художній літературі.
Вигуки не належать
ні до самостійних, ні до службових частин мови.
Вони відрізняються від повнозначних слів тим, що не мають лексичного
значення і граматичних ознак, а від службових слів тим, що не
виконують властивих їм службових функцій (поєднувати інші слова, надавати їм інших смислових відтінків тощо).
1. Виконай
усно.
Вправа 1, 2, с.103
2. Виконай
вправу усно.
Вправа 3, с.104
3. Виконай
вправу письмово.
Вправа 4, с.104
ЗАПАМ’ЯТАЙ!
Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори, якщо зможеш)
https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ
Д/З. Підручник, Вправа 5, Вправа 6, с.104.
Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Д/З. Хрестоматія (3-4 клас).
Тетяна Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні»,
с.32-41, читати 5 разів+ 5 запитань до тексту в Щоденник вражень.
Електронна
версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»
(публікація у блозі за 18 квітня)
Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні
руки» (повтори, якщо
зможеш) https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo
Уважно читай та користуйся інструкціями
до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
ДЗ +
ВідповістиВидалитиНастюшко, розумничка.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
ДЗ +
ВідповістиВидалитиВеронічко, розумничка.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
ВідповістиВидалитиДз+
Данилко, розумничок.
ВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Артемчику, розумничок.
ВідповістиВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
Жоріку, розумничок.
ВідповістиВидалитиДякую, що наполегливо виконуєш завдання.
Так тримати.
ЯДС+
ВідповістиВидалитиМатематика+
Укр.мова+
Дорошкевич🇺🇦