ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 29.04.2022 рік (П’ятниця)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними версіями (публікація в блозі за 18 квітня
2022р.)
Розклад уроків 4-І класу
П’ятниця |
Понеділок |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у вівторок – о 9:00; у четвер – о 10:50. Пол.мова у середу – о 10:15; у п’ятницю – о 9.00. Обговорення
досягнень дитини у
вільний час |
|
1. |
Пол.мова |
ЯДС(ПРО) |
|
2. |
Математ |
Математика |
|
3. |
Укр.мова |
Укр.мова |
|
4. |
Фіз-ра |
ЯДС(СіЗО/ГіО) |
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ
1 урок МАТЕМАТИКА
Урок 106 «Удосконалення вмінь розв’язувати задачі на
знаходження площі та периметра геометричних фігур. Повторення задач на рух»
(підручник, с.159-161)
Правильно оформлюй письмові роботи:
29 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
ПРИГАДАЙ!
1.
Опрацюй самостійно №389 (усно).
2.
№390 (письмово).
Перевір записи!
3.
№391 (письмово).
Перевір записи!
4.
№392 (письмово).
Перевір записи!
Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes
https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA
Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s
5.
№393 (письмово).
Перевір записи!
6.
№396 (письмово).
Перевір записи!
7.
№398 (опрацюй усно).
Перевір записи!
Д/З. Діагностувальна робота №7 з математики
(фотозвіт виконаної
роботи з ЯДС відправляй на пошту)
Виконай роботу за
інструкцією:
· Виконай роботу на аркушах, якщо є можливість
роздрукувати, або в робочому зошиті з математики на новій сторінці.
· На верхньому рядку напиши своє прізвище та ім’я.
· Тривалість виконання роботи 40 хв.
· Кожне завдання виконуй з нового рядка, вказуй
нумерацію завдань.
· Записуй повну відповідь на поставлене запитання
чи завдання, щоб не загубити бали.
· Пиши охайно та розбірливо.
· Перевір якість виконання завдань за допомогою
світлофора. Поруч із перевіреним завданням намалюй кружечок відповідного
кольору.
· Оціни кожне завдання балами та відповідними
рівнями (заповни таблицю «Ключ
самооцінювання»).
· Підрахуй свої бали та запиши.
· Сфотографуй
аркуші.
· Фотозвіт завантаж на пошту, з 29 квітня по 30 квітня, до 14:00 для перевірки.
Прізвище, ім’я ___________________________ 29 квітня 2022 р.
Діагностувальна робота №7
Оціни виконання власної перевірної роботи.
Заповни таблицю (постав бали та рівні по кожному завданню.
Порахуй бали та переведи в рівні)
Ключ самооцінювання:
№ |
Бали |
Зміст завдання |
Бали |
Рівень |
1. |
4 б. |
Тестове
завдання. Визначити
периметр та площу |
|
|
2. |
8 б. |
Знайти корені рівнянь.
Поставити позначку. Записати відповідь. |
|
|
3. |
5 б. |
Вираз на порядок дій |
|
|
4. |
4 б. |
Арифметична задача на
зустрічний рух |
|
|
5. |
4 б. |
Геометрична задача на
знаходження площі |
|
|
6. |
6 б. |
Порівняння величин |
|
|
7. |
1 б. |
Перевірка роботи |
|
|
Разом: 32 б. |
|
|
|
32 б. – Високий рівень
31-16 б. – Достатній рівень
15-9 б. – Середній рівень
8-0 б. – Початковий рівень
Підсумок виконаних завдань:
_____ б. із 32 балів -
________________________ рівень
Відпочинь після уроку. Руханка
танець «Pen, Eraser and Pencil Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
2 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
(підручник,
с.101-103).
Тема: «Уживання прислівників у мовленні»
Правильно
оформлюй письмові роботи:
29 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Лариса Денисенко «Як диварлики
віднайшли у собі гідність»
ТЕСТ
ПЕРЕВІР!
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Б |
В |
А |
А |
Г |
Б |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Б |
В |
А |
А |
Г |
Б |
ПРИГАДАЙ!
Передивися відео. «Частини
мови : самостійні. службові, вигук».
https://www.youtube.com/watch?v=CKavBdB7wmk
Запам’ятай!
Красиво писати – себе поважати!
Запиши каліграфічно словникові слова, поділяючи для переносу.
Виділи орфограми та постав наголос у словах.
Склади
та запиши два речення.
Словникові слова-4 клас (Частина 2)
1.
Вправа 1, с.101 (усно).
1.
Вправа 2, с.102 (письмово).
2.
Вправа 3, с.102 (усно).
Виконай онлайн-вправу «Відшукай
службові частини мови у тексті»
Відпочинь.
Руханка «The Floor Is Lava | The Kiboomers | Kids Dance Songs |
Dance Music | Kids Songs | Kindergarten»
https://www.youtube.com/watch?v=wbNAiN8FTfc
Виконай онлайн-вправу. Роль
службових частин мови
3.
Вправа 4, с.102 (письмово).
4.
Вправа 6, с.103 (письмово).
Виконай онлайн-вправу «Службові
частини мови»
Відпочинь. Руханка танець "Pen, Eraser and Pencil Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
Д/З. Підручник, с. 103, Вправа 5 (письмово);
Хрестоматія, с.48, Анатолій Качан «Білі ночі в Одесі», вивчи вірш напа’мять
(запиши відео з вивченим віршем, скинь в групу у Вайбері,
неділя (30 квітня) до 18:00).
+6 запитань та відповідей у Щоденник вражень
Вправа
«Запитання-Відповідь.
Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні
руки» (повтори, якщо
зможеш) https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo
3 урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
«РОЗВАЖАЙКА» (урок
проводять учителі закладу Олена Морєва, Ганна Ланова, Семен Когут)
https://www.youtube.com/watch?v=6OlpMGhnfg8
Рiзновиди динамiчних
планок (урок проводить учитель закладу Олена Морєва)
https://www.youtube.com/watch?v=-ToVPEA8L-0
Уважно читай Покрокові інструкції та
користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Дз+
ВідповістиВидалитиДанилко, дякую.
ВидалитиРозумашка. Так тримати.
Я пишаюся тобою.
Артемчику, дякую.
ВідповістиВидалитиРозумашка. Так тримати.
Я пишаюся тобою.
Жоріку, дякую.
ВідповістиВидалитиРозумашка. Так тримати.
Я пишаюся тобою.