неділя, 10 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 11-12.01.2021 рік (Понеділок-Вівторок)

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        11-12.01.2021 рік (Понеділок-Вівторок)

матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

svetlanaivanovich65@gmail.com

Привіт, мій маленький друже.

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Понеділок

Вівторок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (ПРО)

«ЯДС» (МОВ)

2.

Математика

Українська мова

3.

Польська мова

Англійська мова

4.

Українська мова

Математика

5.

Українська мова

ЯДС (СіЗО/ГіО)

Поради від Світлани Леонідівни, «Щоб дистанційне навчання було легким»

1.     Візьми роздрукований розклад уроків на І семестр.

Переглянь його... Щодня п’ять уроків (середа – 6 уроків).

2.     Передивися та уважно прочитай всі інструкції до завдань в електронному варіанті (якщо є можливість, то роздрукуй). Запиши завдання в робочий зошит, за потребою у Щоденник вражень, деякі завдання виконуй в роздрукованому варіанті. Щоденні 3, 5 відправляй окремим файлом.

Правильно оформлюй письмові роботи:

11 січня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

     Працюй самостійно, а батьки лише контролюють та перевіряють наявність завдань. Сфотографуй завдання та відправ на пошту для перевірки. (фотозвіт відправляй на пошту)

     Створи свою електронну адресу (ім’я, прізвище англійськими буквами @gmail.com без пробілів з маленької літери). Я вам про це говорила ще на початку року.

3.  Склади розклад/план на день (на аркуші, в блокноті, в зошиті), враховуючи дистанційне навчання (щодня 5 уроків, середа – 6 уроків), руханки, перегляд навчальних відео, перерви, провітрювання, відпочинок, дозвілля. Привчайся до самостійності.

Розташуй розклад/план на висоті очей!

7:00 – Підйом  

7:05 – 7:20 – Ранкова гімнастика

7:20 – 7:30 – Ранковий туалет

7:30 – 7:40 – Сніданок

7:40 – 8:00 – Підготовка да навчальних занять

8:00 – 8:30 – Дистанційне навчання (1-ий урок)

8:30 – 8:40 – Руханка/Перерва

8:40 – 9:10 – Дистанційне навчання (2-ий урок)

9:10 – 9:30 – Руханка/Перекус

9:30 – 10:00 – Дистанційне навчання (3-ій урок)

10:00 – 10:10 – Руханка/Перерва

10:10 – 10:40 – Дистанційне навчання (4-ий урок)

10:40 – 10:50 – Руханка/Перерва

10:50 – 11:20 – Дистанційне навчання (5-ий урок)

11:20 – 11:30 – Руханка/Перерва

Середа: 11:30 – 12:00 – Дистанційне навчання (6-ий урок)

              12:00 – 12:30 – Руханка/Перерва

12.30-13.00  Віртуальне/онлайн-спостереження за погодою та природою/Синоптик

13.00-13.30  Обід

13.30-14.00  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

14.00-14.30  Відпочинок  (Слухання музики/Перегляд мультфільмів, відео/Читання творів художньої літератури. Аудіоказки)

14.30-15.00 Самопідготовка (мовно-літературна галузь)/«Читайлик» (Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)

15.00-15.30  Рухливі онлайн-ігри та онлайн-руханки /Перегляд відео про рослинний та тваринний світ

15.30-16.00 Самопідготовка (математична галузь)/Дидактичні ігри логіко-математичного спрямування. Дослідницька робота    

16:00-16:30 – Перекус         

          А далі складаєш план, враховуючи свої вподобання: перегляд улюблених телепередач, мультфільмів, читання улюбленої книги, ігри, конструювання та моделювання, малювання, вишивання та інші вподобання. Після виконання кожного пункту поруч ставиш галочку про виконання.        

18:00-19:00 – Зустріч у родинному колі:

1.    Обговорення твоїх досягнень, що вдалося/не вдалося протягом дня.

2.    Перевірка завдань дистанційного навчання (ДН). Аналіз виконання кожного   завдання, які ти самостійно виконував/виконувала.

3.    Виконай роботу над помилками попередніх завдань ДН.

21:00 – Сон

08.00-11:30/12.30  Навчальні заняття за розкладом

Пригадай правила під час КАРАНТИНУ!!!

Повторення.  Інтерактивна вправа: «Погода по світлині»

(упорядкуй світлини від найтеплішої температури повітря до найхолоднішої)  https://learningapps.org/13484796

(фотозвіт відправляй на пошту)

1 урок «ЯДС» (ПРО) Тема 5. «Світ невідомий»

ПОВТОРЕННЯ  (п., с.16-21; друк.зош., с.9-13)

ПРИГОДА ДРУГА. Морські розваги. Чи може відоме стати невідомим?

Мета:

·        продовжити ознайомлювати дітей з унікальними місцями Львівщини;

·        поглибити знання про дію вітру, його користь і шкоду;

·        активізувати пізнавальну діяльність дітей;

·        збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;

·        розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;

·        виховувати естетичний смак, учити уважно ставитися до свого здоров’я.

Очікувані результати/характеристики навчання:

·        дитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

·        висловлює та аргументує власну думку, підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;

·        зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;

·        ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;

·        систематизує та узагальнює необхідну інформацію;

·        наводить аргументи на захист власної думки;

·        розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію.

I

Повідомлення теми

Ми продовжуємо подорож Львівщиною.

Цього разу на тебе чекає ще одне незвичайне місце — Старий Самбір.

Віртуальна подорож містом: https://www.youtube.com/watch?v=gTSR1tEnbbw або

https://www.youtube.com/watch?v=IGct3XfqYAY (перейди за посиланням)  

II   Минуле нашої країни


1.    
Подорож Україною: Палац Фредрів-Шептицьких, Самбір і Кульчиці       Чим воно унікальне, ти дізнаєщся під час віртуальної мандрівки.

2.     Передивися відео: https://www.youtube.com/watch?v=RyvDvuu5DgE&t=451s

Фізкультхвилинка

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна». (перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ   

3.     Пригадай, до яких джерел енергії належить вітер.

Продовжи речення: «Вітер належить до … джерел енергії тому, що …».

Відео «Чому буває вітер https://www.youtube.com/watch?v=yfB1EcGqQTE

Інтерактивна вправа: «Вітер на роботі»

(знайди пари – дію та картинку – і дізнайся, де працює вітер)

https://learningapps.org/14540768

 (фотозвіт відправляй на пошту)

4.     Передивися відео

У Щоденник вражень запиши відповіді на запитання після перегляду відео.

Зроблено в Україні. Чим може пишатись Старий Самбір, що на Львівщині

https://www.youtube.com/watch?v=crGXY7fyD3E&feature=emb_logo

-         Чим може пишатися місто Старий Самбір?

-         Як ви думаєте, чому саме на його території побудовано вітряну електростанцію?

-         Коли було побудовано електростанцію?

-         Скільки вітряків працює на цій електростанції?

-         Скільки будинків може забезпечити електроенергією ця станція?

-         Чим ще вигідна така електростанція?

(фотозвіт відправляй на пошту)

5.     Читання тексту Ганни Остапенко «Морські розваги» (п., с.16).

Вправа «Запитання-Відповідь». Прочитай текст 5 разів. У Щоденник вражень запиши 5 запитань, після кожного запитання дай повну відповідь на поставлене запитання.

(фотозвіт відправляй на пошту)

6.     Перегляд відео до завдань підручника, с.20.

Телепроєкт «Пазли Історії» – Єланецький  степ

https://www.youtube.com/watch?v=mOaopteWN4I

7.     Підсумок (фотозвіт відправляй на пошту)

Рефлексія (дай письмово відповіді на запитання)

-         З яким настроєм ти займався/лася дистанційно?

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

-         Чи було тобі цікаво подорожувати?

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

-         Які таємниці подорожі відкрив/ла ти сьогодні для себе?

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________ 

Вправа «Рюкзак вражень»

(роздрукуй аркуш та дай письмово відповіді)  

Д/З п., с.16-21; друк.зош., с.9-13 (перевір, чи виконані завдання, якщо ні, то виконай, тому що ці сторінки виконували ще в І семестрі).

2 урок МАТЕМАТИКА

Тема «Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел»

Очікувані результати/характеристики навчання:

·        застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій;

·        розв’язує задачі з використанням різних стратегій;

·        аналізує дані, процес та результат навчальних і практичних задач, критично їх оцінює;

·        класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти;

·        встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа;

·        здійснює обчислення усно та письмово;

·        орієнтується на площині і в просторі;

·        розпізнає геометричні фігури;

·        будує геометричні фігури, конструює;

·        вимірює величини;

·        працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами.

Правильно оформлюй письмові роботи:

11-12 січня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.31-32.

1.     Виконай усно: с.31, №1, 2, 3 (1,2), 4; с.32, №6.

Виконай письмово: с.31, №3 (3,4), №5 (за зразком №4); с.32, №8, №9.

(фотозвіт відправляй на пошту)

2.     Друкований зошит, с.1-10 (перевір, чи виконані завдання, якщо ні, то виконай, тому що ці сторінки виконували ще в І семестрі).

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Задача 9 (п.,с.32)

Скористайся інструкцією!

1.     Прочитай текст задачі.

2.     Які числа відомі?

3.     Що означає кожне число?

4.     Що в задачі невідомо?

5.     Які ключові слова потрібно записати в короткому записі?

6.     Запиши короткий запис у вигляді таблиці:

     1              Кількість          Усього

7.     Розв’яжи задачу.

8.     Склади вираз.

9.     Запиши повні відповіді.

 

 

План розв’язання:

1)    Скільки цибулин тюльпанів посадила Яна?

2)    Скільки цибулин тюльпанів посадив Олег?

3)    Скільки всього цибулин посадили діти?

4)    На скільки більше цибулин посадив Олег, ніж Яна?

Самопідготовка (математична освітня галузь) (фотозвіт відправляй на пошту)

Приклади

Запиши каліграфічно вирази у робочий зошит та знайди значення виразів по діях.

Інструкція:

1.Установи усно порядок дій.

2.Обчисли дії та зверху запиши проміжкові та кінцевий результати зеленою ручкою. 

Руханка танець "Marshmallow Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

Завдання

Порівняй вирази, користуйся підказкою.

Підказка:

Завдання

Накресли квадрат зі стороною 8 см. Знайди периметр.

Дано: АВСД – квадрат

           а = 8 см

Знайти: Р = ? см

Підказка: Р = а ‧ 4 

Сучасна фізкультхвилинка "Corn Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

4 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: «Роль прикметників у мовленні»

-         Пригадай все, що знаєш про прикметник. Переглянь відео «Прикметник. Основні поняття» (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=tHuJUYUeaIA

Очікувані результати/характеристики навчання:

·        взаємодіє з іншими  усно;

·        сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст;

·        створює письмові висловлювання;

·        взаємодіє письмово в онлайн просторі;

·        знаходить і виправляє орфографічні помилки;

·        аналізує та редагує власне письмове висловлювання;

·        досліджує власне індивідуальне мовлення.

Правильно оформлюй письмові роботи:

11-12 січня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.8-9.

    Виконай письмово: с.8, вправа 2 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Запиши речення, користуйся довідкою);

с.8-9, вправа 3 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Виконай завдання 2, с. 9, користуйся підказкою у рамочці біля вірша. Прикметники підкресли хвилястою лінією);  с.9, вправа 4 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Виконай завдання Редагуємо, користуйся довідкою. Прикметники підкресли хвилястою лінією).

(фотозвіт відправляй на пошту)

 

Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

 

Самопідготовка мовно-літературна освітня галузь) (фотозвіт відправляй на пошту)

Підручник, с.9-10. Текст-опис. «Опис предмета»

    Виконай письмово: Робота з таблицею (прочитай уважно інструкцію до завдання. Запиши опис предмета (7 речень) зі шкільного приладдя на вибір, користуйся таблицею та  підказкою).

Пам’ятай! Текст складається з трьох частин: зачин, головна частина, кінцівка. На письмі кожна частина записується з абзацу.

 

Переглянь відео та запам’ятай.

МУЛЬТ ПРАВИЛА, Будова тексту. Панда розповідає.

https://www.youtube.com/watch?v=qzF9laJ0F1U

Підсумок (фотозвіт відправляй на пошту)

Вправа «Незавершені речення»

Відпочинок. Руханка-танок "Зима" https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

5 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Прочитай виразно казку.


11-12 січня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1.     Виконай усні завдання 1, 2, 3.

2.     Виконай письмові завдання запиши у Щоденник вражень (фотозвіт відправляй на пошту):

Завдання 4. Придумай свою кінцівку.

Завдання 5. Намалюй.

Завдання 6. Запиши власну думку.

Відпочинок. Зарядка ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ. Фізкультхвилинка/руханка

https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs

"Читайлик" 

(Оповідки для маленької дитинки. Створення коміксів. Перегляд навчальних відео)



   Спеціально до зимових свят медіасервіс MEGOGO разом із Українським інститутом книги створили новорічні та різдвяні аудіоказки за українськими творами.

   Проєкт отримав назву «365 казок на ніч» і став частиною Всеукраїнської акції, основна мета якої виховувати любов дітей до літератури.

-         Пропоную розпочати ознайомлення з цим проєктом. До твоєї уваги твір Віталії Савченко «Новорічні дива» | Читає Аня Гресь

https://www.youtube.com/watch?v=Zv4F5gtCHc0&feature=emb_logo

(Гноми Сонько та Забудько переплутали усі новорічні завдання, які їм дав Дід Мороз. І тепер через цих двох бешкетників у лісі зчинився справжній переполох!)

Виконай завдання до казки. (фотозвіт відправляй на пошту)

1.     Прочитай 5 разів казку Віталії Савченко «Новорічні дива» (завантаж окремий файл з казкою в групі "Розумеики 3-І").

2.     Допоможи Сонькові та Забудькові впізнати лісових мешканців за їхніми хвостиками. З’єднай хвостики з тваринами. Розмалюй.

 

1.     Подивися уважно на ласощі протягом 1 хвилини, які Дід Мороз приготував для звірят: ліщина, морква, мед, жолудь, льодяник, печиво. А тепер заплющ очі і спробуй записати (у Щоденник вражень) їх у такій послідовності, як вони зображені на малюнку.

Уважно читай інструкції до завдання та підказки.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!















 


Немає коментарів:

Дописати коментар