вівторок, 19 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 20-22.01.2021 рік (Середа-Четвер-П'ятниця)

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        20-22.01.2021 рік (Середа-П’ятниця)

матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

svetlanaivanovich65@gmail.com

 

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Середа

Четвер

П’ятниця

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (ПРО)

1.

Фізична культура

1.

«ЯДС»(МОВ)

2.

Муз. мистецтво

2.

«ЯДС» (МАО)

2.

Фізична культура

3.

Інформатика

3.

Англійська мова

3.

Польська мова

4.

Математика

4.

Обр. мистецтво

4.

Математика

5.

Українська мова

5.

«ЯДС» (ТЕО)

5.

Українська мова

6.

Українська мова

 

 

 

 

 

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

 

     Правильно оформлюй письмові роботи:

20 - 22 січня

(цифрами записуєш у зошиті з математики, а словами у зошиті з української мови)

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

 

«ЯДС» (ПРО) Тема 6. «Світ невидимий»

ПРИГОДА ПЕРША. Жевжики-рятувальники

Тема: «Які невидимі зв’язки у природі?» (п.,с32-33, др.зош., с.17)

1.     Інтерактивна вправа. «Пори року» (Розподіли малюнки за групами: зима, весна, літо, осінь. Бажаю успіхів!) https://learningapps.org/1424341

(фотозвіт вправи відправляй на пошту)

2.     Інтерактивна вправа: «Січневі слова» (Відшукай слова, які ми найчастіше вживаємо в січні)   https://learningapps.org/watch?app=16491974

 (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

 

3.     Передивися відео: «Вилкове - Українська Венеція. Україна вражає»  https://www.youtube.com/watch?v=HTmrXo8fO0E

Що тебе вразило у переглянутому відеоролику? Запиши у Щоденник вражень 5-7 речень. (фотозвіт відправляй на пошту)

 

4.     Робота з підручником с. 32.  (фотозвіт завдань 1,2,3 (с.32)  відправляй на пошту)

-         Завдання 1 (письмово), п.,с.32. Пройди лабіринтом і довідайся, як іще називають місто на Одещині. Відповідь запиши у Щоденник вражень.

-         Завдання 2 (письмово), п.,с.32. Визнач тривалість екскурсії. Відповідь запиши у Щоденник вражень.

-         Завдання 3 (письмово), п.,с.32. У Щоденник вражень запиши запитання, які поставив сестрі Марко. Для запитань використовуй відповіді сестри.

 

5.     Робота в друкованому зошиті «Я досліджую світ», с.17. «ЯДС» (МОВ)

    Завдання 1. Прочитай текст, доповнюючи його наліпками.

    Завдання 2. Пригадай правила поводження з бездомними тваринами. Замалюй відповіді  (ТАК/НІ) (фотозвіт с.17, завдання 1,2 відправляй на пошту)

Відпочинь. Руханка «ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ»  https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs

6.     Робота з підручником с.33.  Тема: «Вчимося складати ланцюги живлення»

(п.,с33, др.зош., с.17)

Інтерактивна вправа. «Птахи перелітні та осілі» (Роздивись малюнки птахів нашого краю. Пригадай, до якої групи (перелітних чи осілих) вони відносяться) https://learningapps.org/1352178  (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

-         Завдання 4 (усно), п.,с.33. За допомогою схем «Ланцюги живлення (харчові ланцюги)», розкажи, хто чим харчується.

-         Завдання 5 (усно), п.,с.33. 

7.     Робота в друкованому зошиті «Я досліджую світ», с.18. «ЯДС» (ПРО)

    Завдання 1. Доповни ланцюги живлення. Наклей відповідні наліпки.

    Завдання 2. Пригадай правила поводження з бездомними тваринами. Замалюй відповіді     (ТАК/НІ)

    Завдання 3. Склади власний ланцюг живлення.

     (фотозвіт с.18, завдання 1,2,3 відправляй на пошту)

Відпочинь.  Виконай руханку «Плескай в долоні». https://www.youtube.com/watch?v=CNgA4pLzNMI

 

8.     Передивися відео: «Чім чудес України. Аккерманська фортеця»

https://www.youtube.com/watch?v=D5vg01B1Mao&feature=emb_logo

-         Що тебе вразило у переглянутому відеоролику? Запиши у Щоденник вражень 5-7 речень. (фотозвіт відправляй на пошту)

9.     Робота з підручником с. 34-35.  (фотозвіт завдань 6,8 (с.33)  відправляй на пошту)

-         Завдання 6 (письмово), п.,с.34. Обчисли вираз і дізнайся, скільки башт у фортеці. Повну відповідь запиши у Щоденник вражень.

-         Завдання 8 (письмово), п.,с.34. Побудуй ланцюг живлення, однією з ланок якого є комар. Малюнок-схему виконай у Щоденнику вражень.

-         Завдання 7, 9, п.,с.34 (усно).

-         Попрацюй з коміксом (п.,с.35). Дай усні відповіді на поставлені запитання.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Фізкультура/руханка. Jerry Heil. Частина 1  https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI

 

2.       Фізкультура/руханка. Jerry Heil. Частина 2  https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI

 

3.     Вправи на координацію рухів: https://youtu.be/qDazloD4w_0

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

    Заспівай разом з Тіною Кароль та Голос Діти: Україна – це ти (Official Video)

       https://www.youtube.com/watch?v=HBLzV2P2y_s

    Тіна Кароль «Щедрик, щедрик, щедрівочка»

https://www.youtube.com/watch?v=bWTyRzjZ9Uk&list=OLAK5uy_kzkz-Yk_ivkQwR9n7YgGXFWZYui0GWPJE

     Щедрик на різних мовах світу 2

     https://www.youtube.com/watch?v=XdX5zGbvF1M

     Щедрик, яким ви його ще не чули - оркестр ВПС США акапельно

       https://www.youtube.com/watch?v=O39vQhwY8wo

      Українська щедрівочка у виконанні різних країн

      https://www.youtube.com/watch?v=MFcMatFa4R8

     Понад 300 співаків одночасно виконали «Щедрик» у львівському аеропорту

      https://www.youtube.com/watch?v=zGnjL-jQuBU

 

ІНФОРМАТИКА   

 Завдання у Вайбері

     Відпочинь.  Руханка-танок «Зима»   https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

МАТЕМАТИКА

Тема: «Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел»

1.     Інтерактивні вправи для повторення:

1)    Міри часу. Перетворення. (картки з однаковими проміжками часу, вираженими в різних мірах. Склади міри часу в пари.)   https://learningapps.org/6889232

2)    Математичні пазли на увагу     https://learningapps.org/10158878

3)    Назви компонентів (пазли)     https://learningapps.org/9932849

4)    Математичні пазли на увагу    https://learningapps.org/9045044

(фотозвіт усіх вправ відправляй на пошту)

        Відпочинь.   Руханка танець «Marshmallow Dance»

           https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

     2.Робота в друкованому зошиті «Математика. Частина 2»

    с.15, № 48 (І, ІІ, ІІІ варіанти), № 49  (фотозвіт відправляй на пошту)

    с.16, № 51 (І, ІІ варіанти), № 52, № 53  (фотозвіт відправляй на пошту)

    с.17, № 54 (І, ІІ варіанти), № 55, № 56  (фотозвіт відправляй на пошту)

         Відпочинь. Виконай гімнастику для очей   https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

 Повтори/Вивчи правила знаходження невідомих компонентів (шукай у блозі)   УКРАЇНСЬКА МОВА

І Друкований зошит «Мій помічник» з розвитку мовлення (автор С. П. Логачевська)

Завдання 3, с.34. Склади та запиши в робочий зошит розповідь за малюнком та запитаннями. Добери заголовок. (фотозвіт відправляй на пошту)

ІІ Хрестоматія, с.16, вірш Івана Андрусяка «У морі жаби не живуть» вивчити напам’ять

(на 25 січня, понеділок).

    Завдання до вірша. Випиши назви істот за зразком.

    Зразок:

     Істоти: (хто?) жаби, …, …, …   .

(фотозвіт відправляй на пошту)

ІІІ Хрестоматія, с.106-111, Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці». Прочитай твір 5 разів

Робота з літературним твором. Завдання виконай в робочому зошиті.

Завдання 1 (с.107). У четвертому абзаці знайди і випиши прикметники. Став запитання до прикметників за зразком.

Зразок:

(Який?) чарівний, …, …, …  .

Завдання 2. До слова чарівний добери синоніми. Використовуй різні джерела інформації (словники, Інтернет).

Відпочинь. Ennie and Yoyky Фізкультхвилинка

           https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

 

Завдання 3 (с.108). Знайди і випиши власні назви.

Завдання 4 (с.107-111). Знайди і випиши спільнокореневі слова до слова рукавиця. Познач корінь.

Завдання 5. Виконай звуко-буквений аналіз слів жовтіє, лампою.

(фотозвіт усіх завдань відправляй на пошту)

Повтори/Вивчи правило:

Відпочинь.  Новорічна руханка танець "New Year's Party"                          https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc&list=RDW2fHg0qGI14&index=2

 

       Пропоную продовжити ознайомлення з проєктом «365 казок на ніч».

До твоєї уваги твір Всеволода Нестайка «Ковалі щастя, або Новорічний детектив»

(Чаклун Зландій насмілився викрасти цілий мішок щастя та ще й взяти у полон братів-ковалів Тіка й Така! На їх порятунок вирушають справжні професіонали – добрий чарівник Дід Мороз і детектив Бровко Барбосович!)

Прочитай казку 5 разів (завантаж окремий файл).

 

Додаткові активності (Щоденні 3,5) не запланувала…

 

Уважно читай інструкції до кожного завдання та підказки.

Поруч з виконаним завданням став + або галочку,

потім виконай перевірку, чи виконав усі завдання, щоб нічого не пропустити.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар