ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 18-19.01.2021
рік (Понеділок-Вівторок)
матеріали для перевірки
завантажуй на мою пошту
Привіт, мій маленький друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
Правильно
оформлюй письмові роботи: 18 - 19 січня (цифрами
записуй у зошиті з математики, а
словами – у зошиті з української мови) Дистанційне навчання (класна та домашня робота не відокремлюються) Працюй самостійно, а батьки
лише контролюють та перевіряють наявність завдань. Сфотографуй завдання та
відправ на пошту для перевірки. (фотозвіт відправляй на пошту) |
Розклад уроків 3-І класу-групи
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
Понеділок |
Вівторок |
УВАГА!!! Дистанційне
навчання з
08:00 до 17:30 Обговорення
досягнень дитини з
18:00 до 19:00 |
|
1. |
«ЯДС» (ПРО) |
«ЯДС» (МОВ) |
|
2. |
Математика |
Українська мова |
|
3. |
Польська мова |
Англійська мова |
|
4. |
Українська мова |
Математика |
|
5. |
Українська мова |
ЯДС (СіЗО/ГіО) |
Повторення. Інтерактивна вправа: Місяці (Встанови
послідовність)
https://learningapps.org/2992216 (фотозвіт
відправляй на пошту)
«ЯДС» (ПРО) Тема 6. «Світ невидимий»
Тема: « Як побачити невидимий світ?» (п., с.29-31; друк.зош., с.16)
І Відеоролики до сторінок підручника та
друкованого зошита:
1. Передивися
відео:
-
«Дятел
звичайний. Зимуючі птахи України. Серія «Природне довкілля». Пізнаймо світ
разом!»
https://www.youtube.com/watch?v=lKTVrzf_mM4
-
«Двадцять
зимуючих птахів України та їх спів. Дітям про птахів взимку»
https://www.youtube.com/watch?v=J5rx5QSDGkU&list=PLc33Nka0BdEny7qRsnmGyz1pYq2AcAwrv
-
Під
час перегляду відеоролику запиши назви птахів у Щоденник вражень (записуй у колонку)
(фотозвіт відправляй на пошту)
-
«Як
дятел знаходить насіння в шишці»
https://www.youtube.com/watch?v=2DjTcI2m6UM
-
Обчисли,
скільки шишок дятел може розбити за день (п.,
с.29, завдання 3).
Повну
відповідь запиши у Щоденник вражень.
(фотозвіт відправляй на пошту)
-
Інтерактивна вправа: «Я
досліджую світ.
Органи чуття» https://learningapps.org/15794028 (фотозвіт
відправляй на пошту)
2.
Пригадай назви приладів та впиши пропущені букви
(др.зош.,
с.16, завдання 1)
|
|
|
|
Відпочинь. Руханка «Robot Dance (Танець робота)
дитяча руханка» https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4
3.
Інтерактивна
вправа:
Природні явища. Перший мільйон. (Відгадай загадки про природні явища) https://learningapps.org/2051121
(фотозвіт відправляй на пошту)
4.
З’єднай числа відповідно до ключа (др.зош., с.16, завдання 2)
(фотозвіт відправляй на пошту)
5.
Перегляд відео: «Траса здоров'я в Одесі» (п.,
с.30, завдання 4)
https://www.youtube.com/watch?v=b1lcuAkVBfY
У Щоденник вражень запиши діалог Роксолани
та Мілани.
(фотозвіт відправляй на пошту)
6. Заповни таблицю (др.зош.,
с.16, завдання 3)
(фотозвіт відправляй на пошту)
Відпочинь. Руханка «Руханка
танець «Ice Cream Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=q2gT1d_JFR4
7. Підсумок (фотозвіт відправляй на пошту)
МАТЕМАТИКА
Тема «Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр»
Підручник,
с.37-38.
1. Виконай
усно: с.37, № 1, 2, 3 (пригадай
множення на 10; 100); с.32, № 4,5.
2. Виконай
письмово: с.38, № 6 (1,2), № 7 (розв’яжи задачу за коротким записом про
червоні та зелені літаки) (фотозвіт відправляй на пошту)
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Задача 7 (п.,с.38)
Скористайся інструкцією!
1.
Склади текст задачі про зелені та червоні
літачки, використовуючи слова: «Ціна.
Кількість. Вартість». 2. Які
числа відомі? 3. Що
означає кожне число? 4. Що в
задачі невідомо? 5. Які
ключові слова потрібно записати в короткому записі? |
6. Запиши
короткий запис у вигляді таблиці: Ціна Кількість Вартість 7.
Розв’яжи задачу з поясненнями до кожної дії. 8.
Склади вираз. 9. Запиши
повні відповіді. |
План розв’язання:
1) Скільки коштує один зелений літачок? (Ц = В : К) (грн)
2) Скільки червоних літачків купили, якщо ціна літаків
однакова? (К
= В : Ц) (шт)
-
Склади одну обернену задачу до даної. (фотозвіт відправляй на пошту)
Відпочинь. Новорічна
руханка-танець «New Year's Party»
https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc&list=RDW2fHg0qGI14&index=2
3. Друкований
зошит, с.12, № 43 (І і ІІ варіанти)
(фотозвіт відправляй на пошту)
4. Додаткові активності: Щоденні 3
Понеділок - Друкований зошит, с.13, 44 (І,
ІІ і варіанти), № 45;
Вівторок - Друкований зошит, с.14, 46 (І,
ІІ і варіанти), № 47;
(фотозвіт відправляй на пошту)
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Фізкультура/Руханка
- початок дня.
https://www.youtube.com/watch?v=pRCTfOQvXhc
Фізкультура/Руханка
денна.
https://www.youtube.com/watch?v=-oUfp45_ZXA
Фізкультура/руханка.
Олена Кравець.
https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: «Роль прикметників у мовленні»
Підручник,
с.13-15.
1. Виконай
письмово: с.13, Вправа 1 (прочитай
уважно інструкцію до вправи. Запиши словосполучення слів із довідки за зразком. Прикметники підкресли хвилястою
лінією та познач закінчення віконечком).
Зразок:
Лимон – (який?)
лимонний сік (одн., Ч.р.); (яка?)
лимонна цедра (одн., Ж.р.); (яке?) лимонне дерево (одн., С.р.);
(які?)
лимонні дольки (мн.).
(фотозвіт відправляй на пошту)
2. с.14,
Вправа 2 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Виконай
завдання за зразком у підручнику. Прикметники підкресли хвилястою лінією);
(фотозвіт відправляй на пошту)
Відпочинь. Сучасна
фізкультхвилинка «Corn Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
УКРАЇНСЬКА МОВА (ЧИТАННЯ)
Підручник,
с.14-15.
Прочитай виразно казку «Палац із
морозива» (5 разів).
Додаткові активності: Щоденні 5
Виконай
письмово: с.14-15, Завдання
3 (прочитай уважно інструкцію до завдання).
- Виконай письмово завдання після
казки «Палац із морозива».
(фотозвіт відправляй на пошту)
-
Виконай усі завдання на вибір 1, 2, 3.
Прикметники підкресли хвилястою лінією.
(фотозвіт відправляй на пошту)
Відпочинок. Зарядка ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ.
Фізкультхвилинка/руханка
https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs
«Читайлик»
До
твоєї уваги твір Івана Малковича
«Різдвяна рукавичка»
(Загубив
дід рукавичку – аж у ній назбиралося стільки звірят! На вулиці зимно, а в
рукавичці тепло і затишно, тому збіглися невдовзі до неї мало не всі мешканці
лісові. А що ж було далі? Невже дід просто так прийшов і вигнав звірят? Е,
ні-і-і… Український видавець і письменник Іван Малкович пофантазував про те і
переписав народну «Рукавичку» на свій манір).
Виконай
завдання до казки. (фотозвіт відправляй на пошту)
1. Прочитай 5 разів казку Івана Малковича «Різдвяна
рукавачка» (завантаж окремий файл з
казкою).
2. У Щоденнику вражень запиши, чим відрізняється авторська
казка від народної
(5-7 речень. Початок тексту починай писати з абзацу й великої букви).
(фотозвіт
відправляй на пошту)
Намалюй у Щоденнику вражень, що ти уявив/уявляла під час читання.
(фотозвіт
відправляй на пошту)
Відпочинок. Руханка-танок
«Зима» https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI
Уважно читай інструкції до завдання та
підказки.
Спочатку думай, а потім записуй.
Я впевнена, у тебе все вийде.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар