вівторок, 12 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 13-15.01.2021 рік (Середа-Четвер-П'ятниця)

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        13-15.01.2021 рік (Середа-П’ятниця)

матеріали для перевірки завантажуй на мою пошту

svetlanaivanovich65@gmail.com

Розклад уроків 3-І класу-групи

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ

Середа

Четвер

П’ятниця

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

з 08:00 до 17:30

Обговорення досягнень дитини

з 18:00 до 19:00

 

1.

«ЯДС» (ПРО)

1.

Фізична культура

1.

«ЯДС»(МОВ)

2.

Муз. мистецтво

2.

«ЯДС» (МАО)

2.

Фізична культура

3.

Інформатика

3.

Англійська мова

3.

Польська мова

4.

Математика

4.

Обр. мистецтво

4.

Математика

5.

Українська мова

5.

«ЯДС» (ТЕО)

5.

Українська мова

6.

Українська мова

 

 

 

 

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

     Правильно оформлюй письмові роботи:

13 - 15 січня

(цифрами записуєш у зошиті з математики, а словами у зошиті з української мови)

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

«ЯДС» (ПРО) Тема 6. «Світ невидимий»  (п., с.26-28)

ПРИГОДА ПЕРША. Жевжики-рятувальники

    Інтерактивна вправа: 8 вправ «Зима-білосніжка»        

https://learningapps.org/4138074

·        Виконай вправу 1 «Від осені до зими» (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

1.      Робота з картиною, п., с.26-27.

-         Прочитай запитання на с.27, дай усно повні відповіді на запитання.

2.      Робота з текстом. Г. Остапенко «Жевжики-рятувальники», п., с.28.

-         Прочитай текст 5 разів.

-         Дай відповіді на запитання під текстом (усно).

     Відпочинь. Руханка «ТАНЦІ ЗІГРІВАНЦІ»  https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs

3.      Робота в друкованому зошиті «Я досліджую світ», с.15. «ЯДС» (МОВ)

-         Завдання 1. Сформулюй та запиши три запитання за змістом уривка «Жевжики-рятівники»

-         Завдання 2. Випиши з тексту «Жевжики-рятівники» слова, які відповідають поданим схемам. Розбери слова за будовою простим олівцем.

ПРИГАДАЙ!

 

Закінчення – це змінна частина слова, яка служить для зв’язку слів у реченні.

Корінь – це спільна частина споріднених слів.

Основа слова – це частина слова без закінчення.

Префікс – частина слова перед коренем, служить для утворення нових слів.

Суфікс – це частина слова після кореня, служить для утворення нових слів.

-         Завдання 3. Прочитай жарти і впиши пропущені слова.

-         Завдання 4. Зафарбуй на контурній мапі (др.зош., с.32-33) Одеську область синім кольором:

·        відшукай Одеську область на адміністративній мапі (форзац підручника «ЯДС», с.3-4);

·        обведи кордони Одеської області на контурній карті (др.зош., с.32-33) синім олівцем, надрукуй головне місто простим олівцем та замалюй площину області синім олівцем.

-         Завдання 2 (друк.зош., с 14). Провідміняй утворене слово.

        (фотозвіт с.15 (завдання 1,2,3,4), с.14 (завдання 2), друк.зош. відправляй на пошту)

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

1.     Фізкультура/руханка. Частина 2. DJ Nana (Анастасія Кумейко).

        https://www.youtube.com/watch?v=pptY6k22tdY

2.     Вправи на координацію рухів: https://youtu.be/qDazloD4w_0

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

     Пісня-караоке Наталія Май – «Янгол білосніжний»

      https://www.youtube.com/watch?v=xR7FhHEonZ0

 

ІНФОРМАТИКА   

 Завдання у Вайбері

     Відпочинь.  Руханка-танок «Зима»   https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

МАТЕМАТИКА

Тема: «Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного» (с.35-36)

        Інтерактивна вправа: «З’єднай вираз і відповідь. Множ і діл. Круглих чисел». (перетягни   вираз у поле з відповідним значенням)  https://learningapps.org/9915427

        (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

1.      Робота в друкованому зошиті «Я досліджую світ», с.14. «ЯДС» (МАО)

    Завдання 1. Визнач шлях, яким пройде Єва.

    Завдання 3. Визнач, о котрій годині вийшли Максим і Орест (використай наліпки)

        (фотозвіт с.14, завдання 1,3, друк.зош. відправляй на пошту)

2.      Робота з підручником с. 35-36

-          Задача 1 (1,2,3,4,5). Розв’яжи 5 задач, використовуючи короткий запис та коментарі до кожної задачі.

-          У  робочий зошит запиши розв’язання з поясненням та повну відповідь кожної задачі.

         (фотозвіт розв’язання задач відправляй на пошту)

    Відпочинь. Зарядка со Шпулей (3) - Фикси-зарядка – Фиксики

     https://www.youtube.com/watch?v=I7w4Pk13rCc

     3. Інтерактивна вправа:  «Ділення круглих чисел». (пазли) https://learningapps.org/9956436

    (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

    4.Робота в друкованому зошиті «Математика» Частина 2, с.11-12. «ЯДС» (МАО)

     Завдання 1. Знайди значення виразів (множення та ділення круглих чисел),

       с.11, №39; с. 12, №42. (фотозвіт відправляй на пошту)

    5.Інтерактивна вправа:  «Табличне множення і ділення» (пазли)

       https://learningapps.org/7992591

         (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

    6. Робота з підручником с.36, №2 (усно), №3, письмово     

       (фотозвіт вправи відправляй на пошту)

      Відпочинь.  Фізкультхвилинка з ведмедиком Мій Чарлі          https://www.youtube.com/watch?v=lUwSEmr1Yf0

     ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

     Фізкультура/руханка. Світлана Тарабарова.

        https://www.youtube.com/watch?v=9bo8LKymQHU

        Фізкультура/руханка. Монатік. Monatik

        https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&t=2s

УКРАЇНСЬКА МОВА

-         Пригадай все, що знаєш про частини мови:

1.     Інтерактивна вправа: «Частини мови»  https://learningapps.org/3096702

(фотозвіт вправи відправляй на пошту)

Тема: «Словосполучення прикметників з іменниками»


1.      Робота з підручником, с.10-11.

    Виконай письмово: с.10, вправа 1 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Запиши речення, установи зв’язок слів у речення за зразком).

Зразок:

Виконай письмово: с.10, вправа 2 (прочитай уважно інструкцію до вправи. Запиши відредаговані словосполучення. Підкресли прикметники хвилястою лінією, познач закінчення.) (фотозвіт вправ 1,2, с.10-11, відправляй на пошту)

Відпочинь.  Новорічна руханка танець "New Year's Party"                          https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc&list=RDW2fHg0qGI14&index=2

УКРАЇНСЬКА МОВА (ЧИТАННЯ)

Інтерактивна вправа: «Ланцюжок зимових свят» (Роздивись малюнки. Які зимові свята на них зображено? Які з них ми відзначаємо раніше, а які — пізніше? Розташуй картинки у правильній послідовності.)   https://learningapps.org/6105717

(фотозвіт вправи відправляй на пошту)

       Відпочинь. Ennie and Yoyky Фізкультхвилинка

           https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

-         Пропоную продовжити ознайомлення з проєктом «365 казок на ніч».

До твоєї уваги твір Богдани Матіяш «Три дари ангелів» | Читає Геннадій Попенко

https://www.youtube.com/watch?v=4uLyvUiPYAc&feature=emb_logo

(Напередодні Різдва діти попросили тата принести з лісу найкрасивішу ялинку. Але у лісі з чоловіком трапилася чарівна історія, і найкраще дерево він рубати не став. За це різдвяні ангели нагородили його такими цінними подарунками, яких точно не купиш за гроші…)

Прочитай казку 5 разів (завантаж окремий файл).

Додаткові активності (Щоденні 3,5):

(завантаж окремий файл)

Щоденні 3. Математика самостійно.

Флеш-картка «Вирази на порядок дій. Зашифровані вирази»

Флеш-картка «Рівняння. Дії з іменованими числами»

Щоденні 5. Письмо для себе

Флеш-картка «Мандрівка з буквою Ч»

Флеш-картка «Мандрівка з буквами А, Я»

Уважно читай інструкції до кожного завдання та підказки.

Поруч з виконаним завданням став + або галочку,

потім виконай перевірку, чи виконав усі завдання, щоб нічого не пропустити.

Спочатку думай, а потім записуй.

Я впевнена, у тебе все вийде.

Бажаю успіхів!












Немає коментарів:

Дописати коментар