ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 14.03.2022
рік (Понеділок)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
Розклад уроків 4-І класу
Понеділок |
Вівторок |
УВАГА!!! Дистанційне
навчання (Пн.,
Вт., Ср. з 10:00) У вівторок англ.мова об 11:30. У четвер – пол.мова о 10:50. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
«ЯДС» (ПРО) |
1.Математ |
|
2. |
Математика |
2.ЯДС(МОВ) |
|
3. |
Українська мова |
3.Англ.мов |
|
4. |
«ЯДС» (СіЗО/ГіО) |
4.Муз.мист |
«Щоб дистанційне навчання було легким»:
1. Звертай увагу на розклад уроків.
2.
Передивися
та уважно прочитай всі інструкції до завдань. Якщо є можливість, то виконуй
завдання письмово в нових робочих зошитах та у Щоденнику вражень, коли
це потрібно. Правильно оформлюй
письмові роботи:
14 березня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Працюй
самостійно, а батьки лише контролюють та перевіряють наявність завдань. Склади розклад/план на день (на аркуші, в блокноті, в зошиті), враховуючи
дистанційне навчання в умовах воєнного стану, руханки, перегляд навчальних
відео, перерви, провітрювання, відпочинок, дозвілля, перегляд улюблених
телепередач, мультфільмів, читання улюбленої книги, ігри, конструювання та
моделювання, малювання, вишивання та інші вподобання. Після виконання кожного
пункту поруч ставиш галочку про виконання.
18:00-19:00 – Зустріч
у родинному колі:
1. Обговорення
твоїх досягнень, що вдалося/не вдалося протягом дня.
2. Перевірка
завдань дистанційного навчання (ДН). Аналіз виконання кожного завдання,
які ти самостійно виконував/виконувала.
21:00 – Сон
1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО)
ТЕМА МІСЯЦЯ «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»
Входження в картину (п.,с.54-55)
-
Розглянь уважно картину і усно дай відповіді на запитання під картиною.
Навколо нас багато техніки. Нам уже навіть
важко уявити, як люди прали без пральної машини, як можна обійтися без
автомобілів, без телевізора та комп’ютера, без мобільного телефона. А вся
техніка виготовляється на заводах за допомогою іншої техніки. Утворюється
якийсь коловорот техніки — люди створюють техніку, яка допомагає створювати
іншу техніку.
· Що таке техніка?
· Навіщо вона нам потрібна?
· Що потрібно, аби техніка працювала?
Техніка
— це сукупність засобів, створених людьми для обслуговування своїх потреб:
машини, механізми, прилади, пристрої, знаряддя тощо. Тобто техніку люди
вигадали для полегшення свого життя.
Пригадай,
яка техніка є у тебе вдома, якою часто користуєшся та що з нею легше робити. Наприклад, уяви своє життя без
автомобілів — це скільки ж треба ходити пішки, і ми нікуди не встигатимемо,
навіть якщо станемо добиратися на конях, як колись… А як прискорюють наше
переміщення літаки!
Чи
завжди ми замислюємося, скільки інженерів працюють над створенням кожного
пристрою?
Як ти гадаєш, техніка
несе тільки переваги, чи й недоліки? Які саме?
· Чи може
необережне використання техніки заподіяти шкоду? Яку саме?
Чи завжди таку шкоду
можна повністю чи частково виправити?
Наведи приклади.
Справді, у техніки є й
свої недоліки — вона може бути не цілком безпечною для людей і довкілля. Але
люди її вдосконалюють і вона стає дедалі безпечнішою.
· А чи можуть люди
жити без техніки?
· Чому техніку весь
час удосконалюють? Як саме?
· На що розробники
техніки звертають увагу? Чому саме на це?
· Якою має бути
техніка? Про що мають думати люди, створюючи технічні новинки.
Хто визначає, що, коли і
як саме має робити певний пристрій?
Поміркуй, як і чому змінювався певний пристрій, чи завжди він
покращувався, які саме функції додавали люди, навіщо.
Вигадай
власний пристрій і поміркуй, як можна його вдосконалити.
1.
Читання
тексту Пітера Брауна
«На безлюдному острові» (п.,
с.56).
Вправа «Запитання-Відповідь». Прочитай текст 5 разів. До кожного абзацу постав запитання.
2. Виконай усно завдання 1, 2, 3, 4 у підручнику, с.57
(завдання
5 не виконувати!).
3. Виконай письмово завдання в друкованому зошиті, с.25-26
Відпочинь. Виконай руханку «Голова, плечі коліна». (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ
2 урок МАТЕМАТИКА
Тема «Повторення задач на спільну роботу»
Правильно оформлюй письмові роботи:
14 березня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Підручник, с.56-57.
1.
Виконай письмово: №129 (1),132.
2.
№129 (1).
Склади рівняння за умовою і розв’яжи.
Задача №132 (повторення задач на спільну роботу)
Майстер ремонтує в середньому 120 пар взуття за 6 робочих
днів, а його учень – стільки ж – за 12 робочих днів. За скільки днів, працюючи
разом, майстер та учень можуть відремонтувати це взуття?
Майстер – 120 п.-6
дн.
Учень – 120 п.-12
дн.
Разом – 120 п.-?
дн.
План розв’язання задачі:
1) Скільки пар взуття ремонтує майстер за 1 день?
2)
Скільки
пар взуття ремонтує учень за 1 день?
3)
Скільки
пар взуття ремонтують разом за 1 день?
4) За скільки днів, працюючи разом, майстер та учень можуть
відремонтувати це взуття?
Д/З п.,с. 56, №131 (другий стовпчик),
№ 139 (четвертий вираз).
Руханка танець "Marshmallow Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: «Повторення. Займенник. Відмінювання особових займенників»
Пригадай все, що знаєш про займенник. Переглянь відео «Займенник.
Основні поняття» (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=QEwM_UY_r-Q
Переглянь відео «Відмінювання особових займенників» (перейди за посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=-opdl7BI9OQ
14 березня
Дистанційне
навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Підручник,
с.54.
Виконай письмово: с.54, вправа 1
(прочитай уважно інструкцію до вправи).
Д/З п., с.54, вправа 2 (прочитай
уважно правило та інструкцію до вправи).
Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Підручник, с.54-57.
Уривок за А. Аудгільд Сульберг «Хто проти суперкрутих»
Читай текст із зупинками відповідаючи на запитання перед кожною частиною.
Читай текст із зупинками відповідаючи на запитання перед кожною частиною.
Усно опрацюй завдання після тексту.
Для перевірки завдання на пошту та у Вайбер відправляти не
потрібно. Діти, виконавши
завдання, у блозі після публікації в коментарях пишете за зразком:
Іванов Іван - Укр.мова +
ЯДС +
Матем. +
Англ.мова +
Пол.мова +
Інформат. +
Фіз-ра +
Обр.мист. +
Муз.мист. +
Труд.навч. +
(+ буде означати, що дитина завдання виконала).
Знаю, що ви доброчесні, тому і довіряю вам.
Люблю, сумую, обіймаю.
Мир обов’язково настане і ми повернемося за парти.
Все буде Україна!!!
Уважно читай Покрокові інструкції та
користуйся інструкціями
до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙТЕ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у
СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Укр.мова +
ВідповістиВидалитиЯДС +
Матем. +
Веронічко, розумашка.
ВидалитиСавка Анастасія
ВідповістиВидалитиМатематика +
Укр мова +
ЯДС +
Настюшко, розумашка.
ВидалитиЛисенко Настя
ВідповістиВидалитиЯДС +
Матем. +
Укр.мова +
ВідповістиВидалитиукр.мова+
ЯДС+
Матем+
Не знаю, хто виконав, але розумашка.
ВидалитиМітюк Ліза
ВідповістиВидалитиЯДС+
Математика +
Український +
Лізончику, розумашка.
ВидалитиУкр. Мова+
ВідповістиВидалитиЯдс+
Матем+
Не знаю, хто виконав, але розумашка.
ВидалитиЖоріку, розумничок.
ВідповістиВидалитиУкраїнська мова +
ВідповістиВидалитиМатематика+
ЯДС +
Любич Анастасія
Настюшко, розумашка.
ВидалитиОрлова Марія (14.03.22)
ВідповістиВидалитиУкраїнська мова +
Математика+
ЯДС +
Машунечко, розумашка.
ВидалитиОрлова Марія (15.03.22)
ВідповістиВидалитиУкраїнська мова +
Математика+
ЯДС +
Музика +