понеділок, 21 березня 2022 р.

ДН-21.03.2022 рік (Понеділок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        21.03.2022 рік (Понеділок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
 Розпочни свій день з позитиву.

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

 

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU 

Розклад уроків 4-І класу


Понеділок

Вівторок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

(Пн., Вт., Ср. з 10:00)

У вівторок англ.мова

об 11:30.

У четвер – пол.мова

о 10:45.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

«ЯДС» (ПРО)

1.Математ

2.

Математика

2.ЯДС(МОВ)

3.

Українська мова

3.Англ.мов

4.

«ЯДС» (СіЗО/ГіО)

4.Муз.мист

Поради від Світлани Леонідівни, «Щоб дистанційне навчання було легким» (дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.)

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО) 

(обов’язково користуйся підручником)

ТЕМА МІСЯЦЯ: «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»

Тема уроку: І. «Пригода 2. «Життя в долонях»

(за твором Пітера Брауна). Прочитай текст (п.,с.64, запиши 5 запитань до тексту в Щоденник вражень.(п,с.64-65, др.зош., с.29).

     У другій пригоді «Життя в долонях» за твором Пітера Брауна Роз знайомиться з дикою природою (тваринний – фауна і рослинний світ – флора) на безлюдному острові.

1.    Прочитай уривок «Життя в долонях», п.с.64.

2.    Виконай усно завдання в підручнику, с.65 (1-4).

3.    Попрацюй у друкованому зошиті, с.29, письмово виконай завдання 1-3.


ІІ. «Як влаштований ліс?» (п,с.66-67, друк.зош., с.30).

Стіна слів: яруси лісу, листяний ліс, хвойний ліс, мішаний ліс, рослинний світ, тваринний світ, ланцюги живлення, Червона книга України.

      Ліс – це екосистема з високою щільністю дерев. Вона поєднує у собі різні структурні елементи, такі як деревна та чагарникова рослинність з відповідним їй тваринним світом, мікроорганізмами, ґрунтами та взаємодія між цими елементами.

        Дерева і гриби потрібні одне одному. Так, нитки грибниці гриба підосичника обплітають коріння осики і дістають з нього поживні речовини. Водночас грибниця гриба вбирає з ґрунту воду з поживними речовинами і постачає їх дереву. Отже гриб і дерево приносять користь один одному.

     Ліси бувають хвойні, листяні, мішані. У лісі рослини утворюють яруси.

-         Пригадай, які ліси називають хвойними. А які – листяними?

Тобі відомо, що назва лісу залежить від того, яких дерев у ньому росте більше.

Якщо в лісі ростуть листяні дерева – дуб, липа, клен, береза – це листяний ліс.

У хвойному лісі ростуть хвойні дерева – ялина, сосна, ялівець.

А в мішаному лісі ростуть і хвойні, і листяні дерева.

У лісі кожна група рослин утворює свій «поверх» – ярус.

Верхній ярус утворюють дерева.

Під деревами ростуть кущі, це – середній ярус.

А нижче стеляться трав’янисті рослини – це нижній ярус.

 

Знайомимося з ярусами лісу (п., с.66.)

           Ліс – це домівка для тварин, кожен мешканець живе на певному ярусі. Роздивися та запам’ятай яруси лісу,  назви ще хоча б по одному представнику фауни до кожного яруса.


1.    1. Відео від Робота-трансформера Сателіта«Про ліс»

          https://www.youtube.com/watch?v=5VTI1BpYfP8&t=25s

2.    Виконай усно завдання в підручнику, с.66 (1-2).

3.     Відео. «Скільки Живуть ДЕРЕВА? Дикорослі дерева» (п,с.68)  https://www.youtube.com/watch?v=J6e9d3p2w14&t=12s

У цьому відео ти дізнаєшся, які є дикорослі дерева (як цвітуть, які мають плоди) та скільки вони живуть.

3.1.        Після переглянутого відео виконай завдання 4 (письмово,

 у вигляді таблиці), п.,с.67 у Щоденнику вражень.

3.2.          Виконай онлайн-вправу «Посортуйте тварин там, де вони живуть» https://learningapps.org/13021056

3.3.        Побудуй ланцюг живлення, однією з ланок якого є їжак. Запиши в Щоденник вражень.

Пригадай! Ланцюг живленняце передача харчової енергії від рослин тварині, а потім іншій тварині.

1.       4. Виконай усно завдання 5-7, п.,с.67.

5.    Попрацюй у друкованому зошиті, с.30, виконай усно завдання 1-2


6. Виконай онлайн-вправу «Тварини, що зникають» (Червона книга України)   https://learningapps.org/23893613

ІІІ. «Навіщо нам ліси?» (п,с.68-69, друк.зош., с.31).

21 березня – Міжнародний день лісів, який відзначають в день весняного рівнодення,  що вважається символом нового життя та нових починань. Міжнародний день лісів був започаткований 21 березня, за рішенням Генеральної Асамблеї Організації Об'єднаних Націй 28 листопада 2012 року.

1.    Виконай усно завдання1-2 в підручнику, с.68.

2.    Передивися відео. «З якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди». Виконай усно завдання 3 у підручнику, с.68.

               https://www.youtube.com/watch?v=HjeZlgIBXUc&t=32s

3.     Виконай усно завдання 4-5, п.,с.69.

Усно склади правила до плакату «Як зберегти ліси».

1.     Відео «Правила поведінки в лісі» 

    https://www.youtube.com/watch?v=KcmOqU-2WqY

2. Попрацюй у друкованому зошиті, с.31, виконай письмово завдання 1-4.

Д/З. п.,с.64-69, друк.зош.,с.29-31.

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна». (перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ   

2 урок МАТЕМАТИКА

(обов’язково користуйся підручником, Урок 85-87, с.70-73)

Тема «Повторення вивченого матеріалу»

Правильно оформлюй письмові роботи:

21 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.70-73.

1.    Виконай усно: №161. 

1.    Виконай усно: №162.


1.    Виконай письмово: №163.


СВІТОВІ РЕКОРДИ УКРАЇНИ

1.    Виконай усно № 164. Перевір обчислення та доповни твердження.




1.    Виконай усно № 165. Перевір обчислення та доповни твердження. 


1.    Виконай усно № 166. Перевір обчислення та доповни твердження. 


Д/З. №167 (обидві точки, виконай та запиши письмові обчислення), 170.

Задача 170 (накресли схему-малюнок до задачі, довжина відрізка 12 см).

Пригадай задачі на зустрічний рух:

v - швидкість

t - час

s - відстань

План розв’язання задачі:

1)   Яку відстань проїхав І велосипедист? (s = v * t)

2)   Яку відстань проїхав ІІ велосипедист? (дія віднімання)

3)   Яка швидкість ІІ велосипедиста? (v = s : t)

Відповідь:

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Руханка танець "Marshmallow Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

(обов’язково користуйся підручником)

Тема: «Дієслово як самостійна частина мови»

Пригадай все, що знаєш про дієслово (за 2-3 клас). Переглянь відео (перейди за посиланням):

Дієслово. Дієслово як частина мови: значення, морфологічні ознаки.    https://www.youtube.com/watch?v=mg16KvPZpo8

Повторюємо вивчене про дієслово.

https://www.youtube.com/watch?v=2XRtY60U64s

Знайомимося з особовими формами дієслів.

https://www.youtube.com/watch?v=_uaijT2UYmw

  Правильно оформлюй письмові роботи:

21 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1.         Підручник, с.63. (Читай уважно інструкції до вправ).

2.      1.  Виконай усно: с.63, вправа 1

3.       2. Виконай усно: с.63, вправа 2



1.        3. Виконай спочатку усно: с.63, вправа 3, а потім випиши слова у      дві колонки:

         Іменники                             Дієслова

            біг                                         бігти

             …                                          …

2.             4.  Виконай письмово: с.63, вправа 4

3.    5.   Виконай вправу «Редагую». Запиши друге речення. Підкресли головні члени речення.

Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Д/З. 1. Підручник.,с.64, вправа 6 (прочитай уважно інструкцію до вправи).Запиши автора, назву книги в лапках з великої букви.

2.Онлайн-читання з завданням до уривка за Всеволодом Нестайком «Одиниця з обманом» (Частина 1). 1) Прочитай та виконай усно завдання, натискаючи на кнопки-позначки.

https://view.genial.ly/6232e3dda4a8c800181e57e0/presentation-odinicya-z-obmanom-1ch?fbclid=IwAR2O1aWHZbDlax-DzzX_su76KZbCoaZKOQPFvwfoXmEWIj07BsMnYaFpBXs

Уважно читай Покрокові інструкції

та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!










































17 коментарів:

  1. Математика+

    Українська+

    ЯДС (ПРО)

    Вероніка

    ВідповістиВидалити
  2. Ратушняк Дарина
    ЯДС +
    Математика +
    Укр мова +

    ВідповістиВидалити
  3. Дмитро Пугач
    Математика+
    УКР.Мова+
    Ядс(про)+

    ВідповістиВидалити
  4. Владислав
    Ядс-+
    УКР МОВА-+
    МАТЕМАТИКА-+

    ВідповістиВидалити
  5. Орлова Марія (21.03.22)
    ЯДС+
    Укр.мова+
    Математика+

    ВідповістиВидалити