середа, 16 березня 2022 р.

ДН-16.03.2022 рік (Середа)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        16.03.2022 рік (Середа)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
Розпочни свій день з позитиву.

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Розклад уроків 4-І класу

Середа

Четвер

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

(Пн., Вт., Ср. з 10:00)

У вівторок англ.мова

об 11:30.

У четвер – пол.мова

о 10:50.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

«ЯДС» (ПРО)

ЯДС(МАО)

2.

Математика

Пол.мова

3.

Українська мова

ЯДС(ТЕО)

4.

Інформатика

Обр.мист.

Поради від Світлани Леонідівни

 «Щоб дистанційне навчання було легким»:

1.    Звертай увагу на розклад уроків.

2.    Передивися та уважно прочитай всі інструкції до завдань. Якщо є можливість, то виконуй завдання письмово в нових робочих зошитах та у Щоденнику вражень, коли це потрібно.

Працюй самостійно, а батьки лише контролюють та перевіряють наявність завдань. Склади розклад/план на день (на аркуші, в блокноті, в зошиті), враховуючи дистанційне навчання в умовах воєнного стану, руханки, перегляд навчальних відео, перерви, провітрювання, відпочинок, дозвілля, перегляд улюблених телепередач, мультфільмів, читання улюбленої книги, ігри, конструювання та моделювання, малювання, вишивання та інші вподобання. Після виконання кожного пункту поруч ставиш галочку про виконання.        

18:00-19:00 – Зустріч у родинному колі:

1. Обговорення твоїх досягнень, що вдалося/не вдалося протягом дня.

2. Перевірка завдань дистанційного навчання (ДН). Аналіз виконання кожного завдання, які ти самостійно виконував/виконувала.

21:00 – Сон

1 урок ЯДС (ПРО)

ТЕМА МІСЯЦЯ «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»

Тема уроку: «Для чого людям роботи? Як працює робот?»

Що таке робот? https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82

Ро́бот (від чеськ. robota)  автоматичний пристрій, що призначений для виконання виробничих та інших операцій, які зазвичай виконувались безпосередньо людиною. Для опису автоматичних пристроїв дія яких не має зовнішньої схожості з діями людини, переважно використовується термін «автомат».

У більшості випадків сучасні роботи промислового призначення — це «руки», маніпулятори, закріплені на основі і призначені для виконання одноманітної роботи на зразок складання, переміщення та інше. До роботів також належать мобільні пристрої, що працюють у небезпечних для людини середовищах і керовані дистанційно, наприклад роботи, котрі працюють на великих водних глибинах, у космосі, пристрої військового призначення (ведення розвідки, розмінування, доправлення боєприпасів тощо) та інше, а також роботизовані іграшки.

Робот може безпосередньо виконувати команди оператора, може працювати за заздалегідь складеною програмою або дотримуватись набору загальних вказівок з використанням технології штучного інтелекту. Ці завдання дозволяють полегшити або зовсім замінити людську працю на виробництві, в будівництві, при роботі з важкими вантажами, шкідливими матеріалами, а також в інших важких або небезпечних для людини умовах.

Окремий вид роботів — нанороботи. Це роботи, розміром зіставні з молекулою (менше 10 нм), що мають здатність руху, обробки і передавання інформації, виконання програм. Нанороботи, які спроможні до створення власних копій, тобто самовідтворення, називаються реплікаторами[2]. Наноробототехніка перебуває на науково-технічній стадії розвитку з перспективою застосування у медицині, генній інженерії та інших галузях.

Опрацюй сторінки підручника, с.58-61 та виконай завдання.

Якщо немає підручника, користуйся електр.версією. 

Виконай завдання у Щоденнику вражень.

Пропоную переглянути відео з роботизованими пристроями, 

які використовують у повсякденному житті.

«Незвична побутова техніка, про яку ви ще не чули!» https://www.youtube.com/watch?v=gnqES8eHRfg

У цьому відео ти трохи відпочинеш від оглядів смартфонів, планшетів, годинників, та побутової техніки. Замість цього ти почуєш про дещо цікавеньке — про п’ять надзвичайно рідкісних приладів для дому. Не буду здивована, якщо про більшість з них ти навіть ніколи не чув/чула. Частина з них реально корисна, або виконує розважальну функцію, а от деякі просто дивують собою та викликають багато питань лише одним тільки зовнішнім виглядом. Мені було цікаво перглядати цей ролик, сподіваюся, що і тобі сподобається його подивитися. Приємного перегляду!

Виконай завдання в друкованому зошиті, с.27-28, якщо др.зош. немає, заведи зошит в клітинку/лінію з ЯДС й виконай завдання.


Відпочинь. Танок-руханка з роботами «Do You Love Me

https://www.youtube.com/watch?v=fn3KWM1kuAw

Д/З п.,с.58-61, др.зош.,с.27-28.

2 урок МАТЕМАТИКА

Урок 83 Тема: «Ускладнені задачі на спільну роботу»

Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:

16 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.62-65.

Якщо немає підручника, користуйся електр.версією. 

1.    Зверни увагу на розв’язання задачі 140:

2.    Перевір та усно доповни запис задачі 141:

3.    Перевір та усно доповни задачу 142:

4.    Зверни увагу на розв’язання задачі 143:

5.    Перевір та усно доповни задачу 145:

6.    Перевір та усно доповни задачу 148:

Д/З. № 144, 146, 149 (задача).

№ 144. Виконай письмово обчислення, заповнюючи пропуски:

№ 146. Виконай письмово обчислення, заповнюючи пропуски:

149 (задача)

1-ий касир: 32 кл. – 4 год – ? кл. – 1 год

2-ий касир: ? кл. – 1 год

Разом: 68 кл. – 4 год

План розв’язання:

1)   Скільки клієнтів обслуговує перший клієнт за 1 годину?

(дія ділення)

2)   Скільки клієнтів обслуговують два касири разом?

(дія ділення)

3)   Скільки клієнтів обслуговує за 1 годину другий касир?

(дія віднімання)

Відповідь:

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Руханка танець "Halloween Dance" with Dracula

https://www.youtube.com/watch?v=4FCvA8RIMKg

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: «Правопис займенників»

1.    Повторення про займенник

(дивися публікацію в блозі за 14 березня-Понеділок)

Правильно оформлюй письмові роботи:

16 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.58-59.

Якщо немає підручника, користуйся електр.версією.

1.    с.58, вправа 1 (усно).

2.    с.58, вправа 2 (письмово).

3.    с.58, вправа 3 (письмово).

4.    с.59, вправа 4 (усно).

5.    с.59, вправа 5 (письмово).

Відпочинь. Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка 

«Hare Dance»    https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Д/З п., с.59, вправа 4 (виконати письмово «Редагую»),

вправа 6  «Редагую».

Посібник (Г.Іваниця, с.18-20).

Оксана Іваненко «Тарасові шляхи». Прочитай текст. 

Запиши 5 запитань до тексту в Щоденник вражень.



Для перевірки завдання на пошту відправляти не потрібно. Діти, виконавши завдання, у блозі після публікації в коментарях пишуть за зразком:

Іванов Іван - Укр.мова +

ЯДС +

Матем. +

Англ.мова +

Пол.мова +

Інформат. +

Фіз-ра +

Обр.мист. +

Муз.мист. +

Труд.навч. +

(+ буде означати, що дитина завдання виконала).

Знаю, що мої учні доброчесні, тому і довіряю їм.

Люблю, сумую, обіймаю.

Мир обов’язково настане і наші діти повернуться за парти.

Все буде Україна!!!

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями 

до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!




























 




 







 







31 коментар:

  1. Ратушняк Дарина
    ЯДС +
    Математика +
    Укр. мова +
    Інформатика +

    ВідповістиВидалити
  2. ЯДС +

    Матем. +

    Українська мова+

    Інформатика+

    ВідповістиВидалити
  3. Грубик Софія
    Математика +
    Українська мова +

    ВідповістиВидалити
  4. Пугач Дмитро
    Математика+
    Українська+
    Інформатика+
    Ядс+

    ВідповістиВидалити
  5. Савка Анастасія
    Укр мова +
    ЯДС +
    Математика +
    Інформатика +

    ВідповістиВидалити
  6. Математика+
    Українська мова+
    ЯДС+
    Інформатика+

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знаю, хто виконав завдання, але розумашка. Вказуй, будь ласка, прізвище, ім'я.

      Видалити
  7. Орлова Марія (16.03.22)
    Укр мова +
    ЯДС +
    Математика +
    Інформатика +

    ВідповістиВидалити
  8. Мітюк Ліза
    Математика +
    Укр .мова+
    ЯДС+

    ВідповістиВидалити