понеділок, 28 березня 2022 р.

ДН-28.03.2022 рік (Понеділок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        28.03.2022 рік (Понеділок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатися щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу

Понеділок

Вівторок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

(Пн., Вт., Ср. з 9:00)

У вівторок англ.мова

об 11:30.

У четвер – пол.мова

о 10:15.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

«ЯДС» (ПРО)

1.Математ

2.

Математика

2.ЯДС(МОВ)

3.

Українська мова

3.Англ.мов

4.

«ЯДС» (СіЗО/ГіО)

4.Муз.мист

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО) 

(обов’язково користуйся підручником)

ТЕМА МІСЯЦЯ: «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»

Тема уроку: «Підсумковий урок з теми «Як це влаштовано?»

Пригадай!

1.    Ліс і його мешканці

Ліс – природна екосистема, основним компонентом рослинності якої є дерева. Крім дерев у лісі ростуть кущі, трав’янисті рослини, мешкає велика кількість тварин. Особливістю пристосування рослин до життя у лісі є їх ярусне просторове розташування. Кількість ярусів залежить від типу рослин, які переважають у лісі. 

Залежно від розташування, ліси бувають декількох видів:

хвойні – ліси, в яких панують хвойні дерева (ялиця, модрина, сосна, ялина).

змішані ліси – хвойні та листяні дерева.

листяні ліси – в них переважають такі листяні дерева як дуб, береза, осика, липа.

Ліс можна порівняти з багатоповерховим будинком, в якому на кожному поверсі є свої господарі. Так, всі дерева в лісах утворюють кілька ярусів, які вважаються зверху вниз:

Перший (верхній) ярусутворюють високі світлолюбні дерева (ялина, дуб, клен, сосна).

Другий ярус – під покровом високих дерев розташовані низькорослі (осика, вільха, горобина, верба). Вони здатні жити в тіні і при цьому комфортно себе почувати.

Перший і другий яруси лісу ще називають крони і стовбури дерев.

Третій ярус – представлений чагарниками (малина, ліщина, шипшина, калина). Через своїх скромних розмірів ці рослини завжди будуть залишатися внизу, під деревами. Тому ярус чагарників ще називають підліском.

Четвертий ярустрави. Лісові трави відрізняються хорошою тіньовитривалістю і здатні обходитися без яскравого сонячного світла. Тому четвертий ярус ще називають трав’янистим.

П’ятий (приземний) ярус ґрунт з мохами і лишайниками. Ці рослини здатні вбирати багато вологи довго утримувати її. Тим самим вони створюють ідеальні умови для інших рослин.

Лишайники – це дивовижний рослинний організм, що складається з водорості і гриба. Лишайники ростуть не тільки на землі, але також на корі дерев і каменях.

Запам’ятай!

У верхньому лісовому ярусі живуть комахи, які харчуються нирками і листям.

Особливо багато різних комах мешкає в густій ​​кроні дуба. Тут можна зустріти таких комах як жук-олень, дубова листовійка, жолудевий довгоносик, хрущі та інші комахи.

У верхньому ярусі живуть і птиці, для яких комахи служать їжею. Перш за все, це дятли, щиглики, зяблики. У густих заростях дерев, ховаючись від хижаків, вони в’ють собі гнізда і вирощують потомство. Також у верхніх ярусах лісу полюють пернаті хижаки: сокіл, сова, пугач, яструб.

У другому ярусі живуть синиці, снігурі, дрозди, а також такі дрібні лісові звірята як бурундуки і білки. Тут вони здобувають собі прожиток і знаходять укриття від ворогів.

У заростях чагарників ховаються великі ссавці: лисиці, вовки, кабани, олені.

У траві живуть гризуни, їжаки, ящірки, змії. У лісовій підстилці вони знаходять равликів, кліщів, хробаків.

У ґрунті живуть землерийки, кроти.

1.    Як мешканці лісу пов’язані між собою?

Ліс – це природне співтовариство, в якому всі його мешканці тісно пов’язані один з одним такими зв’язками:

·       харчові ланцюги – хтось із тварин є здобиччю, хтось хижаком, але всі вони рано чи пізно гинуть, стаючи джерелом їжі для комах і мікроорганізмів.

·       рослини служать не тільки їжею, а й надійним укриттям від ворогів і погану погоду.

·       тварини допомагають поширювати по лісі плоди рослин і насіння.

·       численні нори і земляні лабіринти, які викопують деякі тварини і комахи, збагачують грунт киснем і тим самим покращують її родючість.

·       гриби і бактерії переробляють в мінеральні солі рослинні і тваринні залишки, які служать джерелом харчування для рослин.

2.    Розгадай онлайн-кросворд

 https://learningapps.org/23893907

Відпочинь. А ти знав, що виставка роботів у Вінниці?

https://www.youtube.com/watch?v=5t_U7cEL8Pw&t=3s

Д/З. Підручник.,с.80-81, друк.зош.,с.37.

Прочитай уривок інтерв’ю, розміщеного на сайті новин.

Прочитай твердження. Хибні перетвори на істинні, запиши в Щоденнику вражень.

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна». (перейди за посиланням)   https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ   

2 урок МАТЕМАТИКА

(обов’язково користуйся підручником)

Тема: Урок 90. «Геометричні тіла»

Правильно оформлюй письмові роботи:

28 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.89-93. Урок 90

1.    Виконай усно: №209. Пригадай назви геометричних тіл.

1.    Виконай усно: №210.

2.    Виконай усно: №211-212. Склади за властивостями паспорт кожного геометричного тіла.

3.    Виконай усно: №213. Гра «Правда-неправда».

Прочитай. Знайди істинні або хибні твердження.

Перевір!


1.    Виконай усно: №214. Вдома разом з родиною можна розважитися, відгадуючи назви фігур (у таблиці) за описом (властивостями), які пропонують Даринка та Ростик.

2.    Виконай усно: №215. Дай відповіді на запитання.

3.    Виконай усно: №216.

4.    Виконай усно: №218.

5.    Виконай письмово: №219 (задача на зустрічний рух). Склади за малюнком-схемою задачу й розв’яжи її.

6.    Виконай письмово: №220 (друге рівняння).

Покрокова інструкція:

Крок 1. Назви та зверху запиши компоненти в кожному рівнянні.

Крок 2. Попрацюй з правилом. Пригадай, як знайти невідомий компонент (користуйся підказками).

Крок 3. Виконай обчислення.

Крок 4. Виконай перевірку.

Крок 5. Озвуч та запиши відповідь (корінь рівняння =).

Правила знаходження невідомих компонентів дій

1. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

2.  Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.

3. Щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.

4. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.

5. Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.

6. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.

Д/З. Підручник, №217 (вираз на порядок дій. Установи порядок дій. Обчислення виконай письмово в стовпчик),

№220 (перше рівняння),

Задача 221 (накресли схему-малюнок до задачі, довжина відрізка 12 см).

План розв’язання задачі:

1)   Знайди швидкість віддалення? (дія додавання)

2)   Яку відстань за 3 години? (s = v * t)

3)   Яка відстань між вантажівками через 3 години?

(дія додавання)

Відповідь:

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Руханка танець "Marshmallow Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

(обов’язково користуйся підручником)

Тема: «Змінювання дієслів теперішнього часу. Дієвідмінювання»

Пригадай все, що знаєш про дієслово.

Переглянь відео «Дієслова І та ІІ дієвідміни»

https://www.youtube.com/watch?v=IbBfWEeWVL8

Пригадай!


Правильно оформлюй письмові роботи:

28 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.73. (Читай уважно інструкції до вправ).

1.    Виконай усно: с.73, вправа 1.  

Досліди зміну дієслова читати за особами і числами.

1.    Виконай усно: с.74, вправа 2

Розглянь таблицю відмінювання дієслів. Назви закінчення.

Запам’ятай!


1.    Виконай спочатку усно: с.74, вправа 3. Точка 2 (письмово), одне речення на вибір, за зразком.

2.    Виконай усно: с.75, вправа 4.

1.    Виконай письмово: с.75, вправа 5.

Зверни увагу на вправу 4, с.75.

Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Д/З. Підручник, вправа 4, с.75 (вивчити особові закінчення дієслів), Вправа 6, с.75 (письмово. Текст пиши з абзацу).

Уважно читай Покрокові інструкції

та користуйся інструкціями до кожного завдання    

 у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!

























21 коментар:

  1. ЯДС(ПРО)+
    Математика+
    Укр.мова+
    Вероніка

    ВідповістиВидалити
  2. Ратушняк Дарина
    ЯДС +
    Математика +
    Укр мова +

    ВідповістиВидалити
  3. Кобилянський в•

    Матем+

    Ядс+

    Укр мова+

    ВідповістиВидалити
  4. Мітюк Ліза
    Математика+
    Укр. Мова+
    ЯДС+

    ВідповістиВидалити
  5. ЯДС(ПРО)+
    Математика+
    Укр.мова+
    Стаднік

    ВідповістиВидалити
  6. Владислав та Дмитро
    Ядс+
    Матем+
    Укр мова+

    ВідповістиВидалити