ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 23.03.2022 рік (Середа)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед! Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними
версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Середа |
Четвер |
УВАГА!!! Дистанційне
навчання (Пн.,
Вт., Ср. з 10:00) У
вівторок англ.мова об
11:30. У четвер
– пол.мова о
10:45. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
«ЯДС» (ПРО) |
ЯДС(МАО) |
|
2. |
Математика |
Пол.мова |
|
3. |
Українська мова |
ЯДС(ТЕО) |
|
4. |
Інформатика |
Обр.мист. |
Поради від Світлани Леонідівни
«Щоб
дистанційне навчання було легким»
(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.)
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ
СЬОГОДНІ
1 урок ЯДС (ПРО)
ТЕМА МІСЯЦЯ: «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»
Тема уроку: І. «Пригода 3. «На захист подруги» за твором Пітера Брауна (п,с.72-73,
др.зош., с.33-34).
1.
Прочитай текст (п.,с.72), запиши 5 запитань до тексту в Щоденник
вражень.
2. Виконай
онлайн-вправу «Тест
за змістом уривка «На захист подруги» (с.72)
https://learningapps.org/23893734
ІІ. «Як орієнтуватися на місцевості?» (п,с.74-75,
друк.зош., с.35). Мапа – це карта
місцевості. На фізичній мапі можна побачити особливості рельєфу місцевостей, а
на
політичній – зображені країни та великі міста в них. Ось деякі з них:
Чи змінюються мапи? Звісно, світ
змінюється – змінюються й мапи: утворюються країни, виростають нові міста та
поселення. Зараз люди користуються не лише мапами на папері, а й
електронними – Google Maps.
Завдання
1, п.,с.74
Поміркуй! Чим відрізняється план місцевості від мапи?
Пропоную переглянути відео:
План місцевості.
Навчальне відео. 4
клас. ЯДС https://www.youtube.com/watch?v=iWIhgTl5NzM
Масштаб. Навчальне відео.
4клас.
ЯДС https://www.youtube.com/watch?v=LSck6Jxu-8I
Запам’ятай!
1) План – це
креслення вигляду об’єкта згори.
2) Щоб
накреслити план великого об’єкта, потрібно зменшити справжні розміри. Для цього
використовують масштаб.
3) За
допомогою масштабу можна визначити відстань між предметами на місцевості.
4) Масштаб
позначають на плані знизу.
5) Різні
об’єкти позначають на плані за допомогою умовних знаків.
6) План
місцевості – це зменшене узагальнене зображення невеликої ділянки земної
поверхні.
7) План
місцевості відрізняється від малюнка тим, що місцевість показана тільки згори,
а на малюнку зображення виглядає по-різному (і збоку, і згори).
Виконай онлайн-вправу «План
і масштаб»
https://learningapps.org/23893808
Завдання
2-3, п.,с.75
Пригадай!
Горизонт – це частина земної або водної поверхні, яку
можна побачити на відкритій місцевості.
Лінія горизонту – уявна лінія, що ніби
відділяє небо від поверхні земної кулі.
Компас – прилад для визначення сторін горизонту.
Орієнтування на місцевості – це визначення
сторін горизонту.
Пропоную переглянути відео:
Орієнтування
на місцевості. Навчальне відео. 4
клас. ЯДС https://www.youtube.com/watch?v=tqWOGwUQmoE
Способи орієнтування на місцевості
Підсумкове онлайн-завдання з теми «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?»
КРОСВОРД
https://learningapps.org/23893907
ІІІ. «Що я можу зробити для інших?»
Опрацюй сторінки підручника, с.76-77 та виконай усно
завдання 1-6.
Якщо немає підручника, користуйся електр.версією.
Відпочинь. Танок-руханка
з роботами «Do You Love Me?»
https://www.youtube.com/watch?v=fn3KWM1kuAw
Д/З. п.,с.72-77, с.72, прочитай текст, запиши 5 запитань
в Щоденник вражень.
Друкований зошит,с.33-36 (якщо др.зош. немає, заведи зошит у
клітинку/лінію з ЯДС і виконай завдання).
2 урок МАТЕМАТИКА
Урок 85-87 Тема: «Повторення вивченого матеріалу»
Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:
23 березня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Підручник, с.74-76.
Якщо немає підручника, користуйся електр.версією.
1. Задача 174 (2), виконай усно.
1. Задача
174 (3), виконай усно.
Поясни кожну дію та відповідь:
1. Задача
175, виконай усно.
За допомогою пояснень, підстав дані та виконай обчислення кожної дії.
Підказку знайдеш у відповіді задачі.
Відпочинь. Виконай гімнастику
для очей (перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Д/З. № 176 (обчисли рівняння, в яких корінь = 648),
№177 (виконай письмові обчислення у сьомому та
восьмому виразах, які оцінюються по 3 бали).
Друкований зошит, Уроки 85-86 (1,2,3), Урок 87 (1,2,3,4) (якщо немає , виконай у зошиті).
Руханка танець "Halloween Dance"
with Dracula
https://www.youtube.com/watch?v=4FCvA8RIMKg
3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
23 березня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Перевір свої знання з теми: «Числівник. Займенник»
(фотозвіт виконаної роботи з укр. мови відправляй на пошту)
Виконай роботу за
інструкцією:
· * Виконай роботу в зошиті з української мови на
новій сторінці.
· * На верхньому рядку напиши своє прізвище та ім’я.
· * Кожне завдання виконуй з нового рядка, вказуй
нумерацію завдань.
· * У тестових завданнях правильний варіант, записуй
великою буквою.
· * Виконуючи самооцінювання, запиши твердження, з
яким погоджуєшся.
Відео «Дієслова,
що виражають незавершену і завершену дію»
https://www.youtube.com/watch?v=7NAyEQg5mcQ
Підручник, с.68.
Якщо немає підручника, користуйся електр.версією.
1. с.68, вправа 1
(усно).
2. с.68, вправа 2
(усно).
Відпочинь.
Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка «Hare Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
Д/З. п., с.68, вправа 3 (виконати письмово), прочитати уривки повісті
Всеволода Нестайки "Одиниця з обманом", с.66-67 (Частина 1),
с.69-70 (Частина 2).
Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся
інструкціями до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Дмитро Пугач
ВідповістиВидалитиЯдс(про)+
Математика+
Укр.Мова+
Інформатика+
Дмитрику, розумничок.
ВидалитиГрубик ЯДС+
ВідповістиВидалитиМатематика+
Укр.мова+
Інформатики. +
Софійко, розумашка.
ВидалитиВероніка
ВідповістиВидалитиЯДС(ПРО)+
Матем.+
Укр.мова+
Веронічко, розумашка.
ВидалитиРатушняк Дарина
ВідповістиВидалитиЯДС +
Математика +
Укр.мова +
Інформатика +
Дариночко, розумашка.
ВидалитиЯДС+
ВідповістиВидалитиМАТЕМАТИКА+
УКР МОВ+
ИНФОРМАТИКА+
Кірюшко, розумничок.
ВидалитиОрлова Марія
ВідповістиВидалитиЯдс+
Математика+
Укр.Мова+
Інформатика+
Машунечко, розумашка.
ВидалитиКобилянський +++
ВідповістиВидалитиСашунечко, розумничок.
ВидалитиНастя Лисенко
ВідповістиВидалитиЯДС +
Матем +
Укр.мова +
Інформатика +
Настюшко, розумничка.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
Видалити