пʼятниця, 18 березня 2022 р.

ДН-18.03.2022 рік (П’ятниця)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        18.03.2022 рік (П’ятниця)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
 

Розклад уроків 4-І класу

 

П’ятниця

Понеділок

УВАГА!!!

Дистанційне навчання

(Пн., Вт., Ср. з 10:00)

У вівторок англ.мова

об 11:30.

У четвер – пол.мова

о 10:45.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

1.ЯДС(МОВ)

1.ЯДС(ПРО)

2.

2.Математ

2.Математика

3.

3.Укр.мова

3.Укр.мова

4.

4.Фіз-ра

4.ЯДС(СіЗО/ГіО)

 

Поради від Світлани Леонідівни, «Щоб дистанційне навчання було легким»:

1.    Звертай увагу на розклад уроків.

2.    Передивися та уважно прочитай всі інструкції до завдань. Якщо є можливість, то виконуй завдання письмово в нових робочих зошитах та у Щоденнику вражень, коли це потрібно.

Правильно оформлюй письмові роботи:

18 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

     Працюй самостійно, а батьки лише контролюють та перевіряють наявність завдань. Склади розклад/план на день (на аркуші, в блокноті, в зошиті), враховуючи дистанційне навчання в умовах воєнного стану, руханки, перегляд навчальних відео, перерви, провітрювання, відпочинок, дозвілля, перегляд улюблених телепередач, мультфільмів, читання улюбленої книги, ігри, конструювання та моделювання, малювання, вишивання та інші вподобання. Після виконання кожного пункту поруч ставиш галочку про виконання.        

18:00-19:00 – Зустріч у родинному колі:

1.    Обговорення твоїх досягнень, що вдалося/не вдалося протягом дня.

2.    Перевірка завдань дистанційного навчання (ДН). Аналіз виконання кожного      завдання, які ти самостійно виконував/виконувала.

21:00 – Сон

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (МОВ)  (підручник, с.61-62).

(обов’язково користуйся підручником)

Тема: «Сторінка письменника» Тарас Шевченко (с.61).

Т. Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» (уривок балади «Причинна», с.62).

Продовжуємо вивчати творчість Тараса Григоровича Шевченка.

Відео. «Тарас Шевченко. Цікаві факти».

https://www.youtube.com/watch?v=oMB-2XImf1U

1.    Читання тексту (п.,с.61, вправа 1).

2.    Тлумачення виділених слів у тексті (п.,с.61, вправа 1):

Поет – Людина, яка пише віршовані твори.

Гравер – 1.Художник, який створює графічні твори.

2.Майстер, що вирізає зображення на дереві, металі…

Живописець – художник, що займається живописом.

Прозаїк – письменник, що пише твори прозою.

Драматург – письменник, що створює драматичні твори для вистав у театрі.

3.    Запиши виділені слова за абеткою (письмово, п.,с.61, вправа 1).

4.    Робота з текстом (усно, п.,с.61, вправи-точки 1,2).

Виконай онлайн-вправу. «Частини мови. Займенник» (запиши у віконечко займенник за описом у дужках)

https://learningapps.org/4507321

Виконай онлайн-вправу.  «Визначення особи займенників»

https://learningapps.org/9671400

Відпочинь. Руханка танець "Pen, Eraser and Pencil Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

1.    Знайомство з баладою «Причинна»

(читання уривка, п.,с.62, вправа 2).

Балада – невеличкий віршований твір казково-фантастичного, легендарно-історичного чи героїчного змісту.

2.    Робота з віршем (усно, п.,с.62, вправи-точки 1,2,3,4,5).

3.    Вправа 3 (усно, п.,с.62).

Реве та стогне Дніпр широкий. Тарас Шевченко (ВІРШ)

https://www.youtube.com/watch?v=k3d5gUAAaHE

Д/З п.,с. 62, Завдання на вибір (одне із завдань виконати письмово. Якщо є бажання вивчити уривок напам'ять, то запис скидай у Вайбер в особисті повідомлення ).

Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні руки» (повтори, якщо зможеш)  https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo

2 урок МАТЕМАТИКА

(обов’язково користуйся підручником, Урок 84, с.66-69)

Тема «Півпериметр прямокутника»

Правильно оформлюй письмові роботи:

18 березня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1.    №150 (усно, п.,с.66).

Периметр якої рамки більший, ніж 75 см?

1.    №151 (усно, п.,с.66-67).

Склади задачу за початком, серією малюнків і запитанням.

Відпочинь після уроку. Руханка танець "Pen, Eraser and Pencil Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

1.    №152 (письмово, п.,с.68).

Перевірка: Р = (а + в) * 2

Р = ( 35 см + 15 см) * 2 = 100 см

1.    №156 (письмово, п.,с.68).

1.    №157 (письмово, п.,с.69).

Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes

https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA

Д/З (підручник, с 69), №159 (користуйся підказкою),

160 (виконай обчислення письмово в стовпчик).

Дано: Р = 270 м

           в = 45 см

Знайти: а = ? см

Д/З. Друкований зошит з математики – Уроки 84 (с.28-29).

Якщо немає зошита, виконай в робочому зошиті в клітинку.


Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s

3 урок ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Work out - 1 (урок проводять учителі закладу Олена Морєва та Ганна Ланова)

https://www.youtube.com/watch?v=uE93k0GN-sw

«Разом з батьками до вершин спорту» (урок проводять учителі закладу Олена Морєва, Ганна Ланова, Семен Когут) https://www.youtube.com/watch?v=Jg4-ll08NvE

Для перевірки завдання на пошту відправляти не потрібно. Діти, виконавши завдання, у блозі після публікації в коментарях пишуть за зразком:

Іванов Іван - Укр.мова +

ЯДС +

Матем. +

Англ.мова +

Пол.мова +

Інформат. +

Фіз-ра +

Обр.мист. +

Муз.мист. +

Труд.навч. +

(+ буде означати, що дитина завдання виконала).

Знаю, що мої учні доброчесні, тому і довіряю їм.

Люблю, сумую, обіймаю.

Мир обов’язково настане і наші діти повернуться за парти.

Все буде Україна!!!

До зустрічі в понеділок, 21 березня. 

Початок уроків о 10:00 (Понеділок, середа, п’ятниця)! 

Закінчуються уроки в 11:25.

У вівторок англійська мова об 11:30!

У четвер польська мова о 10:45!

Тривалість уроків 25 хв +5 хв – перерва.

Діти своєчасно готують усе необхідне до уроків: підручники (якщо є), зошити, пенал.

УВАГА!!!

Якщо під час уроку лунає сигнал (довга сирена) «Увага! Повітряна тривога!», урок призупиняється. Діти вимикають ґаджет, одягаються та йдуть в укриття і перебувають там поки не пролунає сигнал (коротка сирена) «Відбій повітряної тривоги!». Після такого сигналу через 15 хвилин діти під’єднуються за тим самим посиланням і ми продовжуємо урок.

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!



































23 коментарі:

  1. ЯДС МОВ+
    Українська мова+
    Математика+
    Фіз-ра+

    ВідповістиВидалити
  2. Настя Лисенко
    Матем +
    Укр.мова +
    Физ-ра +

    ВідповістиВидалити
  3. Настя Лисенко
    Матем +
    Укр.мова +
    Фіз-ра +

    ВідповістиВидалити
  4. Савка Анастасія
    Математика +
    Укр. мова +

    ВідповістиВидалити
  5. Ратушняк Дарина
    ЯДС (Мов)+
    Математика+

    ВідповістиВидалити
  6. Пугач Дмитро
    Ядс(Мов)+
    Математика+
    Зробив ще у п'ятницю

    ВідповістиВидалити
  7. Орлова Марія ( 18.03.22)
    Матем +
    Укр.мова +

    ВідповістиВидалити