понеділок, 4 квітня 2022 р.

ДН-04.04.2022 рік (Понеділок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        04.04.2022 рік (Понеділок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу

 

Понеділок

 

Вівторок

УВАГА!!!

 

Онлайн-уроки з 9:00

 

Англ.мова

у вівторок – о 9:00;

у четвер – об 10:50.

 

Пол.мова

у середу – о 10:15;

у п’ятницю – о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

ЯДС (ПРО)

 

1. Англ.мов

2.

Математика

2.ЯДС(МОВ)

3.

Українська мова

 

3.Математ

4.

ЯДС

(СіЗО/ГіО)

 

4.Муз.мист

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

4 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО) 

ТЕМА МІСЯЦЯ «ЕНЕРГІЯ»

Розгадай ребус

Входження в картину (п.,с.82-83)

-         Розглянь уважно картину і усно дай відповіді на запитання під картиною.

ПРОЧИТАЙ І ПОМІРКУЙ!

Чи можна енергію побачити?

Ми часто говоримо про енергію: про те, що у нас багато енергії, ми енергійні, іноді нам не вистачає енергії, потрібно поповнити запаси енергії, енергія щось робить. То чи дійсно можна побачити енергію? Коли? Як саме?

Щоб відповісти на це непросте запитання, спершу пригадай, що таке енергія.

Енергія (у перекладі з грецької — «сила в дії»)це фізична величина, загальна кількісна міра руху і взаємодії всіх видів матерії.

Енергія не виникає ні з чого і нікуди не зникає, вона може тільки переходити з одного стану в інший (закон збереження енергії).

Енергія поєднує всі явища природи в одне ціле.

Енергія пов’язана зі здатністю об’єкта діяти (виконувати роботу). При цьому об’єкт частково втрачає енергію, витрачаючи її на зміни у довкіллі. Тож ми не можемо побачити чи почути енергію (адже це величина), але ми добре бачимо її дію та наслідки її дії.

Наприклад, ми кинули м’ячик (витратили енергію на кидання) — і бачимо, як він летить (дія) — м’ячик потрапляє у ворота, ми забили гол (наслідок дії).

Або: м’ячик потрапляє у вікно і розбиває його (це теж наслідок дії). Наслідки дії енергії можуть бути позитивними і негативними.

Все залежить від того, на що саме спрямована дія об’єкта, який витрачає енергію. До того ж енергія — доволі «гонористе» явище.

Вона може бути нашим другом — запалити лампочку, повезти нас потягом — чи раптом вийти з-під нашого контролю і наробити лиха. Транспортні аварії, цунамі, торнадо — це все приклади негативної «роботи» енергії. Людина має знати, що таке енергія, прогнозувати результати її дії, вміти тримати її силу під контролем і по змозі не давати їй надміру «розгулятися».

Джерело енергії — це речовини і процеси, використання яких дає можливість отримати енергію, необхідну для життєдіяльності людей.

Наприклад, джерело енергії для всього живого на Землі — Сонце, для нас їжа є джерелом енергії, джерело енергії для автомобіля — бензин (точніше енергія виробляється, коли він згорає).

Чому нам так важливо знати джерела енергії?

Тому що відповісти на запитання «Звідки береться енергія?» без знання джерел енергії неможливо.

У кожного виду енергії свої джерела:

джерелом механічної енергії може бути наша сила, з якою ми штовхаємо предмет;

джерелом теплової енергії може бути Сонце, і воно ж може бути джерелом світла тощо.

Часто, говорячи про джерела енергії, мають на увазі джерела електроенергії. Мабуть, це тому, що в повсякденному житті ми часто відчуваємо на собі дію саме її.

Електроенергія виробляється на електростанціях — підприємствах для виробництва електроенергії з використанням різних джерел. Залежно від джерел енергії, електростанції поділяються на:

· теплові;

· атомні;

· гідроелектростанції;

· геотермальні електростанції (використовують тепло надр Землі); · сонячні електростанції (використовують сонячну енергію);

· вітрові електростанції (використовують енергію вітру);

· хвильові електростанції (використовують енергію хвиль).

ПРИГОДА ПЕРША

«Енергія повсюди» (науково-популярна стаття). (Підручник,с.84-85, друк.зош., 38-39)

Джерело енергії — це речовини і процеси, використання яких дає можливість отримати енергію, необхідну для життєдіяльності людей.

Наприклад, джерело енергії для всього живого на Землі — Сонце, для нас їжа є джерелом енергії, джерело енергії для автомобіля — бензин (точніше енергія виробляється, коли він згорає).

Чому нам так важливо знати джерела енергії? Тому що відповісти на запитання «Звідки береться енергія?» без знання джерел енергії неможливо.

У кожного виду енергії свої джерела: джерелом механічної енергії може бути наша сила, з якою ми штовхаємо предмет; джерелом теплової енергії може бути Сонце, і воно ж може бути джерелом світла тощо.

Часто, говорячи про джерела енергії, мають на увазі джерела електроенергії. Мабуть, це тому, що в повсякденному житті ми часто відчуваємо на собі дію саме її.

Електроенергія виробляється на електростанціях — підприємствах для виробництва електроенергії з використанням різних джерел. Залежно від джерел енергії, електростанції поділяються на:

· теплові;

· атомні;

· гідроелектростанції;

· геотермальні електростанції (використовують тепло надр Землі);

· сонячні електростанції (використовують сонячну енергію);

· вітрові електростанції (використовують енергію вітру);

· хвильові електростанції (використовують енергію хвиль).

1.    Читання науково-популярної статті «Енергія повсюди» 

(п., с.84).

2.    Виконай усно завдання 1, 2, 3  у підручнику, с.85.

3.    Виконай письмово завдання в друкованому зошиті,

с.38-39.


Передивися відео «Природне паливо та його запаси в Україні» (корисні копалини та їх властивості). https://www.youtube.com/watch?v=4WPyLBX8hnM

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

«Які бувають джерела енергії?»

(Підручник,с.86-87, друк.зош., 40)

Джерела енергії – це природні речовини, тіла, явища, завдяки, яким можна отримувати енергію. До джерел енергії належать: природний газ, вітер, сонце, вугілля, нафта, торф, вода і т.д.

Передивися відео «Енергія. Джерела енергії»

https://www.youtube.com/watch?v=_B_5ygsziPQ&t=265s


Деякі приклади відновлюваних джерел енергії:

Гідроелектростанція – зароджується силою води в річках;

Сонячна – одержується внаслідок тепла та сонячного світла;

Вітер – походить від сили вітрів,

Геотермальна – походить від спеки земних надр;

Біомаса – з органічних матеріалів;

Моря та Океани – сила природної хвилі;

Водень – походить від реакції між воднем та киснем, що виділяє енергію.

1.    Виконай усно завдання 1-7  у підручнику, с.86-87.

2.    Виконай письмово завдання в друкованому зошиті, с.40.


Пропоную передивитися відео, як отримують енергію з сміття та відходів:

«Спалювання сміття як джерело енергії: за і проти | DW Ukrainian»

https://www.youtube.com/watch?v=ybpDVoG1rZ4

«Електрика з відходів: як працюють українські біогазові електростанції»

https://www.youtube.com/watch?v=YutsfNmU-_c

Д/З. Підручник,с.84-87, друк.зош.,с.38-40.

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна». https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ   

2 урок МАТЕМАТИКА

Перевірка знань з теми: «Види кутів. Геометричні тіла. Периметр»

(фотозвіт виконаної роботи з ЯДС відправляй на пошту)

 svetlanaivanovich65@gmail.com

Виконай роботу за інструкцією:

·       Роботу виконай на аркушах, якщо є можливість роздрукувати, або в зошиті з математики на новій сторінці.

·       На верхньому рядку напиши своє прізвище та ім’я.

·       Тривалість виконання роботи 40 хв.

·       Кожне завдання виконуй з нового рядка, вказуй нумерацію завдань.

·       Записуй повну відповідь у задачах, щоб не загубити бали.

·       Вирази обчислюй письмово у стовпчик.

·       Пиши охайно та розбірливо.

·       Перевір якість виконання завдань за допомогою світлофора. Поруч із перевіреним завданням, намалюй кружечок відповідного кольору.

·       Оціни кожне завдання балами та відповідними рівнями (заповни таблицю «Ключ самооцінювання»).

·       Підрахуй свої бали та запиши.

·       Сфотографуй аркуші виконаної перевірної роботи. Фотозвіт завантаж на пошту, з  04 по 05 квітня, до 18:00 для перевірки.

Прізвище, ім’я _________________________________________ 









Оціни виконання власної перевірної роботи.

Заповни таблицю (постав бали та рівні по кожному завданню.

Порахуй бали та переведи в рівні)

Ключ самооцінювання:

Бали

Зміст завдання

Бали

Рівень

1.

3 б.

Тестове завдання.

Визначити види кутів трикутника КОМ

 

 

2.

8 б.

Властивості трикутника. (Заповни таблицю)

 

 

3.

4 б.

Вирази на порядок дій

 

 

4.

4 б.

Арифметична задача на рух у протилежних напрямках

 

 

5.

4 б.

Геометрична задача на знаходження периметра

 

 

6.

5 б.

Установи відповідність геометричної фігури з її назвою

 

 

Разом:

28 б.

 

 

 

28 б.      Високий рівень

27-15 б. Достатній рівень

14-8 б.   Середній рівень

7-0 б.     Початковий рівень

Підсумок виконаних завдань:

_____ б. із 28 балів - ________________________ рівень

Руханка танець «Marshmallow Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: «Змінювання дієслів минулого часу за числами та родами»

ВІДЕО «Дієслова минулого часу Змінювання дієслів у минулому часі за родами в однині»

https://www.youtube.com/watch?v=KmIUkIJ9xBs

Правильно оформлюй письмові роботи:

4 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.81.

Виконай усно: с.81, вправа 1 (прочитай уважно інструкцію до вправи).

Виконай усно: с.81, вправа 2 (прочитай уважно інструкцію до вправи).

Виконай усно: с.81, вправа 3 (прочитай уважно інструкцію до вправи).

Д/З. Підручник, с.82-84, прочитай текст «Рятувальник» (Сашко Дерманський). Читай текст із зупинками відповідаючи на запитання перед кожною частиною;

Виконай письмово, п.с.84, вправа 2 (прочитай уважно правило та інструкцію до вправи).

Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Уважно читай та користуйся інструкціями

до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!




 





















24 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Сашунечко, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Настюшко, розумашка.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  3. Укр м +
    Матем -
    Ядс +
    Не було змоги зробити перевірні роботу
    Вероніка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Веронічко, розумашка.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  4. Ядс+
    Укр мова+
    Математика+
    Данило

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Данилко, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  5. Ядс +
    Матем +
    Укр мова +
    Мохначенко Матвей

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Матвійчику, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  6. ЯДС+
    Матем+
    Укр.мова+
    Дорошкевич

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашунечко, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  7. Дмитро Пугач
    Ядс+
    Математика +
    Українська мова +

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дмитрику, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Сашунечко, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  9. Стаднік Артемій
    ЯДС +
    Укр.мова +
    Матем +

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Артемчику, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Жоріку, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Владику, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  12. Відповіді
    1. Дмитрику, розумничок.
      Дякую, що виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити