середа, 27 квітня 2022 р.

ДН-27.04.2022 рік (Середа)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        27.04.2022 рік (Середа)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями (публікація в блозі за 18 квітня 2022р.)

 

Розклад уроків 4-І класу

Середа

Четвер 

УВАГА!!!

Онлайн-уроки 

з 9:00

Англ.мова

у вівторок – о 9:00;

у четвер – об 10:50.

Пол.мова

у середу – о 10:15;

у п’ятницю – 

о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

Математика

ЯДС(МАО)

2.

Укр.мова

ЯДС(ТЕО)

3.

ЯДС (ПРО)

Англ.мова

4.

Пол.мова

Обр.мист.

5.

Інформатика

 

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (ПРО)

ПЕРЕВІРКА НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ТЕМИ «ЕНЕРГІЯ»

(фотозвіт виконаної роботи з ЯДС відправляй на пошту)

 svetlanaivanovich65@gmail.com

Виконай роботу за інструкцією:

·       Виконай роботу на аркушах, якщо є можливість роздрукувати, або в Щоденнику вражень на новій сторінці, або в зошиті з ЯДС, який ти завела/завів.

·       На верхньому рядку напиши своє прізвище та ім’я.

·       Тривалість виконання роботи 40 хв.

·       Кожне завдання виконуй з нового рядка, вказуй нумерацію завдань.

·       Записуй повну відповідь на поставлене запитання чи завдання, щоб не загубити бали.

·       Пиши охайно та розбірливо.

·       Перевір якість виконання завдань за допомогою світлофора. Поруч із перевіреним завданням намалюй кружечок відповідного кольору.

·       Оціни кожне завдання балами та відповідними рівнями (заповни таблицю «Ключ самооцінювання»).

·       Підрахуй свої бали та запиши.

·       Сфотографуй аркуші. 

·       Фотозвіт завантаж на пошту, з 27 квітня по 28 квітня, до 14:00 для перевірки.

 

Прізвище, ім’я ___________________________________ 27 квітня 2022 рік

Діагностувальна робота №8 з теми «Енергія»

Оціни свою роботу за ключем самооцінювання:

Бали

Зміст завдання

Бали

Рівень

1.

3 б.

Зчитування інформації з діаграми

 

 

2.

8 б.

Розпізнай джерела енергії за описом та заповни таблицю

 

 

3.

7 б.

Розподіли назви джерел енергії за видами

 

 

4.

3 б.

Скільки зубів у равлика?

(обчисли вираз)

 

 

5.

3 б.

Наведення аргументів

 

 

6.

6 б.

Робота з контурною картою України (замалюй кольоровими олівцями області, де розташовані АЄС)

 

 

7.

4 б.

Відповіді на запитання ситуацій

 

 

8.

4 б.

Підсумок з теми «Енергія»

(продовж речення)

 

 

9.

8 б.

Самооцінювання кожного завдання (світлофор)

 

 

10.

9 б.

Оцінювання власної роботи за ключем

 

 

Разом:

            55 б.

 

 

 

 

55-50 б. Високий рівень

49-44 б. Достатній рівень

43-27 б. Середній рівень

26-0 б. Початковий рівень

Підсумок виконаних завдань:

_____ б. із 55 балів - ________________________ рівень

Д/З.  Виконай попередні завдання з теми «Енергія»

у Друкованому зошиті,  якщо ти їх не виконав/не виконала.

Відпочинь. Руханка «Freeze Dance | Freeze Song | Freeze Dance for Kids | Music for Kids | The Kiboomers»

https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE

Відпочинь. Руханка «The Hokey Pokey Song with Actions»

https://www.youtube.com/watch?v=YzSJBowPECY

2 урок МАТЕМАТИКА

Урок 105

Тема: «Практичне застосування найпростіших навичок знаходження площі об’єктів прямокутної форми, довжини за їх площею та шириною. Розв’язування рівнянь»

Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:

27 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.155-157.

Якщо немає підручника, користуйся електронною версією

(публікація в блозі за 18 квітня 2022р.)

Пригадай і запам’ятай!

Щоб знайти периметр прямокутника, потрібно суму довжини а і ширини в помножити на 2.

S прямокутника P = (a + b) • 2

Щоб знайти периметр квадрата, потрібно сторону квадрата а помножити на 4.

S квадрата P = a • 4

 

Щоб знайти площу,

потрібно довжину а

помножити на ширину в.

 

S прямокутника S = a • b

S квадрата           S = a • a

 

 

Щоб знайти довжину a,

потрібно площу S

поділити на ширину в.

 

   а = S : b

   в = S : а

 

Правила на знаходження невідомих компонентів дій

1. Щоб знайти невідомий доданок (І Д. або ІІ Д.), треба від суми (С.) відняти відомий доданок.

2.  Щоб знайти невідоме зменшуване (Зм.), треба до різниці (Р.) додати від’ємник.

3. Щоб знайти невідомий від’ємник (В.), потрібно від зменшуваного відняти різницю.

4. Щоб знайти невідомий множник (І Мн. або ІІ Мн.), треба добуток (Д.) поділити на відомий множник.

5. Щоб знайти невідоме ділене (Діл.), треба частку (Ч.) помножити на дільник.

6. Щоб знайти невідомий дільник (Д-к), треба ділене поділити на частку.

1.    1. Виконай письмово. №379, підручник, с.155

Перевір!


2) Запиши вираз. У схему підстав знайдені числа. Зверху над виразом установи порядок дій.

Обчислення виконай письмово у стовпчик.

1.    2. Опрацюй самостійно. №380 (усно


1.    3. Опрацюй самостійно. Виконай письмово №381.

ПЕРЕВІР!

1.   4.  Опрацюй самостійно. Поясни №382 (усно


1.     5. Опрацюй самостійно №383.

ПЕРЕВІР!

1.    6. Виконай письмово №384.

1.    7. Опрацюй самостійно. Виконай письмово №385.

ПЕРЕВІР!

1.    8. Опрацюй самостійно. Виконай письмово №386.

ПЕРЕВІР!

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Д/З. Підручник, с.157, № 387 (задача);

ПІДКАЗКА!

 

Швидкість v

Час t

Відстань s

Гори

35 км/год

4 год

? км

Рівнини

43 км/год

7 год

? км

Спуски

85 км/год

2 год

? км

План розв’язання:

1)   Скільки км проїхав велогонщик на гірських етапах?

2)   Скільки км проїхав велогонщик на рівнинних етапах?

3)   Скільки км проїхав велогонщик на спусках?

4)   Яку загальну відстань подолав велогонщик?

5)   Скільки всього годин був на трасі велогонщик?

6)   Яка середня швидкість велогонщика?

Відповідь:

№ 388 (рівняння). Зверху записуй назви компонентів. 

При розв'язанні рівнянь називай правило на знаходження невідомого компонента 

(правила дивися у сьогоднішній публікації на початку уроку математики).

Відпочинь. Руханка «The Stop Song | Road Safety & Family Friendly | Educational Song For Kids & Families»

https://www.youtube.com/watch?v=DowlGfZMNOQ

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» 

(Урок 2)

Правильно оформлюй письмові роботи:

27 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

ТЕСТ

ПЕРЕВІР!

1

2

3

4

5

6

б 

 а

а 

 б

а 

а 

7

8

9

10

11

12

 б

 г

 г

в 

в 

 г

 

Хрестоматія, с.118-129.

Електронна версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»

(публікація у блозі за 18 квітня)

РОБОТА З ТЕКСТОМ.

Виконай завдання 1-4 в зошиті з української мови.

Завдання 1. Запиши відповіді на запитання.

1) Які персонажі казки викликають у тебе симпатію? Чому?

2) Чи можна Вередунку та Задираку назвати лідерами диварликів?

3)Як можна пояснити вислів «виплітаємо справжній ланцюг кривд»?

4) Чи не порушила Леся своє правило «Не можна шукати болючі місця, щоб бити по них ногою або словом», коли згадала про Пурпурову Шовковицю, страх висоти, невміння плавати?

5) Чому краще товаришувати, ніж ворогувати?

6)  Що зробило Кульгавку сміливою?

7) Як Задирака радить вправлятися з моторошними жахіттями?

Завдання 2. Знайди в тексті речення, у якому дівчинка Леся наводить  диварликам   визначення, що таке репутація країни. Запиши це визначення.

Репутація країни – це ________________________________________________________

Завдання 3. Запиши правила для покращення репутації країни від дівчинки Лесі для мешканців Країни Диварликів. Кожне правило починай з частки НЕ і дієслова.


1.     Зразок: Не ображайте нікого.

2.    __________________________________________  

     3.___________________________________________  

     4. __________________________________________

Завдання 4. Розглянь ілюстрацію Марисі Рудської до казки Лариси Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

 і поміркуй, як би можна описати даного персонажа. Використай речення з тексту казки або придумай власні висловлювання. Намалюй і запиши опис у таблиці (за зразком).

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

Відпочинь. Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка «Hare Dance»  https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Д/З. Хрестоматія, с.118-129, виконати завдання 1-4 (дивися вище).

Відпочинь після уроку. Руханка танець “Pen, Eraser and Pencil Dance

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!












































11 коментарів:

  1. Жоріку, дякую за старанність та наполегливість.
    Так тримати.
    Я пишаюся тобою.

    ВідповістиВидалити
  2. Математика+
    Укр.мова+
    ЯДС+
    Дорошкевич+

    ВідповістиВидалити