понеділок, 18 квітня 2022 р.

ДН-18.04.2022 рік (Понеділок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ    18.04.2022 рік (Понеділок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу

Понеділок

 

Вівторок

УВАГА!!!

 

Онлайн-уроки з 9:00

 

Англ.мова

у вівторок – о 9:00;

у четвер – об 10:50.

 

Пол.мова

у середу – о 10:15;

у п’ятницю – о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

ЯДС (ПРО)

 

Англ.мов

2.

Математика

ЯДС(МОВ)

3.

Українська мова

 

Математ

4.

ЯДС

(СіЗО/ГіО)

 

Муз.мист

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

18 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО) 

ТЕМА МІСЯЦЯ «ЕНЕРГІЯ»

ПРИГОДА ТРЕТЯ «Атомна електростанція»

 (науково-популярна стаття про атомні електростанції АЕС). (Підручник,с.100-101, друк.зош., с.46)

ПРОЧИТАЙ І ДІЗНАЄШСЯ БАГАТО КОРИСНОГО ДЛЯ СЕБЕ!

Ядерна енергетика України — галузь української енергетики,

яка використовує ядерну енергію для виробництва електричної і теплової енергії.

В електроенергетиці України генерувальна потужність атомних електростанцій (АЕС) становить приблизно 24,5 %.

В критичні зимові періоди на частку АЕС припадає понад 50 % електроенергії, яка виробляється в Україні.

За кількістю ядерних реакторів Україна посідає дев'яте місце у світі та п'яте в Європі.

В Україні діють 4 (Чорнобильська АЕС припинила свою роботу 15 грудня 2000 р.) атомних електростанцій з 15 енергоблоками, одна з яких, Запорізька АЕС з 6 енергоблоками загальною потужністю в 6000 МВт є найпотужнішою в Європі.

У 2009 році відсоток ядерної енергетики сягнув 48 % від усього виробництва електроенергії в Україні.

Крім того, в 1996 році була заснована Національна компанія ядерної енергетики «Енергоатом» для поліпшення енергозабезпечення промисловості та суспільного сектора, підвищення якості діяльності атомних електростанцій, забезпечення їх конкурентоспроможності в умовах енергетичного ринку.

«Енергоатом» охоплювала п'ять атомних електростанцій

Запорізька АЕС (Енергода́р — місто в Василівському районі Запорізькій області. Розташоване на лівому березі Каховського водосховища Дніпра, за 120 км — від обласного центру Запоріжжя);

Південноукраїнська АЕС (Южноукраї́нськ — місто у Вознесенському районі Миколаївської області України);

Рівненська АЕС (Вара́ш — місто у Рівненській області України, центр Вараського району);

Хмельницька АЕС (Неті́шин — місто в Україні, у Шепетівському районі Хмельницької області);

Чорнобильська АЕС (Прип'ять/Славутич. При́п'ять — покинуте місто обласного значення, у Вишгородському районі Київської області. Засноване 4 лютого 1970 року на березі річки Прип'ять. Славу́тич — місто обласного підпорядкування в Київській області, розташоване на лівому березі Дніпра).

Атомні електростанції в Україні

1.    Прочитай науково-популярну статтю «Атомна

електростанція» (п., с.100).

·       Звідки українці отримують понад 50% електроенергії?

·       Що спільного між каструлею та ядерним реактором?

·       Скільки грамів урану треба, щоб замінити 4 тонни вугілля?

·       Як відбувається ланцюгова ядерна реакція?

Про все це ти дізнаєшся, подивившись новий анімаційний ролик Енергоатома «Як працює АЕС».

Неочікуваною новиною для тебе стане надзвичайний рівень безпеки, який гарантують сучасні українські АЕС, а також той факт, що за рівнем викидів забруднюючих речовин АЕС практично не відрізняються від найчистіших вітроелектростанцій.

Менше трьох хвилин тобі знадобиться, щоб отримати базові знання про найпотужнішого виробника електроенергії в Україні – НАЕК «Енергоатом».

Відео. «Анімаційний ролик «Як працює АЕС»

https://www.youtube.com/watch?v=2gBMMjOZ7fA

В Україні, як і в усьому світі, атомна енергетика була й залишається стратегічно важливою сферою економіки.

Відео. «Перспективи розвитку атомної енергетики: Запорізька АЕС | Українські реформи»

https://www.youtube.com/watch?v=TBpNXYRu4Qk

2.    Виконай усно завдання 1-5 (підручник, с.101),

·       Використай інформацію до завдання 2, п., с.101 та др.зош., с. 46.

·        Використай інформацію до завдання 3-4, п., с.101

ПЕРЕДИВИСЯ І ПОМІРКУЙ!

Відео. «Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалася в пам’яті. Одна історія»

https://www.youtube.com/watch?v=UhgXiUf9vX8

Події цього дня стали однією з наймасштабніших трагедій для людства. Вибух, який зруйнував життя тисячам людей і утворив багатокілометрову зону відчуження, назавжди закарбувався в пам’яті не одного народу.

·       Використай інформацію до завдання 5, п., с.101

ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ! ПЕРЕДИВИСЯ І ПОМІРКУЙ!

Відео. Тварини Чорнобиля. Рідкісні кадри мешканців зони відчуження

https://www.youtube.com/watch?v=zQ1vEc319HU

Науковець-зоолог Сергій Гащак вже 30 років досліджує фауну Чорнобильської зони. Він поставив на території Зони спеціальні пристрої - фотопастки, які фіксують життя тварин у їхньому природньому середовищі. На території Чорнобильської зони живе багато різноманітних тварин: олені, лосі, кабани, вовки, рисі, сарни. Уперше за останні 100 років навіть з'явилися ведмеді. На думку дослідника, вплив аварії на фауну Зони був радше позитивний, адже людина покинула цю територію, і тварини отримали змогу полювати й розмножуватись в умовах дикої природи, не боячись потрапити на забій.

1.    Виконай письмово завдання 1,2,3 в друкованому зошиті,

с.46.

Щоб правильно виконати завдання 3, використай мапу України (дивися публікацію вище).

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Д/З. Підручник, с.100-101;

Друкований зошит, с.46.

Відпочинь.  Виконай руханку «Голова, плечі коліна». https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ

2 урок МАТЕМАТИКА

Урок 99. Тема: «Ар (а). Гектар (га). Перетворення одиниць площі» (підручник, с.132-135)

18 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1.    Практичне завдання №311, підручник, с.132.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Для вимірювання більших площ, використовують і більші одиниці вимірювання: 1 ар (а), 1 гектар (га).


2.    Опрацюй усно №312, підручник, с.133.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!


3.    Виконай письмово. Задача №313, підручник, с.133.



4.    Опрацюй самостійно №314 (усно), підручник, с.133.


ЦЕ ЦІКАВО!

Опу́дало, страшо́к, соло́м'яний дід, іноді поторо́ча, пугало у сільському господарстві (на городах) – конструкція зі шматків старого одягу, поліетилену на дерев'яному, металевому або іншому каркасі, що використовується для відлякування шкідників –  наприклад, птахів.

ПОМІРКУЙ ТА ОБЧИСЛИ!

Якщо: 1 сотка = 1 ар = 100 м² – одне опудало, а

             8 соток = 8 ар = 800 м²– вісім опудал, а для площі

             500 м² потрібно виготовити 5 опудал.

Значить: 800 м² : 100 м² = 8 опудал.

Або ІІ спосіб:

1)   800 м² – 500 м² = 300 м² – залишилося землі без опудал;

2)   300 м² : 100 м² = 3 опудала потрібно виготовити.

Відповідь: ще потрібно виготовити 3 опудала.

5.    Виконай письмово №315, підручник, с.134.


Перевір свої записи під час онлайн-уроку.



6.    Опрацюй самостійно №316 (усно), підручник, с.134.

Виконай перетворення.

ПРИГАДАЙ!

1 га = 100 а

1 а = 100 м²

1 га = 10000 м²

ПЕРЕВІР!

          

Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні руки»

(повтори, якщо зможеш)

https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo

7.    Опрацюй самостійно №317 (усно), підручник, с.134.

Порівняй величини (>, <, =).

ПРИГАДАЙ!

1 га = 100 а    

1 а = 100 м²

1 га = 10000 м²

ПЕРЕВІР!

    8. Опрацюй самостійно №318, підручник, с.134:

1)-точка 1 – порахуй на калькуляторі;

1)-точка 2 – виконай обчислення в зошиті;

2) розв’яжи задачу письмово.

ПЕРЕВІР ОБЧИСЛЕННЯ НА КАЛЬКУЛЯТОРІ!


ЗАПИШИ ВИРАЗ, ВИКОНАЙ ОБЧИСЛЕННЯ НА ПОРЯДОК ДІЙ!


РОЗВ’ЯЖИ ЗАДАЧУ. ЗАПИСИ ВИКОНАЙ У ЗОШИТІ!



    9.    Опрацюй самостійно. Виконай письмово №319, с.135.


  
Перевір, чи правильно ти розв’язав/розв’язала задачу:

Магазин

Форма

Довжина

Периметр

Площа

Хлібний

Квадрат

60 дм

? м

однаковий

-

М’ясний

Прямокутник

8 м

? м²

План розв’язання:

1)   Знайди периметр хлібного магазину? (Р = а • 4). Переведи в однакові одиниці вимірювання.

2)   Знайди ширину м’ясного магазину.

3)   Знайди яку площу займає м’ясний магазин (S = а • в).

Запиши відповідь.

Д/З. Підручник, с.132-135, №322 (геометрична задача),

№323 (вирази зі змінною. Обчислення виконай письмово в стовпчик); 
 Правильно виконуй записи у виразах зі змінною:

Якщо k = 656, то 480 • k : 8 + 11740 = 480 • 656 : 8 + 11740 =

Зверху над виразом укажи порядок дій та виконай письмові обчислення в стовпчик.

Друкований зошит, Урок 99, с.47-48 (якщо немає др.зош, виконай завдання 1-5 в робочому).



Руханка танець «Marshmallow Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: «Прислівник як самостійна частина мови»

Правильно оформлюй письмові роботи:

18 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Пропоную передивитися відео: «Прислівник як частина мови»

   https://www.youtube.com/watch?v=seXn-A6Hjo8


1.    Виконай письмово.

Вправа 1, с.88-89 (виконай письмово Вправу-точку 2 за зразком)

1.    Робота з текстом «Історія дронів».

·       Прочитай текст і дізнаєшся, чому дрони так назвали.

·       Прочитай у тексті виділені прислівники. Усно постав до них запитання.

Історія дронів

Дроном сьогодні прийнято називати майже будь-які невеликі механізми, які літають на вилученому керуванні, без пілота.

Слово «drone» в англійській мові має значення «джміль, трутень». І це чудово характеризує сам апарат – невеликі розміри, здатність до польоту. Але основною причиною, чому безпілотники назвали саме так, є характерний шум, дзижчання, яке апарат видає при польоті – як рій джмелів або трутнів. Правда, спочатку це було скоріше жартівливим прізвиськом для гучних апаратів. Зараз дроном звично називають будь-який безпілотний літальний апарат, незважаючи на його призначення і розміри.

Перші безпілотні механізми з'явилися ще в самому кінці XIX століття.

Дрони активно використовуються в побутових цілях, у сільському господарстві. Ці пристрої допомагають швидко відслідковувати стан багатьох систем і комунікацій, вчасно виявляючи аварії.

Існує чимало завдань, які здатні виконувати дрони, наприклад, відео- й фотозйомка, постановка радіоперешкод, гасіння пожежі, для підводних та повітряних досліджень, шукати заблукалих у лісі людей, захистити врожай від шкідників, чи інша механічна робота.

Дві основні причини, з яких ці дії дедалі частіше довірятимуть безпілотникам – економія й безпека.

А сьогодні в системи безпеки починає входити новий елемент – захист від дронів. Із кожним днем ми все далі крокуємо у майбутнє, але у кожного нового прояву технічного прогресу завжди є дві сторони.


ВІДЕО «Українські фермери використовують дрони у сільському господарстві»

Нові технології у сільському господарстві. Оглянути 100 гектарів поля за годину, або підрахувати до зернини, все висаджене. Це - реально, а головне просто! Як це можливо

https://www.youtube.com/watch?v=3tSUnAL6-e0

1.    Виконай вправу усно.

(письмово Вправу-точку за зразком)

1.    Виконай вправу усно

(за зразком, використовуючи схеми речень)

1.    Виконай Вправу 3, с.88-89.

ПРИГАДАЙ!

Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори, якщо зможеш)

https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ

Д/З. Підручник, Вправа 4, с.89,

Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

Д/З. Хрестоматія (3-4 клас). Оксана Караванська «Вишиванка», с.130-131, читати 5 разів+ 5 запитань до тексту в Щоденник вражень.

Електронна версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»:

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/hrestomatiya_ukr-lit-3-4klass.pdf

Аудіо-уривок. Оксана Караванська «Вишиванка» (Уривок з Хрестоматії для 3-4 класів)

https://www.youtube.com/watch?v=zywsWny9vQ8

Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні руки» (повтори, якщо зможеш)  https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo

Уважно читай та користуйся інструкціями

до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!


 



















 




 




23 коментарі:

  1. Укр мова +
    Математика +
    Ядс про +
    Вероніка

    ВідповістиВидалити
  2. Данило
    Математика+
    Укр мова+
    Ядс+

    ВідповістиВидалити
  3. Математика+
    Укр.мова+
    ЯДС+
    Дорошкевич🇺🇦

    ВідповістиВидалити
  4. Артемчику, розумничок.
    Пишаюся тобою.
    Так тримати.

    ВідповістиВидалити
  5. Ратушняк Дарина
    ЯДС +
    Математика +
    Укр мова +

    ВідповістиВидалити