середа, 13 квітня 2022 р.

ДН-13.04.2022 рік (Середа)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        13.04.2022 рік (Середа)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу

Середа

Четвер

 

УВАГА!!!

 

Онлайн-уроки з 9:00

 

Англ.мова

у вівторок – о 9:00;

у четвер – об 10:50.

 

Пол.мова

у середу – о 10:15;

у п’ятницю – о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

Математика

ЯДС(МАО)

 

2.

Укр. мова

ЯДС(ТЕО)

 

3.

ЯДС (ПРО)

Англ.мова

 

4.

Пол.мова

Обр.мист.

 

5.

Інформатика

 

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок ЯДС (ПРО)

ТЕМА МІСЯЦЯ «ЕНЕРГІЯ»

Тема «Чому слід заощаджувати енергію та ресурси?»

(Підручник,с.96-97, друк.зош., с.45)

 Якщо немає підручника, користуйся електронною версією.

ЗАПАМ’ЯТАЙ!

Енергозбереження (енергоощадність або енергоощадження) – це зменшення споживання енергії шляхом використання меншої кількості енергетичних послуг.

Пропоную передивитися відео:

Відео. Народження кіловатів: звідки береться електрика

https://www.youtube.com/watch?v=xWJBcO9Z-Hk

Мультфільм. «Добре світло». Энергозбереження – дітям

https://www.youtube.com/watch?v=EbvMfsux91c

Відео. «Енергоощадні лампи і лампи накалювання: за і проти».

https://www.youtube.com/watch?v=Zgaz52Y1iD8


1.    Попрацюй з підручником. Виконай завдання 1-6, с.96-97.



ПРОЧИТАЙ! ЦЕ ЦІКАВО!

Що таке тепловізор?

Тепловізорце прилад, що вловлює теплове випромінювання від різних об’єктів і перетворює його на зображення на екрані.

Тепловізор – це сучасний портативний або стаціонарний пристрій, здатний реєструвати тепловий розподіл температури об'єкта, що досліджується, в інфрачервоному діапазоні, за допомогою якого знімаються дані теплового випромінювання будь-якого об’єкта.

Дані реєстрації прилад в режимі онлайн передає на дисплей, де оператор бачить у видимому спектрі даний розподіл. Картинка на екрані забарвлює в різні кольори різні температурні ділянки об'єкта.

Будова тепловізора

Області застосування приладу можуть бути різними:

·       * насамперед військові цілі, а також цілі охорони особливих територій та    об'єктів;

·       * будівництво, а також ефективність експлуатації будівель – визначення      величини тепловтрат;

·       * медичне використання діагностики деяких захворювань;

·       * для швидкої діагностики та контролю справності роботи обладнання;

·       * під час роботи рятувальних служб;

·       * у промисловості та металургії;

·       * полювання, як прилад нічного бачення;

·       * наука, зокрема, астрономія та астрофізика.

Відпочинь. Руханка «Freeze Dance | Freeze Song | Freeze Dance for Kids | Music for Kids | The Kiboomers»

https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE

Пропоную виконати нестандартні завдання:







Власні міркування з цієї теми запиши в Щоденник вражень 

(7 речень).

Есеневеликий твір, який виражає індивідуальні враження й міркування з конкретної теми.


1.    Виконай завдання в Друкованому зошиті, с.45

(Разом із близькими пройди тест).


Готуємо проєкт «Позбудься зайвого?»

(Підручник,с.98-99)

Ми мали готувати цей проєкт в школі. Але, на жаль, сьогодні ми не можемо повернутися за парти, до звичайного навчання. 

Тому готувати та презентувати проєкт непотрібно, але навчитися раціонально користуватися речами, простором та часом необхідно.

Тому деякі поради проєкту стануть у нагоді, а саме:




ЗАПАМ’ЯТАЙ!


ВИСНОВОК! Розподіляй речі на 4 категорії:  «сміття», «віддати», «шкода», «однозначно залишити».

Відео. Корисні підказки. «Позбудься зайвого»

(У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Від них також потрібно навчитися позбавлятися. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях).

https://www.youtube.com/watch?v=pRHbBrr3p-c

Відпочинь. Руханка «The Hokey Pokey Song with Actions»

https://www.youtube.com/watch?v=YzSJBowPECY

Д/З.Підручник, с.96-99, др.зош.,с.45.

2 урок МАТЕМАТИКА

Урок 98.

Тема: «Інші одиниці площі. Співвідношення між ними»

Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:

13 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.128-131.

Якщо немає підручника, користуйся електронною версією.

Пригадай!

Щоб знайти площу, потрібно довжину помножити на ширину.

S прямокутника S = a • b

S квадрата           S = a • a

1.    Виконай усно №298.


1.    Опрацюй самостійно.

Практичне завдання №299. Накресли.

(користуйся Довідничком)

1.    Опрацюй самостійно. Виконай усно №300.

(користуйся Довідничком)

1.    Виконай письмово №301. ПЕРЕВІР!

1.    Опрацюй самостійно.

Практичне завдання №302. Виконай усно.

(Виміряй сторони марки в міліметрах (мм) і дізнайся її площу).

1.     Опрацюй самостійно №303. Запиши вираз на порядок дій.

Зверху над виразом установи порядок дій. 

Обчислення виконай письмово у стовпчик і знайдеш пояснення, 

що таке «поштова марка». ПЕРЕВІР ОБЧИСЛЕННЯ!

1.     Опрацюй самостійно №304. Запиши та розв’яжи рівняння.

Зверху напиши назви компонентів дій.

Повтори правила на знаходження невідомих компонентів:

1. Щоб знайти невідомий доданок (І Д. або ІІ Д.), треба від суми (С.) відняти відомий доданок.

2.  Щоб знайти невідоме зменшуване (Зм.), треба до різниці (Р.) додати від’ємник.

3. Щоб знайти невідомий від’ємник (В.), потрібно від зменшуваного відняти різницю.

4. Щоб знайти невідомий множник (І Мн. або ІІ Мн.), треба добуток (Д.) поділити на відомий множник.

5. Щоб знайти невідоме ділене (Діл.), треба частку (Ч.) помножити на дільник.

6. Щоб знайти невідомий дільник (Д-к), треба ділене поділити на частку.

ПЕРЕВІР РОЗВ’ЯЗАННЯ РІВНЯНЬ! 

ЗАПИШИ ВІДПОВІДЬ РІВНЯНЬ!

1.    Виконай письмово №305. ПЕРЕВІР!

  Дано: 1) футбольне поле:

             а = ? м, у 2 рази більша, ніж ширина

             в = 45 м

           2) баскетбольне поле:

             а = 28 м

             в = ? м, на 13 м менша, ніж довжина

  Знайти: S ф.п. - ? м²;

               S б.п. - ? м²;

              на скільки більша м² S ф.п., ніж S б.п.

1.    Опрацюй самостійно. Виконай письмово №306.

ПЕРЕВІР!

Опрацюй самостійно. Виконай письмово №307.

ПЕРЕВІР!

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за посиланням)  https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Д/З. Підручник, с.131, № 308 (задача на знаходження площі);

№309 (розв’яжи два рівняння. Укажи назви невідомих компонентів. Знайди корені рівнянь, запиши відповідь).

Відпочинь. Руханка «The Stop Song | Road Safety & Family Friendly | Educational Song For Kids & Families»

https://www.youtube.com/watch?v=DowlGfZMNOQ

3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Підготовка до перевірної роботи з теми «Дієслово».

«Що я знаю/умію?» (Повторення вивченого про дієслово)

Правильно оформлюй письмові роботи:

13 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Підручник, с.88.

Якщо немає підручника, користуйся електронною версією.

1.    с.88, вправа 2 (усно).

Прочитай текст, розкриваючи дужки. Використай дієслова у різних часових формах: в минулому, теперішньому та майбутньому часах.

Тренувальні вправи на закріплення та повторення теми!

1.    Вправа (письмово).

Запиши речення. Визнач, з якою частиною мови пов’язане дієслово.

Іванко читає цікаву книжку.

2.    Вправа (письмово).

Утвори всі часові форми дієслів.

Зразок!

Зеленіти – зеленіє (теп.ч.), зеленіло (мин.ч.), зеленітиме (майб.ч.).

Гратися –

3.    Вправа (письмово).

Устав пропущені особові закінчення дієслів.

Говор…мо, дума…мо.

ПРИГАДАЙ!


1.    Вправа (письмово).

Запиши дієслова, розкриваючи дужки.

(Не)добачати, (не)говорити, (не)дочувати, (не)співати.

2.    Вправа (письмово).

До іменників добери споріднені дієслова майбутнього часу.

Зразок!

Учитель – учитиме, буде вчити.

Письмо – ……, …… .

Плавання – ……, …… .

Відпочинь. Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка «Hare Dance»  https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Д/З. Виконати перевірну роботу з теми «Дієслово»

Хрестоматія, с.112-117, читати 5 разів+5 запитань до тексту 

в Щоденник вражень. (Прочитай твір Катерини Бабкіної «Мсьє

 Жак та квітнева риба»).

(фотозвіт виконаної роботи з української мови відправляй на пошту) svetlanaivanovich65@gmail.com

Виконай роботу за інструкцією:

·       Роботу виконай на аркушах, якщо є можливість роздрукувати, або в зошиті з української мови на новій сторінці.

·       На верхньому рядку напиши своє прізвище та ім’я.

·       Тривалість виконання роботи 40 хв.

·       Кожне завдання виконуй з нового рядка, вказуй нумерацію завдань.

·       При списуванні завдань, виділяй орфограми зеленим кольором.

·       Пиши охайно та розбірливо.

·       Перевір кожне завдання. Помилки виправляй синім олівцем.

·       Перевір якість виконання завдань за допомогою світлофора. Поруч із перевіреним завданням, намалюй кружечок відповідного кольору.

·       Постав позначку на шкалі самооцінювання.

·       Сфотографуй аркуші виконаної перевірної роботи

·       Фотозвіт завантаж на пошту, з  13 по 14 квітня, до 18:00 для перевірки.

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!



















15 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дмитрику, розумничок.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Настюшко, розумничка.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Жоріку, розумничок.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Настюшко, розумничка.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  5. Укр.мова +
    Матем. +
    Перевірна робота+
    ЯДС+
    Вероніка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Веронічко, розумничка.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  6. Укр.мова+
    Матем.
    ЯДС+
    Дорошкевич

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашунечко, розумничок.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  7. Марія Орлова
    Укр.мова+
    ЯДС+
    Матем+
    Перевірна робота+

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Машунечко, розумничка.
      Дякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  8. Ратушняк Дарина
    Укр мова +
    Математика +
    Ядс +

    ВідповістиВидалити