вівторок, 26 квітня 2022 р.

ДН-26.04.2022 рік (Вівторок)-4 клас

 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ        26.04.2022 рік (Вівторок)

Привіт, мій маленький друже.

Ти готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!

ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ МОДНО!

Розпочни свій день з позитиву.

РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».

https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524

Прочитай усю публікацію від початку до кінця,

а потім виконуй завдання.

Користуйся підручниками або електронними версіями.

Розклад уроків 4-І класу


Вівторок 

Середа

УВАГА!!!

Онлайн-уроки 

з 9:00

Англ.мова

у вівторок – 

о 9:00;

у четвер – 

об 10:50. 

Пол.мова

у середу – 

о 10:15;

у п’ятницю – 

о 9.00.

Обговорення досягнень дитини у вільний час

1.

Англ.мов

ЯДС(ПРО)

2.

Математ.

Математ.

3.

ЯДС(МОВ)

Укр.мова

4.

Муз.мист.

Пол.мов

5.

 

Інформат.

 

Поради від Світлани Леонідівни

«Щоб дистанційне навчання було легким»

(дивися публікації ДН-13-18.03.2022р.).

НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ СЬОГОДНІ

1 урок МАТЕМАТИКА

(обов’язково користуйся підручником)

Урок 104. «Практичні завдання. Розв’язування задач»

(підручник, с 152-154)

Правильно оформлюй письмові роботи:

26 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

1.    Виконай усно №367, с.152.

2.    Виконай письмово №368, с.152.

Пригадай!

Перевір!

3.    Виконай усно №369, с.152.

4.    Виконай письмово №370, с.152.

Перевір!

Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes

https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA

5.    Виконай усно №371, с.153.

Перевір!

6.    Опрацюй письмово №372, с.153.

(Накресли схему-малюнок до задачі)

Перевір!

7.    Виконай письмово у стовпчик №373, с.153.


8.    Опрацюй письмово №376, с.154.

Д/З. Підручник, с.154, виконай письмово №377

(задача на зустрічний рух. Накресли схему-малюнок до задачі та розв'яжи);

 №378 (порівняй величини);

Друкований зошит. Урок 104, с.55-56 (якщо немає др.зош, виконай завдання 1-4 в робочому).

Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s

2 урок ЯДС (МОВ)

Тема: «Що я знаю/умію. Прислівник»

(підручник, с.101)

Правильно оформлюй письмові роботи:

26 квітня

Дистанційне навчання

(класна та домашня робота не відокремлюються)

Матеріал для повторення

ПРИГАДАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ!

ПРИГАДАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ!

Онлайн-вправа. Правопис прислівників

https://learningapps.org/watch?v=p5v7u93d322&fbclid=IwAR1jcXlvQLr79BTt0DzSa0vzTKqVplsn-HUOeTMLJjjgym5aSBmJb-OKIgQ

Виконай письмово. Вправа 1

Виконай усно. Вправа 2

Виконай письмово. Вправа 3

Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори, якщо зможеш)

https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ

Д/З. Підручник, с.101, Вправа 1 (виконай письмово);

Вправа 2, виконай письмово за зразком;

Д/З. Хрестоматія (3-4 клас).

Підготуйся до тесту

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність», с.118-129, читати 5 разів. Читай уважно. 

Електронна версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»

(публікація у блозі за 18 квітня)

РОБОТА З ТЕКСТОМ.

Виконай завдання в Щоденнику вражень:

1.   1.  Що відомо про диварликів?

На основі інформації з тексту заповни таблицю:

 

Хто вони такі?

 

Звідки взялися?

 

Місце, де вони мешкають

 

Їхня мрія

 

Особливості характеру

 

 

Хто відкрив

Країну диварликів?

 

2.    2. Знайди в прочитаному уривку речення, у яких трапилися ці слова, і поясни їхнє лексичне значення.

Дурбелики, метляти, чатувати, трофей, потермосити, роззирнутися, кпини.

-         У разі труднощів звертайся до тлумачного словника.

-         Поміркуй, чим можна пояснити відсутність слова в тлумачному словнику.

-         Познач ˅ твердження, з яким або якими ти погоджуєшся.

·       Це слово, яке вигадала письменниця.

·       Це слово, яке застаріло й не вживається в сучасній мові.

·       Це слово, яке вживають у певній місцевості.

·       Це слово іншомовного походження.

3.    3. Знайди в тексті речення, у якому дівчинка Леся наводить диварликам визначення, що таке гідність. Запиши це визначення.

Гідність – це

_______________________________________________________

_______________________________________________________

4.   4. Запиши правила гідної поведінки, про які розповідає дівчинка Леся диварликам. 

Як ти гадаєш, у яку колонку треба записати правила Лесі?

Доповни виділену кожну комірку власними правилами гідної поведінки.

Правила гідної поведінки

Чого не можна робити?

Що треба робити?

 

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

_____________________________

 

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

5. Поспілкуйся в чаті. Обери, з ким із однокласників/однокласниць ти хочеш обговорити свій варіант заповнення таблиці. 

У зошиті з української мові на новій сторінці підготуй таблицю 

для тесту:

27 квітня

Дистанційне навчання

Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

ТЕСТ

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

Відпочинь. Руханка танець «Ice Cream Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=q2gT1d_JFR4

3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА

Відпочинь після уроку. Руханка танець “Pen, Eraser and Pencil Dance”

https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g

4 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Тема: «ВЕЛИКОДНЯ РАДІСТЬ» - урок музичного мистецтва 🎶🎵🎶 (початкова школа)

https://www.youtube.com/watch?v=5H_IxN9Vkdc

Уважно читай Покрокові інструкції та користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.

Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще раз публікацію.

Спочатку думай, а потім виконуй завдання і записуй.

Я впевнена, тобі під силу всі завдання.

Не потрібно здаватися, а лише трішки подумати

й відразу знайдеться правильне рішення.

І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!

ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.

Бажаю гарного та легкого дня!




8 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дмитрику, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
      Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Жоріку, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
      Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Данилко, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
      Так тримати. Я пишаюся тобою.

      Видалити
  4. Математика+
    Укр.мова+
    Дорошкевич🇺🇦

    ВідповістиВидалити