ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 26.04.2022 рік (Вівторок)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними
версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Вівторок |
Середа |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у вівторок – о 9:00; у четвер – об 10:50. Пол.мова у середу – о 10:15; у п’ятницю – о 9.00. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
Англ.мов |
ЯДС(ПРО) |
|
2. |
Математ. |
Математ. |
|
3. |
ЯДС(МОВ) |
Укр.мова |
|
4. |
Муз.мист. |
Пол.мов |
|
5. |
|
Інформат. |
Поради від Світлани Леонідівни
«Щоб дистанційне навчання було легким»
(дивися
публікації ДН-13-18.03.2022р.).
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ
СЬОГОДНІ
1 урок МАТЕМАТИКА
(обов’язково користуйся підручником)
Урок 104. «Практичні завдання. Розв’язування задач»
(підручник, с 152-154)
Правильно оформлюй письмові роботи:
26 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
1. Виконай
усно №367, с.152.
2.
Виконай письмово №368, с.152.
Пригадай!
Перевір!
3.
Виконай усно №369, с.152.
4.
Виконай письмово №370, с.152.
Перевір!
Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes
https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA
5.
Виконай усно №371, с.153.
Перевір!
6.
Опрацюй письмово №372, с.153.
(Накресли схему-малюнок до задачі)
Перевір!
7.
Виконай письмово у стовпчик №373, с.153.
8.
Опрацюй письмово №376, с.154.
Д/З. Підручник, с.154, виконай письмово №377
(задача на зустрічний рух. Накресли схему-малюнок до задачі та розв'яжи);
№378 (порівняй величини);
Друкований зошит. Урок 104, с.55-56 (якщо немає др.зош, виконай завдання 1-4 в робочому).
Відпочинь. Robot Dance (Танець робота), дитяча руханка
https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&t=1s
2 урок ЯДС (МОВ)
Тема: «Що я знаю/умію. Прислівник»
(підручник, с.101)
Правильно оформлюй письмові
роботи:
26 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Матеріал для повторення
ПРИГАДАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ!
ПРИГАДАЙ І ЗАПАМ’ЯТАЙ ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ!
Онлайн-вправа. Правопис
прислівників
Виконай письмово. Вправа 1
Виконай усно. Вправа
2
Виконай письмово. Вправа
3
Відпочинь.
Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори,
якщо зможеш)
https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ
Д/З. Підручник, с.101, Вправа 1 (виконай письмово);
Вправа 2, виконай письмово за зразком;
Д/З. Хрестоматія (3-4 клас).
Підготуйся до тесту:
Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність», с.118-129, читати 5 разів. Читай уважно.
Електронна
версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»
(публікація у блозі за 18 квітня)
РОБОТА З ТЕКСТОМ.
Виконай завдання в Щоденнику вражень:
1. 1. Що
відомо про диварликів?
На
основі інформації з тексту заповни таблицю:
Хто вони такі? |
|
Звідки взялися? |
|
Місце, де вони мешкають
|
|
Їхня мрія |
|
Особливості характеру |
|
Хто відкрив Країну диварликів? |
|
2. 2. Знайди
в прочитаному уривку речення, у яких трапилися ці слова, і поясни їхнє лексичне
значення.
Дурбелики,
метляти, чатувати, трофей, потермосити, роззирнутися, кпини.
-
У разі труднощів звертайся до тлумачного
словника.
-
Поміркуй, чим можна пояснити відсутність
слова в тлумачному словнику.
-
Познач ˅
твердження, з яким або якими ти погоджуєшся.
· Це
слово, яке вигадала письменниця.
· Це
слово, яке застаріло й не вживається в сучасній мові.
· Це
слово, яке вживають у певній місцевості.
· Це
слово іншомовного походження.
3. 3. Знайди в тексті речення, у якому дівчинка
Леся наводить диварликам визначення, що таке гідність. Запиши це визначення.
Гідність – це
_______________________________________________________
_______________________________________________________
4. 4. Запиши
правила гідної поведінки, про які розповідає дівчинка Леся диварликам.
Як ти гадаєш, у яку колонку треба записати
правила Лесі?
Доповни виділену
кожну комірку власними правилами гідної поведінки.
Правила
гідної поведінки |
|
Чого не
можна робити? |
Що треба
робити? |
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________
|
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _____________________________ |
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________
|
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ |
5. Поспілкуйся в чаті. Обери, з ким із однокласників/однокласниць ти хочеш обговорити свій варіант заповнення таблиці.
У зошиті з української мові на новій сторінці підготуй таблицю
для тесту:
27
квітня
Дистанційне
навчання
Лариса Денисенко «Як диварлики
віднайшли у собі гідність»
ТЕСТ
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
Відпочинь. Руханка танець «Ice Cream Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=q2gT1d_JFR4
3 урок АНГЛІЙСЬКА МОВА
Відпочинь після уроку. Руханка танець “Pen, Eraser and Pencil Dance”
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
4 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «ВЕЛИКОДНЯ РАДІСТЬ» - урок музичного
мистецтва 🎶🎵🎶 (початкова школа)
https://www.youtube.com/watch?v=5H_IxN9Vkdc
Уважно читай Покрокові інструкції та
користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Дмитро Пугач
ВідповістиВидалитиД/з +
Дмитрику, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
ВидалитиТак тримати. Я пишаюся тобою.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДз+
ВідповістиВидалитиДанилко, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
ВидалитиТак тримати. Я пишаюся тобою.
Жоріку, дякую, що своєчасно виконуєш завдання. Розумничок.
ВідповістиВидалитиТак тримати. Я пишаюся тобою.
Математика+
ВідповістиВидалитиУкр.мова+
Дорошкевич🇺🇦