ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 11-12.04.2022 рік (Понеділок-Вівторок)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними
версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Понеділок |
Вівторок |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у
вівторок – о 9:00; у
четвер – об 10:50. Пол.мова у середу
– о 10:15; у
п’ятницю – о 9.00. Обговорення
досягнень дитини у вільний час |
|
1. |
ЯДС (ПРО) |
Англ.мов |
|
2. |
Математика |
ЯДС(МОВ) |
|
3. |
Українська мова |
Математ |
|
4. |
ЯДС (СіЗО/ГіО) |
Муз.мист |
Поради
від Світлани Леонідівни
«Щоб дистанційне навчання було легким»
(дивися
публікації ДН-13-18.03.2022р.).
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ
СЬОГОДНІ
11-12 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
1 урок ЯДС (ПРО)/ЯДС (СіЗО/ГіО)
ТЕМА МІСЯЦЯ «ЕНЕРГІЯ»
ПРИГАДАЙ!
Енергія (у перекладі з грецької — «сила в
дії») — це фізична величина,
загальна кількісна міра руху і взаємодії всіх видів матерії.
Енергія
не виникає ні з чого і нікуди не зникає, вона може тільки переходити з одного
стану в інший (закон збереження енергії).
Енергія
поєднує всі явища природи в одне ціле.
Джерело енергії
— це речовини і процеси, використання
яких дає можливість отримати енергію, необхідну для життєдіяльності людей.
Джерела енергії – це природні речовини, тіла, явища, завдяки,
яким можна отримувати енергію. До джерел енергії належать: природний газ,
вітер, сонце, вугілля, нафта, торф, вода
і т.д.
Наприклад, джерело енергії для всього живого на Землі — Сонце, для нас їжа є джерелом енергії, джерело енергії для автомобіля — бензин (точніше енергія виробляється, коли він згорає).
Виконай тестове завдання. Розпізнай джерела енергії за описами.
Поруч з буквою постав відповідну цифру.
ПРИГОДА ДРУГА
Тема «Такі різні лампи» (науково-популярна стаття про лампи різних видів. А
для допитливих є посилання на статтю, в якій можна знайти багато інших видів
ламп нестандартної форми). (Підручник,с.92-93,
друк.зош., с.43)
Лампи
мають велике розмаїття форм і розмірів. Більшість з них знайомі пересічному
споживачеві за простими назвами, таким як «груша», але як сказати продавцю яка
потрібна лампа, якщо її форма нестандартна?
Лампочки позначаються літерою і
числом. Число говорить про розмір лампочки, воно
вказує її діаметр в найширшій частині в міліметрах. Наприклад, лампочка A60
має максимальний діаметр 60 міліметрів.
Буква – означає форму лампи.
Давай розберемося в найбільш використовуваних формах і розмірах лампочок.
Відео. Енергозберігаючі лампи
https://www.youtube.com/watch?v=RRCoIXKlPFk
Відео. Як обрати лампочку
https://www.youtube.com/watch?v=CG4YIkBCSYI
1.
Прочитай
науково-популярну статтю «Такі різні лампи»
(п., с.92).
А
для
допитливих, як і обіцяла, посилання на статтю «ЯК НАЗИВАЮТЬСЯ
І ЯКІ БУВАЮТЬ ФОРМИ ЛАМП?»,
в якій можна знайти багато інших видів ламп нестандартної форми та корисну
інформацію для себе.
https://ledtest.vestum.ua/uk/study/jak-nazivajutsja-i-jaki-buvajut-formi-lamp-2/
ПРОЧИТАЙ І ДІЗНАЄШСЯ БАГАТО КОРИСНОГО ДЛЯ СЕБЕ!
1.
Виконай усно завдання 1, 2, 3 (підручник, с.93),
а завдання 4 (створення поробки з перегорілої лампочки) –
за бажанням (п., с.93). Фотозвіт
відправляй на пошту.
2.
Виконай завдання в Друкованому зошиті, с.43
(у завданні 3, використовуй наліпки-малюнки).
Тема «Звідки береться електрика»
(Підручник,с.94-95,
друк.зош., с.44)
1.
Виконай усно завдання 1, 2, 3 (підручник, с.94-95),
а завдання 4 (макет кімнати з картонної коробки за зразком або за
власним задумом) – за бажанням (п.,
с.95). Фотозвіт відправляй на пошту.
Відео. Народження
кіловатів: звідки береться електрика
ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ!
ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО ЗЕЛЕНУ ЕНЕРГЕТИКУ.
ПРОЧИТАЙ І ПОМІРКУЙ!
Ти вже знаєш, що
виробництво й використання палива — електрики, бензину, вугілля — спричиняє
значне забруднення довкілля. Тож нині люди намагаються більше
користуватися джерелами енергії, які не шкодять природі. Прочитай замітки із
журналу «Джміль № 3, 2020» і довідайся, як це вдається.
Звідки береться
електрика?
5.
Виконай письмово завдання 1,2 в друкованому зошиті,
с.44. Щоб
правильно виконати завдання 2, пропоную передивитися відео.
«Корисні підказки
2. Електрично-фантастично»
(правила поведінки з електроприладами)
https://www.youtube.com/watch?v=mGAcslmgyOo
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей (перейди за
посиланням) https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Д/З. Підручник, с.92-95;
Друкований зошит, с.43-44.
Відпочинь. Виконай
руханку «Голова, плечі коліна». https://www.youtube.com/watch?v=HxezyqROtCQ
2 урок МАТЕМАТИКА
Урок 97. Тема: «Одиниця площі – квадратний сантиметр (см²)»
(підручник, с.123-127)
11-12 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Пригадай та запам’ятай!
1. Виконай
усно №285, с.123.
Запам’ятай! кв.см - см²
2. Опрацюй
самостійно з поясненням №286, с.124.
Запам’ятай!
3. Опрацюй
самостійно №287, підручник, с.125.
Виміряй сторони прямокутних магнитиків і усно обчисли їх площі. Користуйся ДОВІДНИЧКОМ,
№ 288, с.125.
4. Опрацюй
самостійно №289, підручник, с.125.
Виміряй розміри наліпок і усно обчисли їх площі.
Користуйся
ДОВІДНИЧКОМ, №
288, с.125.
На скільки площа однієї наліпки більш від
площі іншої?
5. Змійка
обчислень, №290, с.125.
Виконай письмово у стовпчик обчислення, рухаючись за стрілочками.
Перевір обчислення, скориставшись підказкою:
«Сума цифр кінцевого результату = 11».
6. Виконай
письмово №291, с.126.
Перевір, чи правильно ти виконав/виконала записи під час
онлайн-уроку:
Відпочинь. Нейропсихологічна
гра «Майстерні руки»
(повтори, якщо зможеш)
https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo
7. Опрацюй
самостійно. Виконай письмово №292, с.126.
Перевір, чи правильно ти розв’язав/розв’язала задачу:
8. Виконай
письмово №293, с.127.
9. Практичне
завдання
(накресли
прямокутник та виконай завдання за умовою).
Опрацюй самостійно, №294, с.127.
Практичне завдання
(накресли прямокутник та виконай завдання за умовою).
10. Виконай письмово №295, с.127.
Перевір, чи правильно ти виконав/виконала записи під час онлайн-уроку:
Д/З. Підручник, с.123-127, №296 (задача на рух. Короткий запис оформи у вигляді таблиці), 297 (два рівняння);
Пригадай правила знаходження невідомих компонентів!
Друкований зошит, Урок 97, с.44-45 (якщо немає др.зош, виконай завдання 1-4 в робочому).
Руханка танець «Marshmallow Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&feature=emb_logo
3 урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Написання твору «Пояснюю явище природи». Розвиток мовлення
Правильно оформлюй письмові
роботи:
11-12 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Перед тим, як ти розпочнеш виконувати письмове завдання, пропоную тобі розвинути науковий спосіб мислення,
навички читання й аналізу інформації.
У
кожному із восьми завдань
пропоную прочитати декілька пояснень природного явища (зимової сплячки ведмедя; появи веселки, блискавки, вогню, тіні,
сонячного світла; причин кольору трави або неба).
Серед
чотирьох пояснень одне – наукове (істинне), а решта – казкові, вигадані.
Тобі потрібно відшукати істинне - наукове пояснення й намалювати вказане природне явище в робочому зошиті з української мови на окремій сторінці, поділивши цей аркуш зошита на 8 частин і в кожній намалювати відповідний малюнок.
Також пропоную уважно переглянути відео та прочитати
статтю (за посиланням), послухати
й відгадати звуки природи, а на закріплення матеріалу виконай
онлайн-вправи.
Звідки з'являється дощ -
Мультик про дощ - Розвиваючі мультики для дітей
https://www.youtube.com/watch?v=fnDKog86pvE
Сателіт - дітям про
грозу, блискавку та грім
https://www.youtube.com/watch?v=WG01LxaCp-s
ГРІМ ТА БЛИСКАВКА.
ПРИРОДНІ ЯВИЩА.
https://www.youtube.com/watch?v=7oGL-SXbJRk
Розповідь про їжачка
цікаві факти відео як їжачок п'є молоко
https://www.youtube.com/watch?v=1c_I84QCDPQ
Як утворюється дощ?
https://www.youtube.com/watch?v=zaqk1s6qs24
Стаття «16
природних явищ, у реальність яких важко повірити». Райдуга білого кольору, бірюзовий лід,
кольорові піски і гори – це не казковий сюжет, а природні явища нашої планети.
Явища природи. Гра «Впізнай по звуку»
Онлайн-вправа
«Загадки про природні явища»
Онлайн-вправа
«Явища природи»
Отриману інформацію
використай для написання повідомлення (твору).
Інструкція написання твору в підручнику, с.87.
За рухом стрілочок склади усний твір, а потім запиши його
в зошит (10-12 речень).
Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори, якщо зможеш)
https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ
Д/З. Підручник, с.87, напиши
текст, спираючись на наукові факти, про одне з явищ природи, яке тебе
зацікавило після переглядів відео, отриманої інформації в публікації та у
статтях з інтернету, з якими ти ознайомився/ознайомилася за посиланнями.
Текст записуй у
послідовності, на які вказують стрілочки у вправі.
Пам'ятай, що початок кожного абзацу пишеться з нового рядка і з великої букви.
Не забувай виділяти орфограми зеленим кольором.
(фотозвіт виконаної роботи з української
мови (твір і малюнки) відправляй на пошту) svetlanaivanovich65@gmail.com
Сучасна фізкультхвилинка «Alien Dance»
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Д/З. Хрестоматія (3-4 клас). Ірен Роздобудько «Підкидьок», с.166-168,
читати 5 разів+ 5 запитань до тексту в Щоденник вражень.
Електронна
версія підручника «Хрестоматія 3-4 клас»:
https://drive.google.com/file/d/1235LGQAkaLyVnDAtZZ7sJQSRc3cWjFjU/view?usp=sharing
Відпочинь. Нейропсихологічна гра «Майстерні
руки» (повтори, якщо
зможеш) https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo
4 урок МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Тема: «Мистецтво. 4 клас. Країни Балтики. Музика країн Балтики»
Відео
«Мистецтво.
Музика країн Балтики» (перейди
за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=2-yFlqW2r_M
Уважно читай та користуйся інструкціями
до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
Данило
ВідповістиВидалитиМатематика+
Ядс+
Укр мова+
Данилко, розумничок.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Матем +
ВідповістиВидалитиЯдс +
Укр м +
Сашунечко, розумничок.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Мітюк Ліза
ВідповістиВидалитиМатематика +
Укр. мова +
ЯДС +
Лізончику, розумничка.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Математика +
ВідповістиВидалитиУкр. мова +
ЯДС +
Вероніка
Веронічко, розумничка.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
ДЗ +
ВідповістиВидалитиАнастасія Савка
Настюшко, розумничка.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Дмитро Пугач Д/З +
ВідповістиВидалитиДмитрику, розумничок.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Д/З +
ВідповістиВидалитиСашунечко, розумничок.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
ЯДС+
ВідповістиВидалитиМатематика+
Укр.мова+
Дорошкевич
Сашунечко, розумничок.
ВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Артемчику, розумничок.
ВідповістиВидалитиДякую, що старанно та наполегливо виконуєш Д/З. Так тримати. Я пишаюся тобою.
Ратушняк Дарина
ВідповістиВидалитиМатематика +
ЯДС +
Укр мова +