ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 28.04.2022 рік (Четвер)
Привіт, мій маленький
друже.
Ти
готовий трохи попрацювати і дізнатись щось новеньке?
Тоді вперед!
ПАМ’ЯТАЙ – РОЗУМНИМ БУТИ
МОДНО!
Розпочни свій день з позитиву.
РУХАНКА-ПРИВІТАННЯ
ВІД СПІЛЬНОТИ «СКАРБ».
https://www.youtube.com/watch?v=luxtGf7qgOU
Ранкова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=OB8Lq8go524
Прочитай усю публікацію від початку до кінця,
а потім виконуй завдання.
Користуйся підручниками або електронними версіями.
Розклад уроків 4-І класу
Четвер |
П’ятниця |
УВАГА!!! Онлайн-уроки з 9:00 Англ.мова у вівторок – о 9:00; у четвер – об 10:50. Пол.мова у середу – о 10:15;
у п’ятницю – о 9.00.
Обговорення
досягнень дитини у
вільний час |
|
1. |
ЯДС (МАО) |
Пол.мова |
|
2. |
ЯДС (ТЕО) |
Математ |
|
3. |
Англ.мова |
Укр.мова |
|
4. |
Обр.мист. |
Фіз-ра |
Поради від Світлани Леонідівни
«Щоб дистанційне навчання було легким»
(дивися
публікації ДН-13-18.03.2022р.).
НЕ ВІДКЛАДАЙ НА ЗАВТРА ТЕ, ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ
СЬОГОДНІ
1 урок ЯДС (МАО)
Урок 105, Урок 106 (друкований зошит, с.56-58)
Тема: «Практичне застосування найпростіших навичок
знаходження площі об’єктів прямокутної форми, довжини за площею та шириною»
Правильно оформлюй письмові роботи в робочому зошиті:
28 квітня
Дистанційне навчання
(класна та домашня робота не відокремлюються)
Д/З. Друкований зошит. Уроки 105-106, с.56-58, усі завдання.
Якщо немає зошита, виконай в робочому зошиті в клітинку.
Відпочинь. Руханка танець "Pen, Eraser and Pencil
Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=Mzhjp_Phf_g
2 урок ЯДС (ТЕО)
Тема: «Земля – наш спільний дім. Збережемо природу Землі
разом»
Все
може природа: може нагодувати хлібом, напоїти зі своїх джерел, здивувати своєю
красою.
Одного
лиш не може вона – захистити себе.
Тому
святий обов'язок охорони природи лягає на плечі тих, хто їсть хліб, п'є її
воду, пишається її природою, тобто на
тебе.
Бережи
її!
ПАМ'ЯТКА
1. Кожний
зелений листок, кожна травинка виділяє в повітря кисень. Ним ми дихаємо, без
нього немає життя.
Не топчи,
не зривай рослини!
2. Найкраща
квітка та, що квітує там, де зросла.
Не знищуй
її!
3. Гриби,
отруйні для людини, для лісових мешканців – ліки і харч. Чим більше в лісі
різних грибів, тим він затишніший, в ньому краще й вище ростуть дерева.
Не знищуй
неїстівних грибів!
4.
Не галасуй у
весняному лісі, не вмикай надто голосно музику. Ти злякаєш пташку, вона злетить з гнізда. Яєчка,
які вона насиджувала, захолонуть і з них ніколи не виведуться пташенята. Краще
послухай голоси лісу!
5.
Якщо ти
знайшов гніздечко – не чіпай його, бо пташка може залишити гніздо, навіть
якщо там відкладено кілька яєць. Поспостерігай за гніздом потайки, і ти
помітиш багато цікавого.
6.
Не лови
барвистих метеликів, що літають над квітами.
Вони схожі на казкові барвисті квіти і нікому не завдають шкоди.
7.
Найчистіша і найсмачніша вода –
джерельна.
Подивись, як схиляються над джерелом трави і квіти, кущі і дерева. Вони
оберігають його від пересихання, захищають від бурі. Не скаламуть джерело! Охороняй його чистоту! Чиста вода – велике
багатство.
8.
Ти хочеш принести додому лісові квіти? Зривай їх тільки тоді, коли зберешся йти
додому, і пам'ятай: скромний, невеличкий букет – ознака гарного смаку й
свідомості людини, бережливості й доброти. А про що свідчить оберемок лісових
квітів?
9.
Щоб знищити молоде дерево, потрібні хвилини, а виростити його – роки. Не ламай
черемхи, не каліч інших квітуючих дерев, кущів!
10.
Рана на рослині – рана на живому. Якщо ти набираєш букет лісових суниць,
знай: скільки гілочок у букеті – на стількох рослинах залишилися рани, і
всі вони довго хворітимуть, а багато з них загинуть.
11.
Ніщо так згубно не впливає на все живе, як вогонь. Байдужість, що призвела до
пожежі – злочин і перед природою, і перед людьми. Простеж, щоб у лісі не залишилося навіть
іскри від багаття.
12.
Покинута консервна банка, скло можуть поранити лісового звіра і призвести до
його загибелі. Нагріте сонцем скло може стати причиною пожежі. Не залишай
після себе сміття в лісі! Нехай твоє місце відпочинку буде чистим.
Рештки їжі
залиши для пташок на сухих гілках, для звірів – на пеньку, для комах – на
землі.
Природа
щедра до нас. Усе, що ми маємо – усе від неї. Відплати їй своєю добротою,
увагою, і вона стане ще щедрішою.
Передивися відео:
«Дітям до ДНЯ ЗЕМЛІ»
https://www.youtube.com/watch?v=FStK1O_zDFQ
«ДЕНЬ ЗЕМЛІ+ГРА
ПОСОРТУЙ СМІТТЯ/+ДОСЛІД ОЧИЩЕННЯ ВОДИ»
https://www.youtube.com/watch?v=Mc_gcelY2uQ
Майстер-клас. «День
Землі. Міні-проєкт: «Що я можу зробити для Землі?»//Поробка власними руками»
https://www.youtube.com/watch?v=uCqcgK8YiiQ
Виконай і ти міні-проєкт «Що я можу зробити для Землі»
у вигляді долоньок.
Виріж хмаринки.
У кожній хмаринці напиши власне висловлення щодо збереження планети Земля.
(фотозвіт
відправляй на пошту)
Відпочинь. Руханка
танець «Cucumber Dance» / Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0
3 урок Англійська мова
Гімнастика для очей / Gymnastics for the eyes
https://www.youtube.com/watch?v=8gvoPGoxnxA
4 урок Образотворче мистецтво
Тема: «Малювання з використанням елементів нетрадиційної
техніки»
Майстер-клас. «Малювання
до Дня Землі || DIY - EARTH DAY»
https://www.youtube.com/watch?v=dxpe2XYiH2s
Малювати разом – легко!
Запрошую створити
малюнок з використанням елементів нетрадиційної техніки.
(фотозвіт
відправляй на пошту)
Відпочинь. Руханка
«The
Robot Dance | Free Dance Class | 6 - 7 years»
https://www.youtube.com/watch?v=B-ulfVFtFBs
Уважно читай Покрокові інструкції та
користуйся інструкціями до кожного завдання у підручниках.
Якщо не зрозумів/не зрозуміла перечитай ще
раз публікацію.
Спочатку думай, а потім виконуй завдання і
записуй.
Я впевнена, тобі під силу всі завдання.
Не потрібно здаватися, а лише трішки
подумати
й відразу знайдеться правильне рішення.
І ВРАЗ – ЕВРИКА – Є ЧУДОВА ІДЕЯ!!!
ДОЛАЙ СВОЇ СТРАХИ та НЕВПЕВНЕНІСТЬ у СОБІ.
Бажаю гарного та легкого дня!
ДЗ+
ВідповістиВидалитиВероніка
Веронічко, дякую.
ВидалитиРозумашка.
Дз+
ВідповістиВидалитиДанилко, дякую. Розумничок.
ВидалитиЖоріку, дякую.
ВідповістиВидалитиРозумничок.